Zijn ze zo duur dan?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:41 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Die boeien me niet
[..]
Vast, maar dan moet ik eerst sparen. Het is niet zo dat ik er per se nu één wil
Geen idee. Maar ik heb geen geld. Ik moet nu zelfs wachten tot mijn lening binnenkomt voor ik mijn website kan betalen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:41 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Zijn ze zo duur dan?
Ik vind het wel origineel gevonden
http://www.allanimecosplay.com/animemousepaditems.htmquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:41 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Zijn ze zo duur dan?
Ik vind het wel origineel gevonden
Oeoeoeoeeoe wat voor eentje?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:42 schreef Xaryna het volgende:
Geen idee. Maar ik heb geen geld. Ik moet nu zelfs wachten tot mijn lening binnenkomt voor ik mijn website kan betalen.
Mijn website? Portfolio. Klein amateurwebsiteje om mijn prutswerk te laten zien. Vereiste bij stages/sollicitaties in mijn richtingquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:47 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Oeoeoeoeeoe wat voor eentje?
Neeequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:51 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ok. Mijn nieuwsgierigheid is bevredigd en...
http://animees.nl/ RIP
Hmm, pics van je prutswerk?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:48 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Mijn website? Portfolio. Klein amateurwebsiteje om mijn prutswerk te laten zien. Vereiste bij stages/sollicitaties in mijn richting
Hij zit bij Antagonist trouwens, nadat die in dit topic werd aanbevolen. Hoe loopt die website van hier nog eigenlijk, met de reviews etc? Animees?
Ook niet indrukwekkendquote:
Brrr creepyquote:
Grappig hoe jullie het leuk vinden en ik het echt heel slechtquote:
bijna zelfde redenen als de eerst reviewquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 02:14 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Fairy Tail slecht? Dan ben ik wel benieuwd waarom, eigenlijk.
Het was niet goed als zodanig, niet bijster sterk maar zeer zeker wel vermakelijk en productiewerk was prima. "Slecht" is te sterk naar mijn mening.
Voor iemand met een Naruto-UI is het imho een prima aanrader.
jammer dat ze daar zijn gestopt. midden in de arcquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:06 schreef Majinster het volgende:
[..]
bijna zelfde redenen als de eerst review
http://anidb.net/perl-bin/animedb.pl?show=animeatt&aid=6662
zoveel hype rondom bepaalde characters en dan wordt je keihard teleurgesteld (bijv. gildarts vs bluenote)
laatste arc was nog enigszins ok
Ach, het is niet echt professioneel maar toch liepen de rillingen over mijn rugquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:16 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Grappig hoe jullie het leuk vinden en ik het echt heel slecht
Zaten vlakbij de manga, volgend jaar gaat hij verder.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:47 schreef otaku-desu het volgende:
[..]
jammer dat ze daar zijn gestopt. midden in de arc
Dat is wel tof om te horen, jaquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:27 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ach, het is niet echt professioneel maar toch liepen de rillingen over mijn rugen daar gaat het om nietwaar?
Maak je ook een teaser?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:32 schreef Kyubey het volgende:
Was ik net bezig met mijn Boku no Pico AMV, loopt movie maker vast
Kutmoviemaker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |