SPOILER: MAL-lijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK! Anime aanradersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.
Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen. Het CCCP-Project is een (gratis) pakket speciaal ontwikkeld voor anime, probeer deze eerst te downloaden.
VLC speelt ook nog eens alles af(ook Blu-Ray Disk/BD)!
Let er wel op dat deze speler achterloopt op het CCCP Codec Pack en niet speciaal is ontwikkeld met anime in het achterhoofd.
Kan ik downloaden via IRC?
Een guide om via IRC downloaden is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.
Help! Mijn plaatjes doen het niet. Wat nu?
Je bent aan het hotlinken, en dit mag niet. Upload het plaatje via Imgur of Photobucket en plaats hem opnieuw.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post), opent het volgende deel! Er worden ook statistieken bijgehouden.
Dat heb ik allemaal gezien! Heb ik hem dan toch afgekeken? Ik weet het niet meer.... Maar hij staat niet in mijn MAL!quote:
Hoe dan?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:14 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Zo kwam ze gewoon terecht en dit is nog tam in vergelijking met wat er in Kill La Kill gebeurde.
als je NTR wilt moet je Nagi no asakura kijkenquote:
Hoe weet je dat?quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:17 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
als je NTR wilt moet je Nagi no asakura kijken
LOLquote:
Ep 2 vond ik echt geweldigquote:Op zondag 13 oktober 2013 00:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Fuck kill la kill is goed
Gewoon altijd een download met minimaal 720pquote:Op zondag 13 oktober 2013 01:00 schreef mschol het volgende:
episode 1 kon mij niet heel erg boeiend, wellicht omdat het een stream was die ik keek
ik moet dat ook nog een keer aanmaken want ik hou het nu bij met een watchedlist op een streamsite.quote:Op zondag 13 oktober 2013 10:07 schreef banaantjeEE het volgende:
Ik heb vandaag ook een MAL-account aangemaakt:
http://myanimelist.net/animelist/thebrowning
Straks alles inbrengen
yupyup, vies vette bandquote:Op zondag 13 oktober 2013 10:30 schreef otaku-desu het volgende:
[..]
ik moet dat ook nog een keer aanmaken want ik hou het nu bij met een watchedlist op een streamsite.
is the browning in je naam toevallig een verwijzing naar
wel van het genre maar nooit echt veel naar geluisterd. ik zal het een keer goed luisterenquote:Op zondag 13 oktober 2013 12:11 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
yupyup, vies vette band![]()
Ook een fan?
Ik kende ze niet, maar het klinkt wel lekker!quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:17 schreef otaku-desu het volgende:
[..]
wel van het genre maar nooit echt veel naar geluisterd. ik zal het een keer goed luisteren
je luistert zeker dan ook naar crossfaith?
ik ken ze allemaal niet maar klinken wel nice. Stoopi heeft lekker die typische 2000 metal sound.quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:45 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ik kende ze niet, maar het klinkt wel lekker!
Luister eigenlijk naar tamelijk veel, gaande van nu metal tot metalcore.
Ken je In The Trench?
Dit is ook een van mijn favorieten, ze bestaan wel niet meer maar bon...
Heb hun cd in 2002 nog in Londen gekocht, plaat heb ik grijsgedraaid, manman.
Goede (ex)-bands van Belgische bodem:
Een goede hardcore metalcore en alles wat er op lijkt topic zou echt mooi zijn. Het meeste wat er nu in de buurt komt in het pop-punk topic volgens mijquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:13 schreef banaantjeEE het volgende:
While she sleeps en Parkway Drive kende ik...
Jammer dat er op FOK! niet echt over dit genre wordt gesproken (heb er toch nog geen topics over gevonden).
Welke sites bezoek jij om te zien of er nieuwe releases zijn?
Ik gebruik deze: http://alter-side.net/index.php
Deze heb ik ook grijsgedraaid, denk niet dat ze nog bestaan jammer genoeg
From Autumn to Ashes
Ik zou zeggen, start een Metalcore/Hardcore/Nu Metal topic op! Ik zal er zeker in postenquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:22 schreef otaku-desu het volgende:
[..]
Een goede hardcore metalcore en alles wat er op lijkt topic zou echt mooi zijn. Het meeste wat er nu in de buurt komt in het pop-punk topic volgens mij![]()
Ik gebruik eigenlijk geen site daarvoor. Ik ga altijd een beetje op youtube en spotify zoeken bij de suggesties en als ik dan een goede band vind volg ik ze wel wanneer ze wat uitbrengen.
Tijdje terug kwam ik op youtube in een gedeelte terecht met alleen maar muziek als From Autumn to Ashes
Ga naar MUZ, en rechtsboven in ergens staat Nieuw topic.quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:28 schreef otaku-desu het volgende:
ik zou best willen doen, weet alleen niet hoe ik een nieuw topic maak.
ik zit nog niet zo lang op fok
oh ja ik zie het, Thanks!quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:38 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ga naar MUZ, en rechtsboven in ergens staat Nieuw topic.
ja eigenlijk wel. Schreeuw vocals, breakdowns etc.quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:49 schreef MAHL het volgende:
Wat is metalcore? Een twisted hybrid van hardcore en metal?
MUZ / Het Hardcore, Metalcore en alles in die richting topicquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:24 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, start een Metalcore/Hardcore/Nu Metal topic op! Ik zal er zeker in posten
Hmm. Linkdump?quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:51 schreef otaku-desu het volgende:
[..]
ja eigenlijk wel. Schreeuw vocals, breakdowns etc.
Of niet! Eindelijk weer een goede episode na al die tijdquote:Op zondag 13 oktober 2013 14:00 schreef otaku-desu het volgende:
[..]
Was een badass aflevering deze week
Vind het maar teringherrie eerlijk gezegdquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:56 schreef otaku-desu het volgende:
[..]
MUZ / Het Hardcore, Metalcore en alles in die richting topic
ik heb ff snel me best gedaan. hopelijk wordt het wat
ik vind daar dan weer niks aan. Maar dat maakt niets uit, ieder z'n eigen ding tochquote:Op zondag 13 oktober 2013 14:20 schreef MAHL het volgende:
[..]
Vind het maar teringherrie eerlijk gezegdDat geschreeuw erdoor... Nee, doe mij maar dit
Je gaat nu toch niet zeggen dat smaken kunnen verschillen?!quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:22 schreef otaku-desu het volgende:
[..]
ik vind daar dan weer niks aan. Maar dat maakt niets uit, ieder z'n eigen ding toch
oh nee, zei ik dat nou per ongelukquote:Op zondag 13 oktober 2013 14:32 schreef MAHL het volgende:
[..]
Je gaat nu toch niet zeggen dat smaken kunnen verschillen?!
quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:37 schreef otaku-desu het volgende:
[..]
oh nee, zei ik dat nou per ongeluk
Hoe bedoel je volgen? Volgens mij is er niet echt een manier om een melding te krijgen als iemand iets nieuws bericht op MAL hoewel je wel updates krijgt van wat je vrienden zien.quote:Op zondag 13 oktober 2013 19:42 schreef banaantjeEE het volgende:
Hmm, hoe kan ik iemand volgen op MAL?
je bent zelf yanderequote:Op zondag 13 oktober 2013 21:32 schreef Repelsteeltju het volgende:
Shit volgens mij is Sengoku Nadeko volledig yandere geworden.
Ik wist niet dat die bestond! Heb 'm gelijk gejoined.quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:58 schreef Qunix het volgende:
Vrienden worden, of aanmelden bij de FOK! groep.
Ja, idd, de samenhorigheidquote:Op zondag 13 oktober 2013 22:07 schreef otaku-desu het volgende:
[..]
het gaat om het gevoel van lid zijn
Ik gebruikte eigenlijk whatiwatch, maar MAL lijkt me handiger voor o.a. tips etc.quote:Op zondag 13 oktober 2013 22:07 schreef Repelsteeltju het volgende:
Dat komt ook omdat niemand MAL gebruikt voor iets anders dan het bijhouden wat je volgt.
Wat zit er in die doos?quote:
Waterstones dacht ikquote:Op zondag 13 oktober 2013 22:25 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Wat zit er in die doos?
Waar waren die knikkers ook al weer voor...
Kill La Kill, Kyoukai no Kanata en Log Horizonquote:Op maandag 14 oktober 2013 14:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Welke lijken jullie leuk in het nieuwe seizoen?
Ik ga tien of minder series proberen te volgen. De beste daarvan is White Album 2 (en nee het is geen vervolg.)quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Welke lijken jullie leuk in het nieuwe seizoen?
quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:39 schreef Kyubey het volgende:
http://www.koreatimes.co.(...)2/09/116_119066.html
Ik lees nu dit artikel uit 2012, en wat zijn die Koreanen toch een stel gekken
Ik moet seizoen 1 daarvoor dan maar snel kijkenquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:51 schreef Qunix het volgende:
Seitokai Yakuindomo 2nd season to air in Winter 2014!
[ afbeelding ]
Dus volgend seizoen!
Maar korea heeftquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:39 schreef Kyubey het volgende:
Samsungquote:
Ja en dan staat Yi Sun-sin II op en dan is Japan alsnog het haasje met de zere reet. Ik zet mijn geld op China.quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:39 schreef Kyubey het volgende:
Had Samsung, ben nu overgestapt naar Oppo (Chinese import). Desalniettemin, Samsungquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:10 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Samsung
had een htc ben overgestapt naar Samsung
Buiten een paar maffe veronderstellingen is het toch niet zo heel gek?quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:39 schreef Kyubey het volgende:
Ik wil het een 2e kans geven (episode 2). Heeft veel weg van Hentai Kamen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:52 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik vond de eerste aflevering van Samurai Flamenco niet zo erg goed.
Do wantquote:
Ik plaats net een pic. Doe eens een gokquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:17 schreef MAHL het volgende:
Is de Steins;Gate film nou al gesubbed of niet?
Kyubey wutquote:
Wat, sinds wanneer krijgen vrouwen een orgasme van gemolken worden. Dan zou borstvoeding geven wel echt een hel zijnquote:
Gainax en realismequote:Op maandag 14 oktober 2013 22:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Wat, sinds wanneer krijgen vrouwen een orgasme van gemolken worden. Dan zou borstvoeding geven wel echt een hel zijn
Al kunnen sommige vrouwen wel een orgasme krijgen van stimulatie van de borsten, maar da's totaal andere koek. Even de melkrobot erop zetten doet daar niks voor.
Is nog eens pijnlijk ook en kijk maar naar koeien wat voor hanguiers je er van krijgt.
Kutjapan, get your facts straight
Toffe studio, baken van kwaliteit (Eva! Gurren Lagann! FLCL!) , maar qua realisme... nee. Dan schat ik bijv. A-1 of sunrise toch stukken hoger in.quote:
Pervers mannetje jij.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Welke serie is dat eigenlijk, die clip? Ben wel benieuwd
Melody of oblivionquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Toffe studio, baken van kwaliteit (Eva! Gurren Lagann! FLCL!) , maar qua realisme... nee. Dan schat ik bijv. A-1 of sunrise toch stukken hoger in.
Welke serie is dat eigenlijk, die clip? Ben wel benieuwd
Absoluut niet. Lijkt me vreselijk.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:47 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ga niet zeggen dat jij die serie niet wilt zien dan
Haha ty, is het ook zo slecht als de clip doet vermoeden? Is dat stukje serieus of gewoon een parodie ofzo ergens ?quote:
Ik ben dus echt benieuwd hoe je als jezelf serieus nemende studio zoiets in een serie stopt. Is dat een hentai serie, of een enorm fanservice momentje ofzo?quote:
Anime is slecht ja, een van de serie's die ik vroeger niet heb afgekeken omdat het zo slecht is.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:48 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Haha ty, is het ook zo slecht als de clip doet vermoeden? Is dat stukje serieus of gewoon een parodie ofzo ergens ?
met een 6.5 scoort hij niet echt hoog op MALquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:48 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Haha ty, is het ook zo slecht als de clip doet vermoeden? Is dat stukje serieus of gewoon een parodie ofzo ergens ?
quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:52 schreef mschol het volgende:
[..]
met een 6.5 scoort hij niet echt hoog op MAL
op ANN scoort hij ook niet bizar slecht: http://www.animenewsnetwork.com/encyclopedia/anime.php?id=3523
op anidb zijn de rating en review ook rond de 6, de weighted rating is echter 4
http://anidb.net/perl-bin/animedb.pl?show=anime&aid=1551
Ah zo ja. Ben we dermate benieuwd dat ik het ga proberen, maar moet zeggen dat mijn verwachtingen echt nul zijn.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:49 schreef Majinster het volgende:
[..]
Anime is slecht ja, een van de serie's die ik vroeger niet heb afgekeken omdat het zo slecht is.
tijd teveelquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:55 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
[..]
Ah zo ja. Ben we dermate benieuwd dat ik het ga proberen, maar moet zeggen dat mijn verwachtingen echt nul zijn.
Eigenlijk niet. Moet voor morgen nog een presentatie, twee periodes aan huiswerk en een lessentabel maken. Maar alles is leuker dan schoolquote:
Middelbare school?quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. Moet voor morgen nog een presentatie, twee periodes aan huiswerk en een lessentabel maken. Maar alles is leuker dan school
Begin van verveling al bijna mijn kamer op te ruimen, dan moet het wel heel erg zijn.
Nee man, eerstejaars HBO. Voor de (niet lachen) vijfde keerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm wat doe je dan?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nee man, eerstejaars HBO. Voor de (niet lachen) vijfde keer![]()
Deze opleiding vragen ze wel enorm veel qua huiswerk enzo, dat was op de vorige vier opleidingen niet het geval.
Oh had de post even aangevuld. Nou ja, tegenwoordig doe ik de opleiding geschiedenisdocent voor voortgezet onderwijs, hoop volgend jaar na de P aan geschiedenis op WO te beginnen.quote:
Ah geschiedenis, nicequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:12 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Oh had de post even aangevuld. Nou ja, tegenwoordig doe ik de opleiding geschiedenisdocent voor voortgezet onderwijs, hoop volgend jaar na de P aan geschiedenis op WO te beginnen.
Als alles in Japan vreemd is voor meeste mensen in het Westen,dan moeten ze absoluut niks meer uit dat land halen(cultuur,technologie en multimedia )quote:
Van mij ook dusquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:13 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ah geschiedenis, niceOok nog een hobby van me
Gintamaquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 01:28 schreef Jiang153 het volgende:
- Gintama
- Log horizon
- Accel World
- Fairy Tail
- Hagure Yuusha no Estetica
- Jormungand
- Guilty Crown
- Black Rock Shooters
- Code Breaker
- Hakkenden: Touhou Hakken Ibun
aanraders?
Gintama later, als je meer anime hebt gezien. Anders snap je de helft van de grappen niet en mis je driekwart van de verwijzingen. Nu Fairy Tail.quote:
Alleen Gintama van je lijst. Fairy tail en Accel world vond ik erg slecht, beide hebben wel goede concepten maar slecht uitgevoerd. De rest niet gezien, hoor wel veel goede dingen over Guilty Crownquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 01:28 schreef Jiang153 het volgende:
- Gintama
- Log horizon
- Accel World
- Fairy Tail
- Jormungand
- Guilty Crown
- Black Rock Shooters
- Code Breaker
aanraders?
Fairy Tail slecht? Dan ben ik wel benieuwd waarom, eigenlijk.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 01:59 schreef Majinster het volgende:
[..]
Alleen Gintama van je lijst. Fairy tail en Accel world vond ik erg slecht, beide hebben wel goede concepten maar slecht uitgevoerd. De rest niet gezien, hoor wel veel goede dingen over Guilty Crown
Haha daar heb ik er een paar van gezien in Tokyo, je had ze ook met tetten.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:23 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
"Sonico dakimakura with silicon pads embedded below her botty."
Kijk maar naar die filmpjes van die gare Zwitserquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Gare shit, zijn die body pillows echt voor de sex of gewoon voor de "sier"/deco?
Wat een vreselijk irritant gekrijs.quote:
Fairy Tail, Gintama en Log Horizon zijn leukquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 01:28 schreef Jiang153 het volgende:
- Gintama
- Log horizon
- Accel World
- Fairy Tail
- Jormungand
- Guilty Crown
- Black Rock Shooters
- Code Breaker
aanraders?
Heb je Crowds uiteindelijk dus toch gezien?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:28 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Database (Log Horizon)
Crowds (Gatchaman Crowds)
in Tokyotoyshop in Londen hadden ze eerst zoveel van die muismattenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:24 schreef Xaryna het volgende:
Vriendin van mij heeft een muismat met een yaoi afbeelding en voelbare bips. Zoiets:
[ afbeelding ]
http://spideypool.tumblr.(...)re-yaoi-mousepads-x3
maar dan met twee mannen erop.
Ik wil er ook één.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:33 schreef otaku-desu het volgende:
[..]
in Tokyotoyshop in Londen hadden ze eerst zoveel van die muismatten
Nee, alleen de OPquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:13 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Heb je Crowds uiteindelijk dus toch gezien?
MISSIE VOLBRACHT.
Uiteraard.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:38 schreef otaku-desu het volgende:
[..]
je wilt dan zeker met een yaoi afbeelding erop?
Kan je die niet ergens op het internet bestellen?quote:
Die boeien me nietquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:40 schreef otaku-desu het volgende:
[..]
die zijn wat moeilijker te vinden op internet
je vind ze sneller met (bekende) borsten
Vast, maar dan moet ik eerst sparen. Het is niet zo dat ik er per se nu één wilquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:40 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Kan je die niet ergens op het internet bestellen?
Zijn ze zo duur dan?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:41 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Die boeien me niet
[..]
Vast, maar dan moet ik eerst sparen. Het is niet zo dat ik er per se nu één wil
Geen idee. Maar ik heb geen geld. Ik moet nu zelfs wachten tot mijn lening binnenkomt voor ik mijn website kan betalen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:41 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Zijn ze zo duur dan?
Ik vind het wel origineel gevonden
http://www.allanimecosplay.com/animemousepaditems.htmquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:41 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Zijn ze zo duur dan?
Ik vind het wel origineel gevonden
Oeoeoeoeeoe wat voor eentje?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:42 schreef Xaryna het volgende:
Geen idee. Maar ik heb geen geld. Ik moet nu zelfs wachten tot mijn lening binnenkomt voor ik mijn website kan betalen.
Mijn website? Portfolio. Klein amateurwebsiteje om mijn prutswerk te laten zien. Vereiste bij stages/sollicitaties in mijn richtingquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:47 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Oeoeoeoeeoe wat voor eentje?
Neeequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:51 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ok. Mijn nieuwsgierigheid is bevredigd en...
http://animees.nl/ RIP
Hmm, pics van je prutswerk?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:48 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Mijn website? Portfolio. Klein amateurwebsiteje om mijn prutswerk te laten zien. Vereiste bij stages/sollicitaties in mijn richting
Hij zit bij Antagonist trouwens, nadat die in dit topic werd aanbevolen. Hoe loopt die website van hier nog eigenlijk, met de reviews etc? Animees?
Ook niet indrukwekkendquote:
Brrr creepyquote:
Grappig hoe jullie het leuk vinden en ik het echt heel slechtquote:
bijna zelfde redenen als de eerst reviewquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 02:14 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Fairy Tail slecht? Dan ben ik wel benieuwd waarom, eigenlijk.
Het was niet goed als zodanig, niet bijster sterk maar zeer zeker wel vermakelijk en productiewerk was prima. "Slecht" is te sterk naar mijn mening.
Voor iemand met een Naruto-UI is het imho een prima aanrader.
jammer dat ze daar zijn gestopt. midden in de arcquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:06 schreef Majinster het volgende:
[..]
bijna zelfde redenen als de eerst review
http://anidb.net/perl-bin/animedb.pl?show=animeatt&aid=6662
zoveel hype rondom bepaalde characters en dan wordt je keihard teleurgesteld (bijv. gildarts vs bluenote)
laatste arc was nog enigszins ok
Ach, het is niet echt professioneel maar toch liepen de rillingen over mijn rugquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:16 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Grappig hoe jullie het leuk vinden en ik het echt heel slecht
Zaten vlakbij de manga, volgend jaar gaat hij verder.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:47 schreef otaku-desu het volgende:
[..]
jammer dat ze daar zijn gestopt. midden in de arc
Dat is wel tof om te horen, jaquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:27 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ach, het is niet echt professioneel maar toch liepen de rillingen over mijn rugen daar gaat het om nietwaar?
Maak je ook een teaser?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:32 schreef Kyubey het volgende:
Was ik net bezig met mijn Boku no Pico AMV, loopt movie maker vast
Kutmoviemaker
Kan de kritiek wel volgen maar niet onderschrijven.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:06 schreef Majinster het volgende:
[..]
bijna zelfde redenen als de eerst review
http://anidb.net/perl-bin/animedb.pl?show=animeatt&aid=6662
zoveel hype rondom bepaalde characters en dan wordt je keihard teleurgesteld (bijv. gildarts vs bluenote)
laatste arc was nog enigszins ok
Shippen ze ook naar Nederland?quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:23 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
"Sonico dakimakura with silicon pads embedded below her botty."
ik zag eerst alleen haar hoofd en toen dacht ik: beetje vroeg voor zo'n plaatje.quote:
http://www.cccp-project.net/quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:49 schreef Jiang153 het volgende:
Op welke site kan ik goed anime kijken? Wil beginnen aan Fairy Tail
CCCPquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:50 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
http://www.cccp-project.net/
het beste is downloaden en als je dat niet wiltquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:49 schreef Jiang153 het volgende:
Op welke site kan ik goed anime kijken? Wil beginnen aan Fairy Tail
Je kan beter KCP gebruiken, zit MPC ook bij en MADVR etcquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:50 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
http://www.cccp-project.net/
Aan de ene kant lijkt het me wel aannemelijk dat KCP even goed al dan niet beter is dan CCCP, maar aan de andere kant noemt het zich kawaii.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:52 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Je kan beter KCP gebruiken, zit MPC ook bij en MADVR etc
http://haruhichan.com/for(...)CP-Kawaii-Codec-Pack
Ik gebruik zelf ook KCP, sinds ik ben overgestapt van Handmatige alles instellen naar KCPquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:56 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Aan de ene kant lijkt het me wel aannemelijk dat KCP even goed al dan niet beter is dan CCCP, maar aan de andere kant noemt het zich kawaii.
Moet je iets bekennen?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:51 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Lol, exact dezelfde ook. Ik wist dat ik die piemel ergens van herkende.
spacedicksquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:14 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Die gast zit de hele dag op /d/
niet 100% zonder klachten hier, maar niets wat een nieuwe verse installatie met de laatste versie eigenlijk niet kon oplossenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:59 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Gebruik al jaren K-lite Codec Pack zonder klachten.
XBMC, MPC-HC FTWquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:31 schreef De_Dakgoot het volgende:
Hoop wel dat niemand VLC gebruikt voor zijn chineese cartoons
Sssh, laat me!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:14 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Die gast zit de hele dag op /d/
Yaoi.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:34 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
In mijn vrije tijd voel ik jongetjes
kleine jongetjesquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:34 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
In mijn vrije tijd voel ik jongetjes
nicequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Zaten vlakbij de manga, volgend jaar gaat hij verder.
CHANGE NABIKANAI NAGASERENAI YO, IMA KANJIRU KOTO NI SUNAO DE ITAI NOquote:
Ja schrok er toen ook enorm van, maar paar maanden geleden tweette de producent datquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:09 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nice, vond 'm itt tot de diehards hier wel erg tof
dacht dat hij zomaar gestopt was, maar gaat gewoon nog verder dus straks. thx voor het zeggen
Klopt. Ik dacht ''epic magic shit slicing dragon cockles'', maar helaas.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:25 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja schrok er toen ook enorm van, maar paar maanden geleden tweette de producent dat
Ik vonnem ook wel leuk, hangt ook van de verwachtingen af waarmee je hem kijkt.
Alucard > Aizenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:30 schreef De_Dakgoot het volgende:
Meest badass mofo ever
gr gr
[ afbeelding ]
Het einde toch van een zeker tijdperk?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:51 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ok. Mijn nieuwsgierigheid is bevredigd en...
http://animees.nl/ RIP
quote:
Geen van hun plots of nodeloze gruwelijkheden halen het bij die van Sengoku Nadeko. Het slachtoffer dat geen slachtoffer was.quote:
Ja, een mooi tijdperk.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:44 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Het einde toch van een zeker tijdperk?
Waar is zij van?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:49 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[..]
Geen van hun plots of nodeloze gruwelijkheden halen het bij die van Sengoku Nadeko. Het slachtoffer dat geen slachtoffer was.
[ afbeelding ]
[..]
Ja, een mooi tijdperk.
bakemonogatariquote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:54 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Waar is zij van?
Ik gebruik hem nog steeds, maar hij loopt steeds vastquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:33 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Sssh, laat me!
Is CCCP nou uit dan? Dat was toch de altijd de favoriet?
Vind het stiekem wel wat hebben, dat rode plukje haar bij dinges... Terwijl dat reallife eigenlijk meer voor emoes isquote:
Waar download jij die dan van? Ik vind ze enkel via streaming terug?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:32 schreef Kyubey het volgende:
Was ik net bezig met mijn Boku no Pico AMV, loopt movie maker vast
Kutmoviemaker
Euh, ikke... waarom?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:31 schreef De_Dakgoot het volgende:
Hoop wel dat niemand VLC gebruikt voor zijn chineese cartoons
Mooie uitleg.quote:
Verkeerd topic?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:41 schreef MAHL het volgende:
Waarom krijg ik bij Tinder "je hebt alle mogelijke matches bij jou in de buurt bekeken"Heb maar 10 meisjes gezien?
Ik heb er nooit problemen mee gehad.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 08:22 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik gebruik hem nog steeds, maar hij loopt steeds vast1 keer per episode ongeveer.
Bovenste Kyoukai no Kanataquote:
thnx.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:42 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Bovenste Kyoukai no Kanata
onderste is
Kill la shit
Het verschil in kwaliteit is echt fenomenaal... Kan het ook niet liggen aan het feit of de instellingen bij VLC verkeerd staan? Kga het wel downloaden nuquote:
Hmm... Gin no Saji... Kan je niet een anime gebruiken wat wij allemaal gezien hebben en door en door kennen zoals Boku no Pico?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:53 schreef banaantjeEE het volgende:
Check zelf
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is echt wel duidelijk
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:39 schreef Qunix het volgende:
[..]
Hmm... Gin no Saji... Kan je niet een anime gebruiken wat wij allemaal gezien hebben en door en door kennen zoals Boku no Pico?
Nee, alleen kleine jongetjes zijn toegestaanquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:51 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Ok, geen Boku no Pico, dit goed dan?
vind ik leukquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:51 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
3dpgquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:51 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Hey Kyubey, kan je hier even op antwoordenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:57 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Waar download jij die dan van? Ik vind ze enkel via streaming terug?
Zie DMquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:46 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Hey Kyubey, kan je hier even op antwoorden
woot, bedankt!quote:
Nee want spy/mal ware.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:50 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
woot, bedankt!
Maar ik download via nieuwsgroepen
Is Azureus nog steeds een goed programma om deze torrents te dll?
Thanks, zal dit morgen afhalenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:55 schreef Qunix het volgende:
[..]
Nee want spy/mal ware.
(volgens mij heeft utorrent ook malware tegenwoordig)
Ik gebruik op een aparte server http://www.transmissionbt.com/
Qbittorrentquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:50 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
woot, bedankt!
Maar ik download via nieuwsgroepen
Is Azureus nog steeds een goed programma om deze torrents te dll?
Hontouka? Ima soreo eru!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:59 schreef De_Dakgoot het volgende:
Shit Kyoukai no kanata
SASUGE KYOANI
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:27 schreef Kyubey het volgende:
Tengen Toppa
Row row pierce the heavens believe in me that believes in youIk zei het toch!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm ja. Tenzij Kyubey of Strawberry of dinges met een moeilijke naam waarvan ze zei dat ze lelijke grafische prutsdingetjes maakt ook op Tinder zit.quote:
Tengen Toppa
Row row pierce the heavens believe in me that believes in youSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry mijn schuld. Hier is je volgende spoiler. In de samenvattingsfilm Lagann-hen is de prinses minder irritant o.a. omdat ze dingen doet buiten ontvoerd worden en peptalks geven enzo.
“An interesting thing is a good thing.”
Wat is deze. Alles is toegestaan.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:58 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Nee, alleen kleine jongetjes zijn toegestaan![]()
Tenzij dit een trap is.
Ja dat had ik ook vrij vlot, terwijl er toch minimaal een paar duizend moeten zitten. Of een paar honderd dan.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:41 schreef MAHL het volgende:
Waarom krijg ik bij Tinder "je hebt alle mogelijke matches bij jou in de buurt bekeken"Heb maar 10 meisjes gezien?
Tengen Toppa
Row row pierce the heavens believe in me that believes in youGurren LagannSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Red Soxquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:07 schreef Smoofie het volgende:
Tigers gaan verliezen. Degene voor wie dit bestemd is weet het wel .
Miss staat ie maar op 1 mile of niemand heeft tinder.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:41 schreef MAHL het volgende:
Leeftijd staat goed (18-24 geloof ik) en hij staat op 100 kilometer... Dus ik weet het ook nietquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:40 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook vrij vlot, terwijl er toch minimaal een paar duizend moeten zitten. Of een paar honderd dan.
Staat de leeftijd wel goed dan?
Die app werkt dus niet he, vandaar die postquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:47 schreef Smoofie het volgende:
Heb je al wat nummer gefixed Mahl?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hommoquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:07 schreef Smoofie het volgende:
Tigers gaan verliezen. Degene voor wie dit bestemd is weet het wel .
Elke week ga ik badderen(1 uur lang wc+ gelijk erna douchen),lekker extra hygienischquote:Op donderdag 17 oktober 2013 04:56 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Tering, jij zit echt om de haverklap in bad is het niet? Of is dat code voor je kleine vriend een slinger geven?
1 uur lang op de wc? Wat valt daarop dan allemaal te beleven?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 08:51 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*hoi*
[..]
Elke week ga ik badderen(1 uur lang wc+ gelijk erna douchen),lekker extra hygienisch
willen wij dat wel weten?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:24 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
1 uur lang op de wc? Wat valt daarop dan allemaal te beleven?
wc EN douchen,samen 1 uurquote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:24 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
1 uur lang op de wc? Wat valt daarop dan allemaal te beleven?
Ja, maar zo stond het niet in je postquote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:27 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
wc EN douchen,samen 1 uur
quote:
Ik schrijf altijd badderen/brt(bathroom time) en daarmee bastaquote:
Jiayu G3 Android Smartphone gebruikquote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:29 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ja, maar zo stond het niet in je post
Dan nog is dat veel
29 decquote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:34 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Wanneer is de volgende Comiket(#85)?
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:09 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hmm ja. Tenzij Kyubey of Strawberry of dinges met een moeilijke naam waarvan ze zei dat ze lelijke grafische prutsdingetjes maakt ook op Tinder zit.
En de vertalingen kunnen gebruikt worden voor het verkopen van de vertaalde manga wereldwijd. Jup, gratis geld voor hun en jij hopen op een reis.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:14 schreef Xaryna het volgende:
En voor de otaku's hier: https://otakumode.com/sp/mtb_second een vertaalwedstrijd Japans!
Ik kan toch geen Japans.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:26 schreef Qunix het volgende:
[..]
En de vertalingen kunnen gebruikt worden voor het verkopen van de vertaalde manga wereldwijd. Jup, gratis geld voor hun en jij hopen op een reis.
hajimemashite, watashi wa qunix-sama desu. yoroshiku onegaishimasu. anatawa xaryna-san.quote:
Zover kom ik ook ongeveer. Kan wel hiragana lezen. Maar begrijpen, dat niet.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:30 schreef Qunix het volgende:
[..]
hajimemashite, watashi wa qunix-sama desu. yoroshiku onegaishimasu. anatawa xaryna-san.
Kan wel wat, maar vertalen niet nee.
En basis kanji's?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:30 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Zover kom ik ook ongeveer. Kan wel hiragana lezen. Maar begrijpen, dat niet.
Zover ben ik nog niet. Vond hiragana al knap van mezelf.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:31 schreef Qunix het volgende:
[..]
En basis kanji's?
Ik denk er 100 te kunnen.
Katakana?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:31 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Zover ben ik nog niet. Vond hiragana al knap van mezelf.
Die wilde ik na hiragana gaan doen. Maar ik heb hiragana nog niet genoeg onder de knie om er meer bij te mikken zonder het allemaal door elkaar te halen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:32 schreef Qunix het volgende:
[..]
Katakana?
Voor basis kanji's is deze wiki pagina handig:
http://en.wikipedia.org/w(...)grade_.2880_kanji.29
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |