Gelukkig is er nog een toepasselijke hitquote:
quote:
Welke zender zendt dat nou weer uit?quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:57 schreef AFCNiels het volgende:
Ethiopië - Nigeria was best leuk en vanavond om 23.30 moet Seedorf nog met Botafogo.
Ik had het in iets Frans.quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Welke zender zendt dat nou weer uit?
Je ligt werkelijk in een scheur om dit.quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nog nooit gekeken maar aan de hand van de reclame lijkt het me best komisch
Ik heb het begin gezien, dat was echt waardeloos.quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Helmond maakte in de 94e min nog de 2-3. Zuur voor Telstar
Toevallig heb ik vanmiddag heel wat VI filmpjes terug zitten kijken. Heerlijk joh VI Oranje 2010 etc.quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gelukkig is er nog een toepasselijke hit
[..]
Oui, c'est vrai.quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ah bon. Bientôt à sept heures Tunisie - Cameroun.
Misschien eens een kans gevenquote:Op zondag 13 oktober 2013 17:00 schreef Happel het volgende:
[..]
Je ligt werkelijk in een scheur om dit.
Je doelt dan niet op Thrillogy neem ik aan, want jij woont hoger.quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:04 schreef RensAjacied het volgende:
Geo kom hier 26 oktober heen dan, lekker hakkuh.
Ik ook. Bij gebrek aan VI op vrijdagquote:Op zondag 13 oktober 2013 17:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Toevallig heb ik vanmiddag heel wat VI filmpjes terug zitten kijken. Heerlijk joh VI Oranje 2010 etc.
Ja vreselijk is dat! Die clash tussen Derksen en Van Breukelen was weer genieten.quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ook. Bij gebrek aan VI op vrijdag
Ben met drie begonnen. Die is goed. Seizoen een kon ik maar moeilijk doorkomen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Misschien eens een kans geven, meteen bij seizoen 3 beginnen of vooraan?
Ik ben me aan het bezighouden met het volgende zeer lastige raadsel.quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ook. Bij gebrek aan VI op vrijdag
Breaking Bad is epic. Suits keek lekker weg, maar niet meer dan dat. Ik ga hierna beginnen aan the Wire.quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:08 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik ben vorige week begonnen met Breaking Bad.
Het heeft zo z'n charmequote:Op zondag 13 oktober 2013 17:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb het begin gezien, dat was echt waardeloos.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:13 schreef Karina het volgende:
[..]Klinkt logisch. Maar wat die andere 2 plaatjes er dan mee te maken hebben..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou niks denk ikquote:Op zondag 13 oktober 2013 17:14 schreef Geo4kant het volgende:
Klinkt logisch. Maar wat die andere 2 plaatjes er dan mee te maken hebben..
quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou niks denk ikZal wel Spaanse les zijn gok ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |