Echt hé, en dat terwijl ik normaal niet zo van asians houquote:
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:50 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Zij kan net een omgebouwde man zijn.
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tof tof.
Ik ben begonnen met Elementary, speelt deze vrouw in:Elementary zuigt echter welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die kaaklijn![]()
Heb je de britse versie waar het op gebaseerd is gezien? 1000000x keer beterHe said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
Ik heb pas 1 aflevering gezien. Welke bedoel jij?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Elementary zuigt echter wel
Heb je de britse versie waar het op gebaseerd is gezien? 1000000x keer beter
Hmm, nu je het zegt.. inderdaadquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lijkt wel een beetje op mijn kaaklijn..
Mwaquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lijkt wel een beetje op mijn kaaklijn..
Sherlockquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb pas 1 aflevering gezien. Welke bedoel jij?
[..]
Hmm, nu je het zegt.. inderdaad
Ik ga ook niet met zulke mensen om, ik krijg het gewoon vaak te horen, niet dat zulke mensen iets willen want ze vragen niks. Waarom wantrouwend doen als iemand je een compliment geeft? Ik vind soms dat hier aparte mensen zitten: wantrouwend zijn om een compliment, wantrouwend zijn als iemand vraagt of je al weer werk hebt, hmm.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet de mensen waar ik mee om ga, is ook niet eens nodig dat soort dingen. Krijg dan vaak het idee dat ze wat van me willen.
[..]
Niet haten op lucy
Je hebt mij niet in het echt gezienquote:
Hmm, wel naar gekeken inderdaad, maar zag verder niemand die het aanraadde om te kijken dus heb 'm toen ook niet gedownload.quote:
wtf sherlock is echt 100000000000000000x beter dan elementaryquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, wel naar gekeken inderdaad, maar zag verder niemand die het aanraadde om te kijken dus heb 'm toen ook niet gedownload.
Ik ken Elementary niet, maar Sherlock is zeker een van de beste series, jammer dat het nog zo lang duurt tot het volgende seizoenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wtf sherlock is echt 100000000000000000x beter dan elementary
de beste serie van de afgelopen 5 jaar
check het topic op fok anders
Er is weinig niet beter dan gleequote:
Hmm ja dat kan je wel zeggen, maar dat zeggen ze ook over Breaking Bad en die is ook echt heel goed.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wtf sherlock is echt 100000000000000000x beter dan elementary
de beste serie van de afgelopen 5 jaar
check het topic op fok anders
Nog maar een paar maanden!quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ken Elementary niet, maar Sherlock is zeker een van de beste series, jammer dat het nog zo lang duurt tot het volgende seizoen
quote:[..]
Er is niets beter dan glee
Nee dat is waar. Was ook op basis daarvan inderdaad maar zij heeft wel een vrij sterke kaaklijn. Hoezo vermijden? Denk dat weinig dat lelijk vinden hoor.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je hebt mij niet in het echt gezienDe foto's die jij in mijn fobo bekijkt, geven niet het goede beeld weer, omdat ik mijn kaaklijn eigenlijk best wel lelijk vind en die dus juist probeer te vermijden in foto's
gewentquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nog maar een paar maanden!
en ik vind het prima, anders krijg je niet de kwaliteit die je gewent bent denk ik
[..]
serieus probeer het eensquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm ja dat kan je wel zeggen, maar dat zeggen ze ook over Breaking Bad en die is ook echt heel goed.
Glee kijk ik niet dus ik zou het niet weten.
quote:
Ik zal het eens bij de rest van de te downloaden series gooienquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
serieus probeer het eens
het is echt zoooooooo goed
Ook maar weer eens beginnen met Breaking Bad, weet alleen niet meer waar ik gebleven wasquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm ja dat kan je wel zeggen, maar dat zeggen ze ook over Breaking Bad en die is ook echt heel goed.
Glee kijk ik niet dus ik zou het niet weten.
Klopt, toch duurt het wel lang tussen de seizoenenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nog maar een paar maanden!
en ik vind het prima, anders krijg je niet de kwaliteit die je gewent bent denk ik
[..]
Kom je snel genoeg achterquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ook maar weer eens beginnen met Breaking Bad, weet alleen niet meer waar ik gebleven was
Niet.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:05 schreef Letsstaytogether het volgende:
Hoe veel dagen of weken leren jullie van tevoren voor tentamens?
ik leer de hele periode doorquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:05 schreef Letsstaytogether het volgende:
Hoe veel dagen of weken leren jullie van tevoren voor tentamens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |