SPOILER: MAL-lijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK! Anime aanradersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.
Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen. Het CCCP-Project is een (gratis) pakket speciaal ontwikkeld voor anime, probeer deze eerst te downloaden.
VLC speelt ook nog eens alles af(ook Blu-Ray Disk/BD)!
Let er wel op dat deze speler achterloopt op het CCCP Codec Pack en niet speciaal is ontwikkeld met anime in het achterhoofd.
Kan ik downloaden via IRC?
Een guide om via IRC downloaden is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.
Help! Mijn plaatjes doen het niet. Wat nu?
Je bent aan het hotlinken, en dit mag niet. Upload het plaatje via Imgur of Photobucket en plaats hem opnieuw.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post), opent het volgende deel! Er worden ook statistieken bijgehouden.
Dat heb ik allemaal gezien! Heb ik hem dan toch afgekeken? Ik weet het niet meer.... Maar hij staat niet in mijn MAL!quote:
Hoe dan?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:14 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Zo kwam ze gewoon terecht en dit is nog tam in vergelijking met wat er in Kill La Kill gebeurde.
als je NTR wilt moet je Nagi no asakura kijkenquote:
Hoe weet je dat?quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:17 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
als je NTR wilt moet je Nagi no asakura kijken
LOLquote:
Ep 2 vond ik echt geweldigquote:Op zondag 13 oktober 2013 00:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Fuck kill la kill is goed
Gewoon altijd een download met minimaal 720pquote:Op zondag 13 oktober 2013 01:00 schreef mschol het volgende:
episode 1 kon mij niet heel erg boeiend, wellicht omdat het een stream was die ik keek
ik moet dat ook nog een keer aanmaken want ik hou het nu bij met een watchedlist op een streamsite.quote:Op zondag 13 oktober 2013 10:07 schreef banaantjeEE het volgende:
Ik heb vandaag ook een MAL-account aangemaakt:
http://myanimelist.net/animelist/thebrowning
Straks alles inbrengen
yupyup, vies vette bandquote:Op zondag 13 oktober 2013 10:30 schreef otaku-desu het volgende:
[..]
ik moet dat ook nog een keer aanmaken want ik hou het nu bij met een watchedlist op een streamsite.
is the browning in je naam toevallig een verwijzing naar
wel van het genre maar nooit echt veel naar geluisterd. ik zal het een keer goed luisterenquote:Op zondag 13 oktober 2013 12:11 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
yupyup, vies vette band![]()
Ook een fan?
Ik kende ze niet, maar het klinkt wel lekker!quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:17 schreef otaku-desu het volgende:
[..]
wel van het genre maar nooit echt veel naar geluisterd. ik zal het een keer goed luisteren
je luistert zeker dan ook naar crossfaith?
ik ken ze allemaal niet maar klinken wel nice. Stoopi heeft lekker die typische 2000 metal sound.quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:45 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ik kende ze niet, maar het klinkt wel lekker!
Luister eigenlijk naar tamelijk veel, gaande van nu metal tot metalcore.
Ken je In The Trench?
Dit is ook een van mijn favorieten, ze bestaan wel niet meer maar bon...
Heb hun cd in 2002 nog in Londen gekocht, plaat heb ik grijsgedraaid, manman.
Goede (ex)-bands van Belgische bodem:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |