Ik wil het een 2e kans geven (episode 2). Heeft veel weg van Hentai Kamen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:52 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik vond de eerste aflevering van Samurai Flamenco niet zo erg goed.
Do wantquote:
Ik plaats net een pic. Doe eens een gokquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:17 schreef MAHL het volgende:
Is de Steins;Gate film nou al gesubbed of niet?
Kyubey wutquote:
Wat, sinds wanneer krijgen vrouwen een orgasme van gemolken worden. Dan zou borstvoeding geven wel echt een hel zijnquote:
Gainax en realismequote:Op maandag 14 oktober 2013 22:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Wat, sinds wanneer krijgen vrouwen een orgasme van gemolken worden. Dan zou borstvoeding geven wel echt een hel zijn
Al kunnen sommige vrouwen wel een orgasme krijgen van stimulatie van de borsten, maar da's totaal andere koek. Even de melkrobot erop zetten doet daar niks voor.
Is nog eens pijnlijk ook en kijk maar naar koeien wat voor hanguiers je er van krijgt.
Kutjapan, get your facts straight
Toffe studio, baken van kwaliteit (Eva! Gurren Lagann! FLCL!) , maar qua realisme... nee. Dan schat ik bijv. A-1 of sunrise toch stukken hoger in.quote:
Pervers mannetje jij.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Welke serie is dat eigenlijk, die clip? Ben wel benieuwd
Melody of oblivionquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Toffe studio, baken van kwaliteit (Eva! Gurren Lagann! FLCL!) , maar qua realisme... nee. Dan schat ik bijv. A-1 of sunrise toch stukken hoger in.
Welke serie is dat eigenlijk, die clip? Ben wel benieuwd
Absoluut niet. Lijkt me vreselijk.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:47 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ga niet zeggen dat jij die serie niet wilt zien dan
Haha ty, is het ook zo slecht als de clip doet vermoeden? Is dat stukje serieus of gewoon een parodie ofzo ergens ?quote:
Ik ben dus echt benieuwd hoe je als jezelf serieus nemende studio zoiets in een serie stopt. Is dat een hentai serie, of een enorm fanservice momentje ofzo?quote:
Anime is slecht ja, een van de serie's die ik vroeger niet heb afgekeken omdat het zo slecht is.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:48 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Haha ty, is het ook zo slecht als de clip doet vermoeden? Is dat stukje serieus of gewoon een parodie ofzo ergens ?
met een 6.5 scoort hij niet echt hoog op MALquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:48 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Haha ty, is het ook zo slecht als de clip doet vermoeden? Is dat stukje serieus of gewoon een parodie ofzo ergens ?
quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:52 schreef mschol het volgende:
[..]
met een 6.5 scoort hij niet echt hoog op MAL
op ANN scoort hij ook niet bizar slecht: http://www.animenewsnetwork.com/encyclopedia/anime.php?id=3523
op anidb zijn de rating en review ook rond de 6, de weighted rating is echter 4
http://anidb.net/perl-bin/animedb.pl?show=anime&aid=1551
Ah zo ja. Ben we dermate benieuwd dat ik het ga proberen, maar moet zeggen dat mijn verwachtingen echt nul zijn.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:49 schreef Majinster het volgende:
[..]
Anime is slecht ja, een van de serie's die ik vroeger niet heb afgekeken omdat het zo slecht is.
tijd teveelquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:55 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
[..]
Ah zo ja. Ben we dermate benieuwd dat ik het ga proberen, maar moet zeggen dat mijn verwachtingen echt nul zijn.
Eigenlijk niet. Moet voor morgen nog een presentatie, twee periodes aan huiswerk en een lessentabel maken. Maar alles is leuker dan schoolquote:
Middelbare school?quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. Moet voor morgen nog een presentatie, twee periodes aan huiswerk en een lessentabel maken. Maar alles is leuker dan school
Begin van verveling al bijna mijn kamer op te ruimen, dan moet het wel heel erg zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |