Nieuwe OP-babequote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
ja dat doe ik dan ook welquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:14 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Ik pleur mijn kleding altijd overal maar neer.
Als ik een pak oid aan heb oke, maar dan doe ik gewoon een spijkerbroek aan met mn overhemd/blouse.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik doe thuis sowieso meteen mijn goede kleren uit
dan blijven ze langer mooi
Wacht, wat?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb wel geluk dat ik redelijk donker ben, ik heb niet veel make-up nodig. Van die blonde types moeten vaker wel wat mascara opdoen, anders zien ze eruit alsof ze kanker hebben.
Je krijgt in iedergeval geen rare DM's bij dezequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:19 schreef rhubarbje het volgende:
Ik weet niet of dit naamtopic beter is dan je vorige
bij de vorige ook niet hoorquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je krijgt in iedergeval geen rare DM's bij deze
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:19 schreef rhubarbje het volgende:
Ik weet niet of dit naamtopic beter is dan je vorige
Als je het zo debiel spelt vraag ik me vooral af wat het is met haar oudersquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:23 schreef Dven het volgende:
Weet niet wat het met Silviya's is maar ik voel me altijd aangetrokken tot ze en ik beland er altijd mee in bed
Dat dat mogelijk is op fokquote:
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Als je het zo debiel spelt vraag ik me vooral af wat het is met haar ouders
In andere landen hebben ze nu eenmaal andere spellingwijzes. Maar dat snap je natuurlijk wel.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Als je het zo debiel spelt vraag ik me vooral af wat het is met haar ouders
Denken dat dit gemeend wordtquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:27 schreef rhubarbje het volgende:
Volgens mijn vriend zie ik er slechter uit met make up, dus dat komt goed uit
Als ik uit ga dan heb ik alsnog alleen wat mascara en lipglos op
fancy schmancy!
zou nogal dom zijn om te zeggen als je dat niet meent hequote:
En je vriendin met het idee dat ze zonder make-up een lelijk mormel isquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zou nogal dom zijn om te zeggen als je dat niet meent he
dan zit je tegen een lelijke chick aan te kijken terwijl het met een likje make up zo gefixt is
Hahaha slechter. Als het goed is aangebracht, kan het toch niet slechter zijn?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:27 schreef rhubarbje het volgende:
Volgens mijn vriend zie ik er slechter uit met make up, dus dat komt goed uit
Als ik uit ga dan heb ik alsnog alleen wat mascara en lipglos op
fancy schmancy!
Oeh, volgend jaar the seven years itch.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:29 schreef rhubarbje het volgende:
En na 6 jaar samenwonen zijn we dat stadium van liegen om de ander tevreden te houden wel voorbij hoor
ja want dat is de enige conclusie die je dan kunt trekkenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:29 schreef Dven het volgende:
[..]
En je vriendin met het idee dat ze zonder make-up een lelijk mormel is
ik hoop het niet want dan gaan we net trouwenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oeh, volgend jaar the seven years itch.
Ik heb niet eens foundation in mijn bezitquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:32 schreef S95Sedan het volgende:
Van mij hoeft het ook niet hoor een paar uur bezig zijn met plamuren. Smeer het dan op m'n muur oid zitten vast nog wel wat gaatjes in.
Dat was ook het eerste wat mij opviel eigenlijkquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:28 schreef Dven het volgende:
[..]
In andere landen hebben ze nu eenmaal andere spellingwijzes. Maar dat snap je natuurlijk wel.
Voor sommige vrouwen is het echt beter.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:32 schreef S95Sedan het volgende:
Van mij hoeft het ook niet hoor een paar uur bezig zijn met plamuren. Smeer het dan op m'n muur oid zitten vast nog wel wat gaatjes in.
Oh, dat hoor ik nooit, whehehehehe.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:36 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Voor sommige vrouwen is het echt beter.
Ik draag het dus nooit, maar ik krijg wel heel vaak te horen dat ik mooi ben. En dan niet van kansloze mannen, maar ook gewoon van vrouwen. Dit is niet om op te scheppen oid, of dat ik mezelf mooi vind, maar ik hoor het gewoon altijd weer zonde dat ik iets aan make-up doe.
ik ook nietquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, dat hoor ik nooit, whehehehehe.*kras kras*
Het is een transliteratie van Силвия en namen zien er altijd anders uit in anderen landen. Een Engelsman zal zich ook afvragen waarom Nederlanders kinderen Piet in plaats van Pete noemen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat was ook het eerste wat mij opviel eigenlijk
wel 'wat zie je er leuk uit/wat zit je haar leuk'quote:
Zie UI + ondertitel.quote:
Snap het wel maar dat maakt het niet minder raar staanquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Het is een transliteratie van Силвия en namen zien er altijd anders uit in anderen landen. Een Engelsman zal zich ook afvragen waarom Nederlanders kinderen Piet in plaats van Pete noemen.
Oh, ik hoor dat wel vaak. Gewoon van: 'je bent echt een mooi meisje' en dat soort gezeik.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wel 'wat zie je er leuk uit/wat zit je haar leuk'
maar niet 'oh wat ben je mooi'
ook niet echt een gespreksonderwerp binnen mijn vriendengroep
Ach ja de macht der gewoontequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Snap het wel maar dat maakt het niet minder raar staan
Ah nee dat 'soort' types. Duidelijkquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:43 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Oh, ik hoor dat wel vaak. Gewoon van: 'je bent echt een mooi meisje' en dat soort gezeik.
Binnen mijn vriendengroep ook niet.Maar ik leer vaak wel nieuwe mensen kennen.
Nou ja, dat zeggen zoveel verschillende mensen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ah nee dat 'soort' types. Duidelijk
Yeah.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Haha, nice![]()
Je bent nu bij seizoen 3 ja ?
Tof tof.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die kaaklijn![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tof tof.
Ik ben begonnen met Elementary, speelt deze vrouw in:Ja, zij is mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die kaaklijn
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
[..]
Tof tof.
Ik ben begonnen met Elementary, speelt deze vrouw in:Zij kan net een omgebouwde man zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die kaaklijn![]()
![]()
Niet de mensen waar ik mee om ga, is ook niet eens nodig dat soort dingen. Krijg dan vaak het idee dat ze wat van me willen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:47 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Nou ja, dat zeggen zoveel verschillende mensen.![]()
Maar goed, je weet van jezelf als het goed is wel of je mooi bent of niet.
Niet haten op lucyquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:50 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Zij kan net een omgebouwde man zijn.
[..]
Tof tof.
Ik ben begonnen met Elementary, speelt deze vrouw in:Lijkt wel een beetje op mijn kaaklijn..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die kaaklijn
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Echt hé, en dat terwijl ik normaal niet zo van asians houquote:
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:50 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Zij kan net een omgebouwde man zijn.
[..]
Tof tof.
Ik ben begonnen met Elementary, speelt deze vrouw in:Elementary zuigt echter welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die kaaklijn![]()
Heb je de britse versie waar het op gebaseerd is gezien? 1000000x keer beterHe said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
Ik heb pas 1 aflevering gezien. Welke bedoel jij?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Elementary zuigt echter wel
Heb je de britse versie waar het op gebaseerd is gezien? 1000000x keer beter
Hmm, nu je het zegt.. inderdaadquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lijkt wel een beetje op mijn kaaklijn..
Mwaquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lijkt wel een beetje op mijn kaaklijn..
Sherlockquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb pas 1 aflevering gezien. Welke bedoel jij?
[..]
Hmm, nu je het zegt.. inderdaad
Ik ga ook niet met zulke mensen om, ik krijg het gewoon vaak te horen, niet dat zulke mensen iets willen want ze vragen niks. Waarom wantrouwend doen als iemand je een compliment geeft? Ik vind soms dat hier aparte mensen zitten: wantrouwend zijn om een compliment, wantrouwend zijn als iemand vraagt of je al weer werk hebt, hmm.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet de mensen waar ik mee om ga, is ook niet eens nodig dat soort dingen. Krijg dan vaak het idee dat ze wat van me willen.
[..]
Niet haten op lucy
Je hebt mij niet in het echt gezienquote:
Hmm, wel naar gekeken inderdaad, maar zag verder niemand die het aanraadde om te kijken dus heb 'm toen ook niet gedownload.quote:
wtf sherlock is echt 100000000000000000x beter dan elementaryquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, wel naar gekeken inderdaad, maar zag verder niemand die het aanraadde om te kijken dus heb 'm toen ook niet gedownload.
Ik ken Elementary niet, maar Sherlock is zeker een van de beste series, jammer dat het nog zo lang duurt tot het volgende seizoenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wtf sherlock is echt 100000000000000000x beter dan elementary
de beste serie van de afgelopen 5 jaar
check het topic op fok anders
Er is weinig niet beter dan gleequote:
Hmm ja dat kan je wel zeggen, maar dat zeggen ze ook over Breaking Bad en die is ook echt heel goed.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wtf sherlock is echt 100000000000000000x beter dan elementary
de beste serie van de afgelopen 5 jaar
check het topic op fok anders
Nog maar een paar maanden!quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ken Elementary niet, maar Sherlock is zeker een van de beste series, jammer dat het nog zo lang duurt tot het volgende seizoen
quote:[..]
Er is niets beter dan glee
Nee dat is waar. Was ook op basis daarvan inderdaad maar zij heeft wel een vrij sterke kaaklijn. Hoezo vermijden? Denk dat weinig dat lelijk vinden hoor.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je hebt mij niet in het echt gezienDe foto's die jij in mijn fobo bekijkt, geven niet het goede beeld weer, omdat ik mijn kaaklijn eigenlijk best wel lelijk vind en die dus juist probeer te vermijden in foto's
gewentquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nog maar een paar maanden!
en ik vind het prima, anders krijg je niet de kwaliteit die je gewent bent denk ik
[..]
serieus probeer het eensquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm ja dat kan je wel zeggen, maar dat zeggen ze ook over Breaking Bad en die is ook echt heel goed.
Glee kijk ik niet dus ik zou het niet weten.
quote:
Ik zal het eens bij de rest van de te downloaden series gooienquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
serieus probeer het eens
het is echt zoooooooo goed
Ook maar weer eens beginnen met Breaking Bad, weet alleen niet meer waar ik gebleven wasquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm ja dat kan je wel zeggen, maar dat zeggen ze ook over Breaking Bad en die is ook echt heel goed.
Glee kijk ik niet dus ik zou het niet weten.
Klopt, toch duurt het wel lang tussen de seizoenenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nog maar een paar maanden!
en ik vind het prima, anders krijg je niet de kwaliteit die je gewent bent denk ik
[..]
Kom je snel genoeg achterquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ook maar weer eens beginnen met Breaking Bad, weet alleen niet meer waar ik gebleven was
Niet.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:05 schreef Letsstaytogether het volgende:
Hoe veel dagen of weken leren jullie van tevoren voor tentamens?
ik leer de hele periode doorquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:05 schreef Letsstaytogether het volgende:
Hoe veel dagen of weken leren jullie van tevoren voor tentamens?
Nee, ik ook.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:54 schreef rhubarbje het volgende:
Ik word ook liever gecomplimenteerd met andere dingen dan mijn uiterlijk als ik eerlijk ben
Uiterlijk vind ik namelijk niet echt een verdienste
ik heb liever een compliment over mijn karakter of een talent
maar goed, nu klink ik als een ugly chick
ja dat is waarquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Klopt, toch duurt het wel lang tussen de seizoenen
Nee tuurlijk niet. Bepaalde aflevering aanklikken, ff skippen of je bekende dingen ziet en afhankelijk daarvan een eerdere of nieuwere aflevering kijken.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja alles opnieuw gaan kijken zeker, lol
Dagelijks? En hoeveel uur dan? Ik denk dat ik ook maar de hele periode moet doorleren, maar ik ben nog aan het kijken wat voor mij het beste werkt. Ik wil wel het liefste 8'en of 9's.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik leer de hele periode door
maar de frequentie gaat omhoog 2 weken voor mijn tentamens
Wuuut? 1 aflevering duurt 1,5 uur?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja dat is waar
maar 1 aflevering is praktisch een film
En je denkt dat ik dat niet gedaan hebquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet. Bepaalde aflevering aanklikken, ff skippen of je bekende dingen ziet en afhankelijk daarvan een eerdere of nieuwere aflevering kijken.
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wuuut? 1 aflevering duurt 1,5 uur?
gewoon elke dag even wat door kijken, alvast een woordenlijsje maken en door nemen, dat soort dingenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:07 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Dagelijks? En hoeveel uur dan? Ik denk dat ik ook maar de hele periode moet doorleren, maar ik ben nog aan het kijken wat voor mij het beste werkt. Ik wil wel het liefste 8'en of 9's.
Oh bij mij werkt dat wel zo makkelijkquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En je denkt dat ik dat niet gedaan heb![]()
If only it was that easy.![]()
Te lang gewoonquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
[..]
gewoon elke dag even wat door kijken, alvast een woordenlijsje maken en door nemen, dat soort dingen
Dat kan. Maar ik vind mijn kaaklijn echt niet mooi. Mijn kaaklijn maakt mijn hoofd vierkant. Zeker als ik mijn bril ook nog op hebquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee dat is waar. Was ook op basis daarvan inderdaad maar zij heeft wel een vrij sterke kaaklijn. Hoezo vermijden? Denk dat weinig dat lelijk vinden hoor.
stel je niet aanquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh bij mij werkt dat wel zo makkelijk
[..]
Te lang gewoon
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
stel je niet aanhet is het echt waard
en anders pauzeer je toch op de helft? dan is er geen verschil met andere series die je volgt
Duur grapjequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vind series of thuis films kijken die langer dan 3 kwartier duren gewoon niet chill, dan volg ik de helft er niet meer van.
Films kijk ik daarom ook altijd in de bios.
ja dan zet je hem toch stil na 3 kwartier? dan heb je gewoon een extra cliffhangerquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vind series of thuis films kijken die langer dan 3 kwartier duren gewoon niet chill, dan volg ik de helft er niet meer van.
Films kijk ik daarom ook altijd in de bios.
Ja, is dan wel alweer een tijdje geleden, daardoor waarschijnlijk. Plus er zit wel flink wat gelul in Breaking Bad.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh bij mij werkt dat wel zo makkelijk
[..]
Te lang gewoon
Hehe, ach ja ieder z'n ding toch.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat kan. Maar ik vind mijn kaaklijn echt niet mooi. Mijn kaaklijn maakt mijn hoofd vierkant. Zeker als ik mijn bril ook nog op heb
Dat dusquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja dan zet je hem toch stil na 3 kwartier? dan heb je gewoon een extra cliffhanger
ik zie het verschil echt niet
Ik heb een Pathe unlimited card, 19 euro per maand onbeperkt films kijken. Dat heb je er met 2 films al uitquote:
Dan moet ik op de tijd gaan letten...quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja dan zet je hem toch stil na 3 kwartier? dan heb je gewoon een extra cliffhanger
ik zie het verschil echt niet
Dan begin je weer overnieuwquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja, is dan wel alweer een tijdje geleden, daardoor waarschijnlijk. Plus er zit wel flink wat gelul in Breaking Bad.
[..]
Hehe, ach ja ieder z'n ding toch.
Vind het op die van je FoBo echt wel meevallen.
Downloading right now.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat dus![]()
Sherlock is echt wel de moeite waard!
Hoezoquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Dan moet ik op de tijd gaan letten...
Die ken ik niet, moet ik maar eens een keer kijken.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Downloading right now.
Maar nu ga ik eerst verder met Revolution kijken. Ook een leuke serie overigens!![]()
Ik ben het wel een beetje met je eens inderdaadquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Hoezo
serieus je klinkt echt te dom nu
je zegt dat je het niet vol houdt, je niet kunt concentreren etc
dat voel je dan toch? en dan zet je hem op pauze
waarom moet je dan naar de klok kijken?
Naja misschien ben ik dan dom dat ik dit zo raar vind
Is echt leuk. Mensen van onze tijd, die een complete shutdown meemaken. Ofterwijl; alles wat ook maar een beetje elecktriciteit bevat, valt uit. Over de hele wereld. Voor altijd. Althans.. dat denken ze...quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die ken ik niet, moet ik maar eens een keer kijken.
Ik snap niet waarom niet. Als de serie goed is, maakt het toch geen ene ruk uit of die nou 3 kwartier of anderhalf uur duurt?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:20 schreef Vinniiee het volgende:
Jullie doen moeilijk, ik kijk gewoon geen series die langer duren dan 3 kwartier
prima, dat is een erg euhm aparte regel maar kom dan niet met bullshit die echt binnen 2 zinnen onderuit te halen isquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:20 schreef Vinniiee het volgende:
Jullie doen moeilijk, ik kijk gewoon geen series die langer duren dan 3 kwartier
Download Plex, gaat die verder waar je gebleven was als je hem uitzet vrouw.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:20 schreef Vinniiee het volgende:
Mij wel.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom niet. Als de serie goed is, maakt het toch geen ene ruk uit of die nou 3 kwartier of anderhalf uur duurt?
Autistje
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
prima, dat is een erg euhm aparte regel maar kom dan niet met bullshit die echt binnen 2 zinnen onderuit te halen is
maar dat gaat dan ook op met series die een doorlopende verhaallijn hebbenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:24 schreef Fascination het volgende:
Ik deel films weleens in tweeën op, maar dat is eigenlijk wel irritant, want als je het tweede deel kijkt moet je er weer helemaal inkomen.
Mwah, vaak wordt bij series aan het begin even kort samengevat wat er de vorige aflevering allemaal gebeurde.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar dat gaat dan ook op met series die een doorlopende verhaallijn hebben
oh dat vind ik juist altijd kei irritantquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mwah, vaak wordt bij series aan het begin even kort samengevat wat er de vorige aflevering allemaal gebeurde.
Ligt aan de tijd tussen twee afleveringen. Is die tijd kort, dan is het wel overbodig, ja.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh dat vind ik juist altijd kei irritant
met je vriend of met een van de vele andere?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:33 schreef Letsstaytogether het volgende:
Ik heb vanavond een date, geen idee wat ik aan moet doen. Ik denk gewoon een broekje met panty en trui en laarsjes. Maar ik kan ook wat meer sexy gaan.
Echte probleempjes weer.![]()
Dus je hebt een vriendje, en date aan de lopende band?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:33 schreef Letsstaytogether het volgende:
Ik heb vanavond een date, geen idee wat ik aan moet doen. Ik denk gewoon een broekje met panty en trui en laarsjes. Maar ik kan ook wat meer sexy gaan.
Echte probleempjes weer.![]()
Hij weet het waarschijnlijk niet eens...quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dus je hebt een vriendje, en date aan de lopende band?
Zal die leuk vinden
Sja, laat ik maar niks zeggen. Je kunt het zelf wel invullen wat ik daar van denk.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hij weet het waarschijnlijk niet eens...
als hij het wel zou weten: more power to ya!quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik denk daar waarschijnlijk precies hetzelfde overquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sja, laat ik maar niks zeggen. Je kunt het zelf wel invullen wat ik daar van denk.
Waarom 'te vroeg' als je wil trouwen ga je trouwen toch?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:44 schreef rhubarbje het volgende:
Aargh ik zit 'young and married' te kijken en nu wil ik plannen!!
maar het is nog te vroeg
omdat we al ongeveer een datum hebben en die is nog te ver weg om concreet dingen vast te gaan leggenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom 'te vroeg' als je wil trouwen ga je trouwen toch?
Ah op die fiets, ja lastig.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
omdat we al ongeveer een datum hebben en die is nog te ver weg om concreet dingen vast te gaan leggen
Ach ja, ik hou mij al ruim een half jaar in en dat ging best snel voorbijquote:
Nog maar 1, 5 jaar te gaanquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ach ja, ik hou mij al ruim een half jaar in en dat ging best snel voorbij
je begint ongeveer een jaar van te voren met plannenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nog maar 1, 5 jaar te gaanNou ja iets minder natuurlijk voor het plannen en regelen van dingen natuurlijk, maar toch
Zo lang ja?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je begint ongeveer een jaar van te voren met plannen
dus nog maar een half jaar te gaan
en in die tijd moet ik ook afstuderen dus dat zal wel snel gaan
als je een heel populaire locatie wil of gratis wil trouwen is het zelfs te kortquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zo lang ja?Ik dacht een half jaartje ofzo
Damn, nooit gedachtquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als je een heel populaire locatie wil of gratis wil trouwen is het zelfs te kort
nee daarom hebben vrouwen vaak de leiding in dit soort dingenquote:
Dat scheelt want ik ga toch niet trouwenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee daarom hebben vrouwen vaak de leiding in dit soort dingen
mannen kunnen dat niet inschatten
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 08:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Tja. It's getting old but still funny; moet je maar niet in België wonen
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 09:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je bedoelt the nomad soul uit jaren 90 voor de pc?
Quote alertsquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Faxie is aan het teruglezen!
Waar kun je dat uitzetten?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb ik standaard uit staan, anders zou ik gek worden!
ik ook jaquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
hi!quote:
evenquote:
Ik heb ze aan staan, anders zou ik gek wordenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jequote:
quotealertquote:
latenquote:
flippenquote:
lees de zin schaapquote:
he kutquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat werkt niet als ik in het topic zelf zit
Damnquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat werkt niet als ik in het topic zelf zit
quote:
Je doet maar, ik kick op quote alertsquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]ik wacht mijn moment wel af en dan doe ik het lekker nog een keer
mooi dan zijn we allebei blijquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je doet maar, ik kick op quote alerts
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je doet maar, ik kick op quote alerts
Wat een symbiose hierquote:
Die had je natuurlijk heel makkelijk kunnen terugpakkenquote:
Met band?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:36 schreef Dven het volgende:
Vanavond optreden in de pub. Best een beetje angstig, voor het eerst in jaren dat ik weer op straat of in een bar speel
Niet bepaald met band, er is een gozer op reis die in één van de betere Rolling Stones tributebands speelt dus we gaan vanavond wat jammen samen met de vroegere vervangend drummer van de Pixies en de zanger van een redelijk bekende ska-bandquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Die had je natuurlijk heel makkelijk kunnen terugpakken
[..]
Met band?
--
Quote alerts?
Ken je Bad Manners?quote:
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Blije reggae. Denk maar aan Doe Maar
quote:
Ik voel me ook oud hoorquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vaag ergens...
Aldo is een ouwe lul in een jong lichaam
nee Aldo is gewoon heel erg 12quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vaag ergens...
Aldo is een ouwe lul in een jong lichaam
misschien ben ik wel 12 en woon ik ook onder een steenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee Aldo is gewoon heel erg 12
of woont onder een enorme steen
aaah ik plaag je maar Aldo
quote:
Wat kom je bij mij in t dorp doen?quote:
Ach, het geeft toch verder niet?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nou ga ik hem ook niet verbeteren ook
Ziekenhuis bezoekjequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat kom je bij mij in t dorp doen?
Dat is minderquote:
Ah cool, succes vanavond dus!quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet bepaald met band, er is een gozer op reis die in één van de betere Rolling Stones tributebands speelt dus we gaan vanavond wat jammen samen met de vroegere vervangend drummer van de Pixies en de zanger van een redelijk bekende ska-band
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het gaat de goede kant weer op
Ander.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
met je vriend of met een van de vele andere?
Ja, maar ik 'date' gewoon vriendschappelijk.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dus je hebt een vriendje, en date aan de lopende band?
Zal die leuk vinden
Klopt, omdat hij een zeur is op dat gebied. En we hebben echt heeeeeel kort een relatie, dus ik heb geen zin in nu al gezeik.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat leuk dat je gaat trouwen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
omdat we al ongeveer een datum hebben en die is nog te ver weg om concreet dingen vast te gaan leggen
Je date niet vriendschappelijk want anders noemde je het geen date, waren je intenties anders, was die ander niet in to you en zou je het je vriend wel vertellenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:10 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Ander.
[..]
Ja, maar ik 'date' gewoon vriendschappelijk.Maar op fok is dat uit den boze.
[..]
Klopt, omdat hij een zeur is op dat gebied. En we hebben echt heeeeeel kort een relatie, dus ik heb geen zin in nu al gezeik.
[..]
Wat leuk dat je gaat trouwen.Je hebt natuurlijk al wel een idee hoe je alles een beetje wil hebben, neem ik aan?
Daarom heb ik dus niet voor planner gestudeerdquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee daarom hebben vrouwen vaak de leiding in dit soort dingen
mannen kunnen dat niet inschatten
Wat deze dame zegt.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Je date niet vriendschappelijk want anders noemde je het geen date, waren je intenties anders, was die ander niet in to you en zou je het je vriend wel vertellen
je gaat nu vreemd want je liegt
Sowieso zijn er gewoon dingen die je niet doet in een relatie. Maar blijkbaar is dat niet vanzelfsprekend voor velen. En vaak weten ze het nog goed te praten ook.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:12 schreef rhubarbje het volgende:
Echt, hoe zou je je voelen als je vriend zou doen wat jij nu doet?
genaaid
case closed
Ik spreek af met vriendinnen en dat noem ik ook daten soms, dat is gewoon een standaard iets bij mij, haha.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Je date niet vriendschappelijk want anders noemde je het geen date, waren je intenties anders, was die ander niet in to you en zou je het je vriend wel vertellen
je gaat nu vreemd want je liegt
En ja ik weet al helemaal hoe ik het wil hebben dus daar is ook niet veel meer aan te bedenkenanders kon ik mij daar mee bezig houden
je kunt ook emotioneel vreemd gaanquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:16 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Ik spreek af met vriendinnen en dat noem ik ook daten soms, dat is gewoon een standaard iets bij mij, haha.Nee joh, ik heb geen verkeerde intenties. Over het algemeen vind ik vreemdgaan vooral als je fysiek wordt, een afspraakje is voor mij geen vreemdgaan.
euhm een combiquote:Haha, wel echt leuk! Wil je het groots aanpakken of klein?
Liegen = vreemdgaan is kort door de bocht. Ben het helemaal met je eens dat liegen tegen je partner echt niet kan.quote:
Nee, avondje met mijn beste vriendin. Maar ik ga vanuit mijn afspraak sowieso door naar hem om bij hem te slapen, heb hem anders maar 1 keer gezien in het weekend.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:14 schreef Vinniiee het volgende:
Wat heb je tegen je vriend gezegd wat je vanavond gaat doen? "Uit met vriendinnen"?
Klopt, maar liegen doen we allemaal wel eens. Alsof jij nooit tegen je vriend hebt gelogen?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je kunt ook emotioneel vreemd gaan
voor mij zit vreemdgaan in de leugen, en jij liegt nu
[..]
euhm een combi
veel mensen maar geen standaard gebeuren met een statige locatie en een grote taart en zo
We liegen allemaal wel eens.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Liegen = vreemdgaan is kort door de bocht. Ben het helemaal met je eens dat liegen tegen je partner echt niet kan.
Dus je moet op iemand z'n leuter vallen voordat het vreemdgaan is?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:16 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Ik spreek af met vriendinnen en dat noem ik ook daten soms, dat is gewoon een standaard iets bij mij, haha.Nee joh, ik heb geen verkeerde intenties. Over het algemeen vind ik vreemdgaan vooral als je fysiek wordt, een afspraakje is voor mij geen vreemdgaan.
Haha, wel echt leuk! Wil je het groots aanpakken of klein?
Ja, vind jij dat je vreemdgaat als je een afspraak met iemand hebt? Ik niet, ik ben geen heilige dat ik geen interesse heb in andere personen. Ik heb nou eenmaal altijd interesse in personen en dat ga ik niet opgeven voor iemand anders.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dus je moet op iemand z'n leuter vallen voordat het vreemdgaan is?
ja klopt, als ik zou liegen over hoeveel chocolade ik heb gegeten is dat geen vreemdgaanquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Liegen = vreemdgaan is kort door de bocht. Ben het helemaal met je eens dat liegen tegen je partner echt niet kan.
Een mooie dooddoener. De dingen waar 'we' over liegen verschillen nog wel eens, En het geen waar jij over liegt, zou ik niet over liegen tegen mijn partner.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:20 schreef Letsstaytogether het volgende:
We liegen allemaal wel eens.
Ik lieg niet tegen mijn vriend en heb dat ook nooit gedaanquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:20 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Nee, avondje met mijn beste vriendin. Maar ik ga vanuit mijn afspraak sowieso door naar hem om bij hem te slapen, heb hem anders maar 1 keer gezien in het weekend.
[..]
Klopt, maar liegen doen we allemaal wel eens. Alsof jij nooit tegen je vriend hebt gelogen?
En heb je al een jurk? Haha, ik zou juist wel een grote taart doen, lekker vreeeten.![]()
[..]
Niks aan toe te voegen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:23 schreef rhubarbje het volgende:
ja klopt, als ik zou liegen over hoeveel chocolade ik heb gegeten is dat geen vreemdgaan
maar liegen om met iemand af te spreken met wie je chemie hebt en dat verzwijgen voor je partner en die ander ook nog het idee geven dat er iets kan gebeuren vind ik wel vreemdgaan
Ik heb dus echt de schurft aan liegen en al helemaal aan bedriegenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:20 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Als je het een date noemt wel ja.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:22 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Ja, vind jij dat je vreemdgaat als je een afspraak met iemand hebt? Ik niet, ik ben geen heilige dat ik geen interesse heb in andere personen. Ik heb nou eenmaal altijd interesse in personen en dat ga ik niet opgeven voor iemand anders.
quote:
ja dat heb ik ook en dat geef ik ook niet op voor mijn vriendquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:22 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Ja, vind jij dat je vreemdgaat als je een afspraak met iemand hebt? Ik niet, ik ben geen heilige dat ik geen interesse heb in andere personen. Ik heb nou eenmaal altijd interesse in personen en dat ga ik niet opgeven voor iemand anders.
Wat rooskleurig. Nou, ik lieg wel eens. En houd dingen sowieso voor mezelf.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik lieg niet tegen mijn vriend en heb dat ook nooit gedaan
zelfs geen leugentjes om bestwil
en dat vind ik eigenlijk helemaal smerig... je gaat eerst op date en daarna bij je vriend slapen
waarom kies je niet gewoon onvoorwaardelijk voor je partner?
'Partner' zal wel meer iets zijn als een 'gegarandeerde beurt'quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik lieg niet tegen mijn vriend en heb dat ook nooit gedaan
zelfs geen leugentjes om bestwil
en dat vind ik eigenlijk helemaal smerig... je gaat eerst op date en daarna bij je vriend slapen
waarom kies je niet gewoon onvoorwaardelijk voor je partner?
je zult er nog wel achter komen als je ouder bentquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:26 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Wat rooskleurig. Nou, ik lieg wel eens. En houd dingen sowieso voor mezelf.
Begrijpelijk, maar ik kies wel voor hem. Hij is juist de eerste in mijn leven waarbij ik echt![]()
![]()
![]()
![]()
denk. Maar goed, eindeloze discussie dit.
inderdaad jaquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
'Partner' zal wel meer iets zijn als een 'gegarandeerde beurt'
Wel grappig, in R&P loopt op dit moment een topic over vreemdgaan. De meningen daar zijn ook nogal...verdeeld. Ik zit in 1 uiteinde van het spectrum (het is denk ik wel duidelijk welk deel ik zit).quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:26 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Begrijpelijk, maar ik kies wel voor hem. Hij is juist de eerste in mijn leven waarbij ik echt![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom eindeloze discussie? Het komt er gewoon op neer dat je waarschijnlijk bij hem blijft omdat je anders niks te neuken hebt want als je echt van hem zou houden zou je dit soort dingen niet doen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:26 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Natuurlijk ben ik hem dan kwijt, daarom vertel ik ook niks. En hij komt er sowieso niet achter. Onmogelijk.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je zult er nog wel achter komen als je ouder bent
en ik snap niet dat je de enige waarbij je![]()
blabla denkt niet serieus neemt en ook nog eens je relatie met hem op het spel zet
want als hij er achter komt ben je hem natuurlijk kwijt (als ie enig zelfrespect heeft)
Er is altijd wel iemand te neuken, dus onzin.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom eindeloze discussie? Het komt er gewoon op neer dat je waarschijnlijk bij hem blijft omdat je anders niks te neuken hebt want als je echt van hem zou houden zou je dit soort dingen niet doen.
In de tijd dat ik een relatie heb zou ik er niet eens aan moeten denken om dat soort dingen te doen gewoon om het feit dat dat compleet respectloos is.
hoe kun je dat dan doen richting iemand waar je zogenaamd van houdt?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:30 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Natuurlijk ben ik hem dan kwijt, daarom vertel ik ook niks. En hij komt er sowieso niet achter. Onmogelijk.
Nieuw album:
Haha daar kan je nog flink van opkijkenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:30 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Natuurlijk ben ik hem dan kwijt, daarom vertel ik ook niks. En hij komt er sowieso niet achter. Onmogelijk.
Nieuw album:
Misschien is zij niet in staat om onvoorwaardelijk van iemand te houden. Helaas pindakaas, maar zulke mensen bestaanquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
inderdaad ja
als je echt van iemand houd kun je toch niet zo respectloos zijn?
ja en wat jij vind mag je je vriend niet opleggenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:31 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Er is altijd wel iemand te neuken, dus onzin.
Iedereen is anders.Ik vind dat afspreken moet kunnen.
Was ik ook van plan om te gaan kijken.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:30 schreef rhubarbje het volgende:
oeh vanavond iets over Rumours van Fleetwood Mac op tv jongens
Afspreken met anderen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:31 schreef Letsstaytogether het volgende:
Er is altijd wel iemand te neuken, dus onzin.
Iedereen is anders.Ik vind dat afspreken moet kunnen.
samen kijken?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Was ik ook van plan om te gaan kijken.
Wees dan gewoon eerlijk en heb een open relatie.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien is zij niet in staat om onvoorwaardelijk van iemand te houden. Helaas pindakaas, maar zulke mensen bestaan
Onvoorwaardelijk van iemand houden is dan ook wel weer heel sprookjesboekachtig.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
Misschien is zij niet in staat om onvoorwaardelijk van iemand te houden. Helaas pindakaas, maar zulke mensen bestaan
Exact!quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wees dan gewoon eerlijk en heb een open relatie.
Ik snap niet hoe je zo overdreven kunt denken, chill out, het is niet dat ik seks met een ander heb.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hoe kun je dat dan doen richting iemand waar je zogenaamd van houdt?
wat zou jij er van vinden als iemand jouw grenzen en de afspraak die je daar onderling over gemaakt hebt overtreed onder het mom 'ah komt ze toch niet achter'?
ik snap echt niet dat je zo egocentrisch kunt denken
Het is ook een uiterstequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Onvoorwaardelijk van iemand houden is dan ook wel weer heel sprookjesboekachtig.
Oke.quote:
Er is altijd wel iets natuurlijk maar waarom niet ernaar streven.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Onvoorwaardelijk van iemand houden is dan ook wel weer heel sprookjesboekachtig.
Nog niet. Dat wordt ongetwijfeld de volgende leugen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:33 schreef Letsstaytogether het volgende:
Ik snap niet hoe je zo overdreven kunt denken, chill out, het is niet dat ik seks met een ander heb.
waarom beantwoord je de vraag niet?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:33 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe je zo overdreven kunt denken, chill out, het is niet dat ik seks met een ander heb.
Neuh.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog niet. Dat wordt ongetwijfeld de volgende leugen.
die arme date van haar denkt ook nog dat er wat te scoren isquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog niet. Dat wordt ongetwijfeld de volgende leugen.
Of het is er eentje uit de categorie 'Pijpen, beffen, vingeren en aftrekken is geen seks'.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:35 schreef rhubarbje het volgende:
die arme date van haar denkt ook nog dat er wat te scoren is
dus die houd ze ook nog aan het lijntje
je vergeet anaalquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of het is er eentje uit de categorie 'Pijpen, beffen, vingeren en aftrekken is geen seks'.
Ah, een kenner.quote:
Dit blijft het mooiste van alles hier. Iemand heeft een andere mening/denkwijze en het is een troll. Ga eens leven, er zijn zoveel meningen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vraag me nu wel af van wie dit trollaccount is.
Het klinkt als een klb-user.
Ze is nog jong, dan is het blijkbaar ok.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:36 schreef rhubarbje het volgende:
En waarom ik niet chill doe?
ik vind het niet oke als mensen zo spelen met de gevoelens van een ander, puur omdat ze daar zelf zin in hebben
en ik vind het al helemaal niet oke als elke vorm van zelfreflectie over dat onderwerp dan ontbreekt
Negeer de vraag eens niet dan. Wat als je vriend afspreekt met andere vrouwen?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:37 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Dit blijft het mooiste van alles hier. Iemand heeft een andere mening/denkwijze en het is een troll. Ga eens leven, er zijn zoveel meningen.
Nee, iemand hier is kkdom en doet daar serieus over.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:37 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Dit blijft het mooiste van alles hier. Iemand heeft een andere mening/denkwijze en het is een troll. Ga eens leven, er zijn zoveel meningen.
Ja joh, kom op zeg. Ik heb een afspraak met iemand anders dan m'n vriend. Mijn afspraak weet dat ik bezet ben en weet heel goed dat ik geen seks of wat dan ook ga hebben met hem. Hij heeft geen hoop om te scoren, en zo wel: ik heb 'm toch echt duidelijk gemaakt dat er niets anders inzit behalve praten. Ik denk oprecht dat er wel een vriendschap inzit, want er is een klik en ik vind hem leuk en interessant en grappig. Ik vertel het niet aan mijn vriend omdat hij het niet oké gaat vinden, want hij heeft het idee dat alle mannen maar één ding willen. Nounou, erg schokkend allemaal. Een afspraak staat niet gelijk aan seks. In ieder geval: bij mij niet.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:36 schreef rhubarbje het volgende:
En waarom ik niet chill doe?
ik vind het niet oke als mensen zo spelen met de gevoelens van een ander, puur omdat ze daar zelf zin in hebben
en ik vind het al helemaal niet oke als elke vorm van zelfreflectie over dat onderwerp dan ontbreekt
Iemand moet wel heel dom zijn voordat jij 'kk' gebruiktquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, iemand hier is kkdom en doet daar serieus over.
Was Panzie niet geband? Ik zeg kloon van Panzie.
Ziba, ik herken haar poststijl uit duizenden.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, iemand hier is kkdom en doet daar serieus over.
Was Panzie niet geband? Ik zeg kloon van Panzie.
ZIBAquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ziba, ik herken haar poststijl uit duizenden.
je maakt van hem je intellectual whorequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:40 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Ja joh, kom op zeg. Ik heb een afspraak met iemand anders dan m'n vriend. Mijn afspraak weet dat ik bezet ben en weet heel goed dat ik geen seks of wat dan ook ga hebben met hem. Hij heeft geen hoop om te scoren, en zo wel: ik heb 'm toch echt duidelijk gemaakt dat er niets anders inzit behalve praten.
nogmaals, vreemdgaan is niet alleen sexquote:Ik denk oprecht dat er wel een vriendschap inzit, want er is een klik en ik vind hem leuk en interessant en grappig. Ik vertel het niet aan mijn vriend omdat hij het niet oké gaat vinden, want hij heeft het idee dat alle mannen maar één ding willen. Nounou, erg schokkend allemaal. Een afspraak staat niet gelijk aan seks. In ieder geval: bij mij niet.
Ja, ik schrok er zelf ook wel vanquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Iemand moet wel heel dom zijn voordat jij 'kk' gebruikt
Als het alleen maar is om een vriend te maken dan kan je dat heus wel tegen je vriend zeggenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:40 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Ja joh, kom op zeg. Ik heb een afspraak met iemand anders dan m'n vriend. Mijn afspraak weet dat ik bezet ben en weet heel goed dat ik geen seks of wat dan ook ga hebben met hem. Hij heeft geen hoop om te scoren, en zo wel: ik heb 'm toch echt duidelijk gemaakt dat er niets anders inzit behalve praten. Ik denk oprecht dat er wel een vriendschap inzit, want er is een klik en ik vind hem leuk en interessant en grappig. Ik vertel het niet aan mijn vriend omdat hij het niet oké gaat vinden, want hij heeft het idee dat alle mannen maar één ding willen. Nounou, erg schokkend allemaal. Een afspraak staat niet gelijk aan seks. In ieder geval: bij mij niet.
Nee dus.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als het alleen maar is om een vriend te maken dan kan je dat heus wel tegen je vriend zeggen
Hoe ben je er trouwens achter gekomen dat hij dat erg vindt?
Voor jou niet, jij bent de koningin der ongebonden dating en het gek maken van mannen die niets liever dan in je broekje willen en daar ook in blijven geloven ook al heb je het hun redelijk duidelijk gemaaktquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:43 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
DVENNIE. Het is toch niet gek wat ik post?
Waarom respecteer je zijn mening dan niet gewoon en doe je dat soort dingen niet meer in plaats van achter zijn rug om wel doen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:45 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Nee dus.
Omdat een medestudent mij laatst vroeg om wat te eten en ik ja zei. En ik dat toen aan hem vertelde, hij dat belachelijk vond, want volgens hem was het een date (was ook zo voor mijn medestudent) maar voor mij was het geen date, want ik vind die jongen gewoon aardig en leuk, maar meer niet. Dus ik weet wel hoe hij erin staat.
Hij vertrouwt je dus niet zo....quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:45 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Nee dus.
Omdat een medestudent mij laatst vroeg om wat te eten en ik ja zei. En ik dat toen aan hem vertelde, hij dat belachelijk vond, want volgens hem was het een date (was ook zo voor mijn medestudent) maar voor mij was het geen date, want ik vind die jongen gewoon aardig en leuk, maar meer niet. Dus ik weet wel hoe hij erin staat.
Dan maak je hem toch duidelijk dat het geen date is? Dan had je nu niet alles voor hem hoeven te verzwijgenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:45 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Nee dus.
Echt zeldzaam gewoon dit.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Iemand moet wel heel dom zijn voordat jij 'kk' gebruikt
Ja, nu je het zegt.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ziba, ik herken haar poststijl uit duizenden.
Alsof er zoveel partners zijn die accepteren dat je wat met een onbekende van het andere geslacht gaat ondernemenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan maak je hem toch duidelijk dat het geen date is? Dan had je nu niet alles voor hem hoeven te verzwijgen.
Dat is ook weer overdreven. Gewoon gezellig uit eten of iets dergelijks als vrienden (zonder intenties dus) moet kunnen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom respecteer je zijn mening dan niet gewoon en doe je dat soort dingen niet meer in plaats van achter zijn rug om wel doen.
Nee, maar serieus.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Voor jou niet, jij bent de koningin der ongebonden dating en het gek maken van mannen die niets liever dan in je broekje willen en daar ook in blijven geloven ook al heb je het hun redelijk duidelijk gemaakt
Jawel, hij is overdreven qua principes enzovoort.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hij vertrouwt je dus niet zo....
Niet geheel onterecht ook zo te lezen
Dag, laat nog eens van je horenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:49 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Nee, maar serieus.
Maar ik ben weg. Doei.
[..]
Jawel, hij is overdreven qua principes enzovoort.
Nee, in feite heeft hij het aan zichzelf te danken dat ik nu niet meer eerlijk ben. Als hij relax had gereageerd toen, was ik nu wel eerlijk geweest en had ik het niet verzwegen.
Sommige mensen zijn echt heel dom jaquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Echt zeldzaam gewoon dit.
Zijn 2 andere users waar ik dit soort ideeën bij heb en daar moet ik me ook echt inhouden.
Komt misschien omdat ik net weer te maken had met de meest domme mensen in de winkel, maar ik heb even geen geduld nu.
[..]
Ja, nu je het zegt.
Je bent verantwoordelijk voor je eigen acties hoorquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:49 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Nee, maar serieus.
Maar ik ben weg. Doei.
[..]
Nee, in feite heeft hij het aan zichzelf te danken dat ik nu niet meer eerlijk ben. Als hij relax had gereageerd toen, was ik nu wel eerlijk geweest en had ik het niet verzwegen.
Dit is gewoon lachwekkendquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:49 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Nee, maar serieus.
Maar ik ben weg. Doei.
[..]
Shit.quote:
Vind ik niet, helemaal niet als je het een date noemt en voor aandacht doet.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is ook weer overdreven. Gewoon gezellig uit eten of iets dergelijks als vrienden (zonder intenties dus) moet kunnen.
Dus nu is het inmiddels nog zijn schuld ook?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:49 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
wtf wat een omgekeerde manier van denkenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:49 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Nee, maar serieus.
Maar ik ben weg. Doei.
[..]
Alsin onbekende voor haar of voor jou?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:49 schreef Dven het volgende:
[..]
Alsof er zoveel partners zijn die accepteren dat je wat met een onbekende van het andere geslacht gaat ondernemen
Wat voor een auto?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
KUUUUT, het feest gaat niet door![]()
![]()
Auto is kapoet dus geen vrienden op bezoek dit weekend!
Daar ga je alquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geen idee, ik geloof een Franse
Zoeen met 4 wielen zeker?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geen idee, ik geloof een Franse
Was 'iets' met lager of zoiets
Dat het bestaat wil niet zeggen dat het normaal is.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:51 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Shit.![]()
Er zijn mensen met stiekem twee complete gezinnen die het nog goedpraten. Er zijn mensen met een partner die ondertussen stiekem een vaste prostituee hebben en het nog goedpraten. HET BESTAAT!
Laat ik voorop stellen dat ik er zelf niet van wakker ligt als mijn vriendin een ander ziet. Maar voor veel mensen is dit inderdaad wel een probleem. Voor beide dus.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Alsin onbekende voor haar of voor jou?
Nee, het is logisch zelfs.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wtf wat een omgekeerde manier van denken
en met iemand op date gaan terwijl die ander het ziet als date en jij dat niet zo ziet is in mijn ogen ook vals
je geeft iemand hoop die er niet is
waarom heb je dit nodig? ben je zo onzeker over jezelf?
Een date is inderdaad wat anders dan gewoon uit eten.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vind ik niet, helemaal niet als je het een date noemt en voor aandacht doet.
[..]
Dus nu is het inmiddels nog zijn schuld ook?
Het is niet normaal, maar het gebeurt. En zo gaan er heel veel mensen vreemd. Dat is niet onrealistisch of raar, het gebeurt nou eenmaal.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat het bestaat wil niet zeggen dat het normaal is.
Ik sta voor je klaar, altijd.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
WT, ik kom 1 over 5 aan op centraal.
Dat ligt aan de manier, als het open en bloot op tafel ligt waarin het aan beide kanten mag, niks mis mee. Als een het verzwijgt dan wel.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Laat ik voorop stellen dat ik er zelf niet van wakker ligt als mijn vriendin een ander ziet. Maar voor veel mensen is dit inderdaad wel een probleem. Voor beide dus.
in dit soort gevallen hoop ik echt zooo dat karma bestaatquote:
Soms is het beter om iets achter te houden.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat ligt aan de manier, als het open en bloot op tafel ligt waarin het aan beide kanten mag, niks mis mee. Als een het verzwijgt dan wel.
Gebeurd nou eenmaal betekent niet dat je het lot moet tarten en het opzoekenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:55 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Het is niet normaal, maar het gebeurt. En zo gaan er heel veel mensen vreemd. Dat is niet onrealistisch of raar, het gebeurt nou eenmaal.
Mee eens. Voor mij is het ook geen probleem zolang er maar geen vreemde intenties meekomen die je niet doet wanneer je een vriend hebt.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Laat ik voorop stellen dat ik er zelf niet van wakker ligt als mijn vriendin een ander ziet. Maar voor veel mensen is dit inderdaad wel een probleem. Voor beide dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |