Yaoi.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:34 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
In mijn vrije tijd voel ik jongetjes
kleine jongetjesquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:34 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
In mijn vrije tijd voel ik jongetjes
nicequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Zaten vlakbij de manga, volgend jaar gaat hij verder.
CHANGE NABIKANAI NAGASERENAI YO, IMA KANJIRU KOTO NI SUNAO DE ITAI NOquote:
Ja schrok er toen ook enorm van, maar paar maanden geleden tweette de producent datquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:09 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nice, vond 'm itt tot de diehards hier wel erg tof
dacht dat hij zomaar gestopt was, maar gaat gewoon nog verder dus straks. thx voor het zeggen
Klopt. Ik dacht ''epic magic shit slicing dragon cockles'', maar helaas.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:25 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja schrok er toen ook enorm van, maar paar maanden geleden tweette de producent dat
Ik vonnem ook wel leuk, hangt ook van de verwachtingen af waarmee je hem kijkt.
Alucard > Aizenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:30 schreef De_Dakgoot het volgende:
Meest badass mofo ever
gr gr
[ afbeelding ]
Het einde toch van een zeker tijdperk?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:51 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ok. Mijn nieuwsgierigheid is bevredigd en...
http://animees.nl/ RIP
quote:
Geen van hun plots of nodeloze gruwelijkheden halen het bij die van Sengoku Nadeko. Het slachtoffer dat geen slachtoffer was.quote:
Ja, een mooi tijdperk.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:44 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Het einde toch van een zeker tijdperk?
Waar is zij van?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:49 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[..]
Geen van hun plots of nodeloze gruwelijkheden halen het bij die van Sengoku Nadeko. Het slachtoffer dat geen slachtoffer was.
[ afbeelding ]
[..]
Ja, een mooi tijdperk.
bakemonogatariquote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:54 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Waar is zij van?
Ik gebruik hem nog steeds, maar hij loopt steeds vastquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:33 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Sssh, laat me!
Is CCCP nou uit dan? Dat was toch de altijd de favoriet?
Vind het stiekem wel wat hebben, dat rode plukje haar bij dinges... Terwijl dat reallife eigenlijk meer voor emoes isquote:
Waar download jij die dan van? Ik vind ze enkel via streaming terug?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:32 schreef Kyubey het volgende:
Was ik net bezig met mijn Boku no Pico AMV, loopt movie maker vast
Kutmoviemaker
Euh, ikke... waarom?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:31 schreef De_Dakgoot het volgende:
Hoop wel dat niemand VLC gebruikt voor zijn chineese cartoons
Mooie uitleg.quote:
Verkeerd topic?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:41 schreef MAHL het volgende:
Waarom krijg ik bij Tinder "je hebt alle mogelijke matches bij jou in de buurt bekeken"Heb maar 10 meisjes gezien?
Ik heb er nooit problemen mee gehad.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 08:22 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik gebruik hem nog steeds, maar hij loopt steeds vast1 keer per episode ongeveer.
Bovenste Kyoukai no Kanataquote:
thnx.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:42 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Bovenste Kyoukai no Kanata
onderste is
Kill la shit
Het verschil in kwaliteit is echt fenomenaal... Kan het ook niet liggen aan het feit of de instellingen bij VLC verkeerd staan? Kga het wel downloaden nuquote:
Hmm... Gin no Saji... Kan je niet een anime gebruiken wat wij allemaal gezien hebben en door en door kennen zoals Boku no Pico?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:53 schreef banaantjeEE het volgende:
Check zelf
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is echt wel duidelijk
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:39 schreef Qunix het volgende:
[..]
Hmm... Gin no Saji... Kan je niet een anime gebruiken wat wij allemaal gezien hebben en door en door kennen zoals Boku no Pico?
Nee, alleen kleine jongetjes zijn toegestaanquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:51 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Ok, geen Boku no Pico, dit goed dan?
vind ik leukquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:51 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Ok, geen Boku no Pico, dit goed dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |