3dpgquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:51 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Ok, geen Boku no Pico, dit goed dan?
Hey Kyubey, kan je hier even op antwoordenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:57 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Waar download jij die dan van? Ik vind ze enkel via streaming terug?
Zie DMquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:46 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Hey Kyubey, kan je hier even op antwoorden
woot, bedankt!quote:
Nee want spy/mal ware.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:50 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
woot, bedankt!
Maar ik download via nieuwsgroepen
Is Azureus nog steeds een goed programma om deze torrents te dll?
Thanks, zal dit morgen afhalenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:55 schreef Qunix het volgende:
[..]
Nee want spy/mal ware.
(volgens mij heeft utorrent ook malware tegenwoordig)
Ik gebruik op een aparte server http://www.transmissionbt.com/
Qbittorrentquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:50 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
woot, bedankt!
Maar ik download via nieuwsgroepen
Is Azureus nog steeds een goed programma om deze torrents te dll?
Hontouka? Ima soreo eru!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:59 schreef De_Dakgoot het volgende:
Shit Kyoukai no kanata
SASUGE KYOANI
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:27 schreef Kyubey het volgende:
Tengen Toppa
Row row pierce the heavens believe in me that believes in youIk zei het toch!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm ja. Tenzij Kyubey of Strawberry of dinges met een moeilijke naam waarvan ze zei dat ze lelijke grafische prutsdingetjes maakt ook op Tinder zit.quote:
Tengen Toppa
Row row pierce the heavens believe in me that believes in youSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry mijn schuld. Hier is je volgende spoiler. In de samenvattingsfilm Lagann-hen is de prinses minder irritant o.a. omdat ze dingen doet buiten ontvoerd worden en peptalks geven enzo.
“An interesting thing is a good thing.”
Wat is deze. Alles is toegestaan.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:58 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Nee, alleen kleine jongetjes zijn toegestaan![]()
Tenzij dit een trap is.
Ja dat had ik ook vrij vlot, terwijl er toch minimaal een paar duizend moeten zitten. Of een paar honderd dan.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:41 schreef MAHL het volgende:
Waarom krijg ik bij Tinder "je hebt alle mogelijke matches bij jou in de buurt bekeken"Heb maar 10 meisjes gezien?
Tengen Toppa
Row row pierce the heavens believe in me that believes in youGurren LagannSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Red Soxquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:07 schreef Smoofie het volgende:
Tigers gaan verliezen. Degene voor wie dit bestemd is weet het wel .
Miss staat ie maar op 1 mile of niemand heeft tinder.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:41 schreef MAHL het volgende:
Waarom krijg ik bij Tinder "je hebt alle mogelijke matches bij jou in de buurt bekeken"Heb maar 10 meisjes gezien?
Leeftijd staat goed (18-24 geloof ik) en hij staat op 100 kilometer... Dus ik weet het ook nietquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:40 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook vrij vlot, terwijl er toch minimaal een paar duizend moeten zitten. Of een paar honderd dan.
Staat de leeftijd wel goed dan?
Die app werkt dus niet he, vandaar die postquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:47 schreef Smoofie het volgende:
Heb je al wat nummer gefixed Mahl?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hommoquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:07 schreef Smoofie het volgende:
Tigers gaan verliezen. Degene voor wie dit bestemd is weet het wel .
Elke week ga ik badderen(1 uur lang wc+ gelijk erna douchen),lekker extra hygienischquote:Op donderdag 17 oktober 2013 04:56 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Tering, jij zit echt om de haverklap in bad is het niet? Of is dat code voor je kleine vriend een slinger geven?
1 uur lang op de wc? Wat valt daarop dan allemaal te beleven?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 08:51 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*hoi*
[..]
Elke week ga ik badderen(1 uur lang wc+ gelijk erna douchen),lekker extra hygienisch
willen wij dat wel weten?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:24 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
1 uur lang op de wc? Wat valt daarop dan allemaal te beleven?
wc EN douchen,samen 1 uurquote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:24 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
1 uur lang op de wc? Wat valt daarop dan allemaal te beleven?
Ja, maar zo stond het niet in je postquote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:27 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
wc EN douchen,samen 1 uur
quote:
Ik schrijf altijd badderen/brt(bathroom time) en daarmee bastaquote:
Jiayu G3 Android Smartphone gebruikquote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:29 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ja, maar zo stond het niet in je post
Dan nog is dat veel
29 decquote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:34 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Wanneer is de volgende Comiket(#85)?
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:09 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hmm ja. Tenzij Kyubey of Strawberry of dinges met een moeilijke naam waarvan ze zei dat ze lelijke grafische prutsdingetjes maakt ook op Tinder zit.
En de vertalingen kunnen gebruikt worden voor het verkopen van de vertaalde manga wereldwijd. Jup, gratis geld voor hun en jij hopen op een reis.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:14 schreef Xaryna het volgende:
En voor de otaku's hier: https://otakumode.com/sp/mtb_second een vertaalwedstrijd Japans!
Ik kan toch geen Japans.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:26 schreef Qunix het volgende:
[..]
En de vertalingen kunnen gebruikt worden voor het verkopen van de vertaalde manga wereldwijd. Jup, gratis geld voor hun en jij hopen op een reis.
hajimemashite, watashi wa qunix-sama desu. yoroshiku onegaishimasu. anatawa xaryna-san.quote:
Zover kom ik ook ongeveer. Kan wel hiragana lezen. Maar begrijpen, dat niet.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:30 schreef Qunix het volgende:
[..]
hajimemashite, watashi wa qunix-sama desu. yoroshiku onegaishimasu. anatawa xaryna-san.
Kan wel wat, maar vertalen niet nee.
En basis kanji's?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:30 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Zover kom ik ook ongeveer. Kan wel hiragana lezen. Maar begrijpen, dat niet.
Zover ben ik nog niet. Vond hiragana al knap van mezelf.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:31 schreef Qunix het volgende:
[..]
En basis kanji's?
Ik denk er 100 te kunnen.
Katakana?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:31 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Zover ben ik nog niet. Vond hiragana al knap van mezelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |