Nee, ik ook.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:54 schreef rhubarbje het volgende:
Ik word ook liever gecomplimenteerd met andere dingen dan mijn uiterlijk als ik eerlijk ben
Uiterlijk vind ik namelijk niet echt een verdienste
ik heb liever een compliment over mijn karakter of een talent
maar goed, nu klink ik als een ugly chick
ja dat is waarquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Klopt, toch duurt het wel lang tussen de seizoenen
Nee tuurlijk niet. Bepaalde aflevering aanklikken, ff skippen of je bekende dingen ziet en afhankelijk daarvan een eerdere of nieuwere aflevering kijken.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja alles opnieuw gaan kijken zeker, lol
Dagelijks? En hoeveel uur dan? Ik denk dat ik ook maar de hele periode moet doorleren, maar ik ben nog aan het kijken wat voor mij het beste werkt. Ik wil wel het liefste 8'en of 9's.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik leer de hele periode door
maar de frequentie gaat omhoog 2 weken voor mijn tentamens
Wuuut? 1 aflevering duurt 1,5 uur?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja dat is waar
maar 1 aflevering is praktisch een film
En je denkt dat ik dat niet gedaan hebquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet. Bepaalde aflevering aanklikken, ff skippen of je bekende dingen ziet en afhankelijk daarvan een eerdere of nieuwere aflevering kijken.
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wuuut? 1 aflevering duurt 1,5 uur?
gewoon elke dag even wat door kijken, alvast een woordenlijsje maken en door nemen, dat soort dingenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:07 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Dagelijks? En hoeveel uur dan? Ik denk dat ik ook maar de hele periode moet doorleren, maar ik ben nog aan het kijken wat voor mij het beste werkt. Ik wil wel het liefste 8'en of 9's.
Oh bij mij werkt dat wel zo makkelijkquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En je denkt dat ik dat niet gedaan heb![]()
If only it was that easy.![]()
Te lang gewoonquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
[..]
gewoon elke dag even wat door kijken, alvast een woordenlijsje maken en door nemen, dat soort dingen
Dat kan. Maar ik vind mijn kaaklijn echt niet mooi. Mijn kaaklijn maakt mijn hoofd vierkant. Zeker als ik mijn bril ook nog op hebquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee dat is waar. Was ook op basis daarvan inderdaad maar zij heeft wel een vrij sterke kaaklijn. Hoezo vermijden? Denk dat weinig dat lelijk vinden hoor.
stel je niet aanquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh bij mij werkt dat wel zo makkelijk
[..]
Te lang gewoon
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
stel je niet aanhet is het echt waard
en anders pauzeer je toch op de helft? dan is er geen verschil met andere series die je volgt
Duur grapjequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vind series of thuis films kijken die langer dan 3 kwartier duren gewoon niet chill, dan volg ik de helft er niet meer van.
Films kijk ik daarom ook altijd in de bios.
ja dan zet je hem toch stil na 3 kwartier? dan heb je gewoon een extra cliffhangerquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vind series of thuis films kijken die langer dan 3 kwartier duren gewoon niet chill, dan volg ik de helft er niet meer van.
Films kijk ik daarom ook altijd in de bios.
Ja, is dan wel alweer een tijdje geleden, daardoor waarschijnlijk. Plus er zit wel flink wat gelul in Breaking Bad.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh bij mij werkt dat wel zo makkelijk
[..]
Te lang gewoon
Hehe, ach ja ieder z'n ding toch.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat kan. Maar ik vind mijn kaaklijn echt niet mooi. Mijn kaaklijn maakt mijn hoofd vierkant. Zeker als ik mijn bril ook nog op heb
Dat dusquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja dan zet je hem toch stil na 3 kwartier? dan heb je gewoon een extra cliffhanger
ik zie het verschil echt niet
Ik heb een Pathe unlimited card, 19 euro per maand onbeperkt films kijken. Dat heb je er met 2 films al uitquote:
Dan moet ik op de tijd gaan letten...quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja dan zet je hem toch stil na 3 kwartier? dan heb je gewoon een extra cliffhanger
ik zie het verschil echt niet
Dan begin je weer overnieuwquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja, is dan wel alweer een tijdje geleden, daardoor waarschijnlijk. Plus er zit wel flink wat gelul in Breaking Bad.
[..]
Hehe, ach ja ieder z'n ding toch.
Vind het op die van je FoBo echt wel meevallen.
Downloading right now.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat dus![]()
Sherlock is echt wel de moeite waard!
Hoezoquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Dan moet ik op de tijd gaan letten...
Die ken ik niet, moet ik maar eens een keer kijken.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Downloading right now.
Maar nu ga ik eerst verder met Revolution kijken. Ook een leuke serie overigens!![]()
Ik ben het wel een beetje met je eens inderdaadquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Hoezo
serieus je klinkt echt te dom nu
je zegt dat je het niet vol houdt, je niet kunt concentreren etc
dat voel je dan toch? en dan zet je hem op pauze
waarom moet je dan naar de klok kijken?
Naja misschien ben ik dan dom dat ik dit zo raar vind
Is echt leuk. Mensen van onze tijd, die een complete shutdown meemaken. Ofterwijl; alles wat ook maar een beetje elecktriciteit bevat, valt uit. Over de hele wereld. Voor altijd. Althans.. dat denken ze...quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die ken ik niet, moet ik maar eens een keer kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |