Ah op die fiets, ja lastig.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
omdat we al ongeveer een datum hebben en die is nog te ver weg om concreet dingen vast te gaan leggen
Ach ja, ik hou mij al ruim een half jaar in en dat ging best snel voorbijquote:
Nog maar 1, 5 jaar te gaanquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ach ja, ik hou mij al ruim een half jaar in en dat ging best snel voorbij
je begint ongeveer een jaar van te voren met plannenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nog maar 1, 5 jaar te gaanNou ja iets minder natuurlijk voor het plannen en regelen van dingen natuurlijk, maar toch
Zo lang ja?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je begint ongeveer een jaar van te voren met plannen
dus nog maar een half jaar te gaan
en in die tijd moet ik ook afstuderen dus dat zal wel snel gaan
als je een heel populaire locatie wil of gratis wil trouwen is het zelfs te kortquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zo lang ja?Ik dacht een half jaartje ofzo
Damn, nooit gedachtquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als je een heel populaire locatie wil of gratis wil trouwen is het zelfs te kort
nee daarom hebben vrouwen vaak de leiding in dit soort dingenquote:
Dat scheelt want ik ga toch niet trouwenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee daarom hebben vrouwen vaak de leiding in dit soort dingen
mannen kunnen dat niet inschatten
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 08:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Tja. It's getting old but still funny; moet je maar niet in België wonen
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 09:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je bedoelt the nomad soul uit jaren 90 voor de pc?
Quote alertsquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Faxie is aan het teruglezen!
Waar kun je dat uitzetten?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb ik standaard uit staan, anders zou ik gek worden!
ik ook jaquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
hi!quote:
evenquote:
Ik heb ze aan staan, anders zou ik gek wordenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |