Kyubey wutquote:
Wat, sinds wanneer krijgen vrouwen een orgasme van gemolken worden. Dan zou borstvoeding geven wel echt een hel zijnquote:
Gainax en realismequote:Op maandag 14 oktober 2013 22:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Wat, sinds wanneer krijgen vrouwen een orgasme van gemolken worden. Dan zou borstvoeding geven wel echt een hel zijn
Al kunnen sommige vrouwen wel een orgasme krijgen van stimulatie van de borsten, maar da's totaal andere koek. Even de melkrobot erop zetten doet daar niks voor.
Is nog eens pijnlijk ook en kijk maar naar koeien wat voor hanguiers je er van krijgt.
Kutjapan, get your facts straight
Toffe studio, baken van kwaliteit (Eva! Gurren Lagann! FLCL!) , maar qua realisme... nee. Dan schat ik bijv. A-1 of sunrise toch stukken hoger in.quote:
Pervers mannetje jij.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Welke serie is dat eigenlijk, die clip? Ben wel benieuwd
Melody of oblivionquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Toffe studio, baken van kwaliteit (Eva! Gurren Lagann! FLCL!) , maar qua realisme... nee. Dan schat ik bijv. A-1 of sunrise toch stukken hoger in.
Welke serie is dat eigenlijk, die clip? Ben wel benieuwd
Absoluut niet. Lijkt me vreselijk.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:47 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ga niet zeggen dat jij die serie niet wilt zien dan
Haha ty, is het ook zo slecht als de clip doet vermoeden? Is dat stukje serieus of gewoon een parodie ofzo ergens ?quote:
Ik ben dus echt benieuwd hoe je als jezelf serieus nemende studio zoiets in een serie stopt. Is dat een hentai serie, of een enorm fanservice momentje ofzo?quote:
Anime is slecht ja, een van de serie's die ik vroeger niet heb afgekeken omdat het zo slecht is.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:48 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Haha ty, is het ook zo slecht als de clip doet vermoeden? Is dat stukje serieus of gewoon een parodie ofzo ergens ?
met een 6.5 scoort hij niet echt hoog op MALquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:48 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Haha ty, is het ook zo slecht als de clip doet vermoeden? Is dat stukje serieus of gewoon een parodie ofzo ergens ?
quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:52 schreef mschol het volgende:
[..]
met een 6.5 scoort hij niet echt hoog op MAL
op ANN scoort hij ook niet bizar slecht: http://www.animenewsnetwork.com/encyclopedia/anime.php?id=3523
op anidb zijn de rating en review ook rond de 6, de weighted rating is echter 4
http://anidb.net/perl-bin/animedb.pl?show=anime&aid=1551
Ah zo ja. Ben we dermate benieuwd dat ik het ga proberen, maar moet zeggen dat mijn verwachtingen echt nul zijn.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:49 schreef Majinster het volgende:
[..]
Anime is slecht ja, een van de serie's die ik vroeger niet heb afgekeken omdat het zo slecht is.
tijd teveelquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:55 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
[..]
Ah zo ja. Ben we dermate benieuwd dat ik het ga proberen, maar moet zeggen dat mijn verwachtingen echt nul zijn.
Eigenlijk niet. Moet voor morgen nog een presentatie, twee periodes aan huiswerk en een lessentabel maken. Maar alles is leuker dan schoolquote:
Middelbare school?quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. Moet voor morgen nog een presentatie, twee periodes aan huiswerk en een lessentabel maken. Maar alles is leuker dan school
Begin van verveling al bijna mijn kamer op te ruimen, dan moet het wel heel erg zijn.
Nee man, eerstejaars HBO. Voor de (niet lachen) vijfde keerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm wat doe je dan?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nee man, eerstejaars HBO. Voor de (niet lachen) vijfde keer![]()
Deze opleiding vragen ze wel enorm veel qua huiswerk enzo, dat was op de vorige vier opleidingen niet het geval.
Oh had de post even aangevuld. Nou ja, tegenwoordig doe ik de opleiding geschiedenisdocent voor voortgezet onderwijs, hoop volgend jaar na de P aan geschiedenis op WO te beginnen.quote:
Ah geschiedenis, nicequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:12 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Oh had de post even aangevuld. Nou ja, tegenwoordig doe ik de opleiding geschiedenisdocent voor voortgezet onderwijs, hoop volgend jaar na de P aan geschiedenis op WO te beginnen.
Als alles in Japan vreemd is voor meeste mensen in het Westen,dan moeten ze absoluut niks meer uit dat land halen(cultuur,technologie en multimedia )quote:
Van mij ook dusquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:13 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ah geschiedenis, niceOok nog een hobby van me
Gintamaquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 01:28 schreef Jiang153 het volgende:
- Gintama
- Log horizon
- Accel World
- Fairy Tail
- Hagure Yuusha no Estetica
- Jormungand
- Guilty Crown
- Black Rock Shooters
- Code Breaker
- Hakkenden: Touhou Hakken Ibun
aanraders?
Gintama later, als je meer anime hebt gezien. Anders snap je de helft van de grappen niet en mis je driekwart van de verwijzingen. Nu Fairy Tail.quote:
Alleen Gintama van je lijst. Fairy tail en Accel world vond ik erg slecht, beide hebben wel goede concepten maar slecht uitgevoerd. De rest niet gezien, hoor wel veel goede dingen over Guilty Crownquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 01:28 schreef Jiang153 het volgende:
- Gintama
- Log horizon
- Accel World
- Fairy Tail
- Jormungand
- Guilty Crown
- Black Rock Shooters
- Code Breaker
aanraders?
Fairy Tail slecht? Dan ben ik wel benieuwd waarom, eigenlijk.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 01:59 schreef Majinster het volgende:
[..]
Alleen Gintama van je lijst. Fairy tail en Accel world vond ik erg slecht, beide hebben wel goede concepten maar slecht uitgevoerd. De rest niet gezien, hoor wel veel goede dingen over Guilty Crown
Haha daar heb ik er een paar van gezien in Tokyo, je had ze ook met tetten.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:23 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
"Sonico dakimakura with silicon pads embedded below her botty."
Kijk maar naar die filmpjes van die gare Zwitserquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Gare shit, zijn die body pillows echt voor de sex of gewoon voor de "sier"/deco?
Wat een vreselijk irritant gekrijs.quote:
Fairy Tail, Gintama en Log Horizon zijn leukquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 01:28 schreef Jiang153 het volgende:
- Gintama
- Log horizon
- Accel World
- Fairy Tail
- Jormungand
- Guilty Crown
- Black Rock Shooters
- Code Breaker
aanraders?
Heb je Crowds uiteindelijk dus toch gezien?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:28 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Database (Log Horizon)
Crowds (Gatchaman Crowds)
in Tokyotoyshop in Londen hadden ze eerst zoveel van die muismattenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:24 schreef Xaryna het volgende:
Vriendin van mij heeft een muismat met een yaoi afbeelding en voelbare bips. Zoiets:
[ afbeelding ]
http://spideypool.tumblr.(...)re-yaoi-mousepads-x3
maar dan met twee mannen erop.
Ik wil er ook één.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:33 schreef otaku-desu het volgende:
[..]
in Tokyotoyshop in Londen hadden ze eerst zoveel van die muismatten
Nee, alleen de OPquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:13 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Heb je Crowds uiteindelijk dus toch gezien?
MISSIE VOLBRACHT.
Uiteraard.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:38 schreef otaku-desu het volgende:
[..]
je wilt dan zeker met een yaoi afbeelding erop?
Kan je die niet ergens op het internet bestellen?quote:
Die boeien me nietquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:40 schreef otaku-desu het volgende:
[..]
die zijn wat moeilijker te vinden op internet
je vind ze sneller met (bekende) borsten
Vast, maar dan moet ik eerst sparen. Het is niet zo dat ik er per se nu één wilquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:40 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Kan je die niet ergens op het internet bestellen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |