Ik snap niet waarom niet. Als de serie goed is, maakt het toch geen ene ruk uit of die nou 3 kwartier of anderhalf uur duurt?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:20 schreef Vinniiee het volgende:
Jullie doen moeilijk, ik kijk gewoon geen series die langer duren dan 3 kwartier
prima, dat is een erg euhm aparte regel maar kom dan niet met bullshit die echt binnen 2 zinnen onderuit te halen isquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:20 schreef Vinniiee het volgende:
Jullie doen moeilijk, ik kijk gewoon geen series die langer duren dan 3 kwartier
Download Plex, gaat die verder waar je gebleven was als je hem uitzet vrouw.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:20 schreef Vinniiee het volgende:
Mij wel.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom niet. Als de serie goed is, maakt het toch geen ene ruk uit of die nou 3 kwartier of anderhalf uur duurt?
Autistje
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
prima, dat is een erg euhm aparte regel maar kom dan niet met bullshit die echt binnen 2 zinnen onderuit te halen is
maar dat gaat dan ook op met series die een doorlopende verhaallijn hebbenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:24 schreef Fascination het volgende:
Ik deel films weleens in tweeën op, maar dat is eigenlijk wel irritant, want als je het tweede deel kijkt moet je er weer helemaal inkomen.
Mwah, vaak wordt bij series aan het begin even kort samengevat wat er de vorige aflevering allemaal gebeurde.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar dat gaat dan ook op met series die een doorlopende verhaallijn hebben
oh dat vind ik juist altijd kei irritantquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mwah, vaak wordt bij series aan het begin even kort samengevat wat er de vorige aflevering allemaal gebeurde.
Ligt aan de tijd tussen twee afleveringen. Is die tijd kort, dan is het wel overbodig, ja.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh dat vind ik juist altijd kei irritant
met je vriend of met een van de vele andere?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:33 schreef Letsstaytogether het volgende:
Ik heb vanavond een date, geen idee wat ik aan moet doen. Ik denk gewoon een broekje met panty en trui en laarsjes. Maar ik kan ook wat meer sexy gaan.
Echte probleempjes weer.![]()
Dus je hebt een vriendje, en date aan de lopende band?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:33 schreef Letsstaytogether het volgende:
Ik heb vanavond een date, geen idee wat ik aan moet doen. Ik denk gewoon een broekje met panty en trui en laarsjes. Maar ik kan ook wat meer sexy gaan.
Echte probleempjes weer.![]()
Hij weet het waarschijnlijk niet eens...quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dus je hebt een vriendje, en date aan de lopende band?
Zal die leuk vinden
Sja, laat ik maar niks zeggen. Je kunt het zelf wel invullen wat ik daar van denk.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hij weet het waarschijnlijk niet eens...
als hij het wel zou weten: more power to ya!quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hij weet het waarschijnlijk niet eens...
Ik denk daar waarschijnlijk precies hetzelfde overquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sja, laat ik maar niks zeggen. Je kunt het zelf wel invullen wat ik daar van denk.
Waarom 'te vroeg' als je wil trouwen ga je trouwen toch?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:44 schreef rhubarbje het volgende:
Aargh ik zit 'young and married' te kijken en nu wil ik plannen!!
maar het is nog te vroeg
omdat we al ongeveer een datum hebben en die is nog te ver weg om concreet dingen vast te gaan leggenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom 'te vroeg' als je wil trouwen ga je trouwen toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |