Er is altijd wel iemand te neuken, dus onzin.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom eindeloze discussie? Het komt er gewoon op neer dat je waarschijnlijk bij hem blijft omdat je anders niks te neuken hebt want als je echt van hem zou houden zou je dit soort dingen niet doen.
In de tijd dat ik een relatie heb zou ik er niet eens aan moeten denken om dat soort dingen te doen gewoon om het feit dat dat compleet respectloos is.
hoe kun je dat dan doen richting iemand waar je zogenaamd van houdt?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:30 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Natuurlijk ben ik hem dan kwijt, daarom vertel ik ook niks. En hij komt er sowieso niet achter. Onmogelijk.
Nieuw album:
Haha daar kan je nog flink van opkijkenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:30 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Natuurlijk ben ik hem dan kwijt, daarom vertel ik ook niks. En hij komt er sowieso niet achter. Onmogelijk.
Nieuw album:
Misschien is zij niet in staat om onvoorwaardelijk van iemand te houden. Helaas pindakaas, maar zulke mensen bestaanquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
inderdaad ja
als je echt van iemand houd kun je toch niet zo respectloos zijn?
ja en wat jij vind mag je je vriend niet opleggenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:31 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Er is altijd wel iemand te neuken, dus onzin.
Iedereen is anders.Ik vind dat afspreken moet kunnen.
Was ik ook van plan om te gaan kijken.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:30 schreef rhubarbje het volgende:
oeh vanavond iets over Rumours van Fleetwood Mac op tv jongens
Afspreken met anderen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:31 schreef Letsstaytogether het volgende:
Er is altijd wel iemand te neuken, dus onzin.
Iedereen is anders.Ik vind dat afspreken moet kunnen.
samen kijken?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Was ik ook van plan om te gaan kijken.
Wees dan gewoon eerlijk en heb een open relatie.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien is zij niet in staat om onvoorwaardelijk van iemand te houden. Helaas pindakaas, maar zulke mensen bestaan
Onvoorwaardelijk van iemand houden is dan ook wel weer heel sprookjesboekachtig.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
Misschien is zij niet in staat om onvoorwaardelijk van iemand te houden. Helaas pindakaas, maar zulke mensen bestaan
Exact!quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wees dan gewoon eerlijk en heb een open relatie.
Ik snap niet hoe je zo overdreven kunt denken, chill out, het is niet dat ik seks met een ander heb.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hoe kun je dat dan doen richting iemand waar je zogenaamd van houdt?
wat zou jij er van vinden als iemand jouw grenzen en de afspraak die je daar onderling over gemaakt hebt overtreed onder het mom 'ah komt ze toch niet achter'?
ik snap echt niet dat je zo egocentrisch kunt denken
Het is ook een uiterstequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Onvoorwaardelijk van iemand houden is dan ook wel weer heel sprookjesboekachtig.
Oke.quote:
Er is altijd wel iets natuurlijk maar waarom niet ernaar streven.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Onvoorwaardelijk van iemand houden is dan ook wel weer heel sprookjesboekachtig.
Nog niet. Dat wordt ongetwijfeld de volgende leugen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:33 schreef Letsstaytogether het volgende:
Ik snap niet hoe je zo overdreven kunt denken, chill out, het is niet dat ik seks met een ander heb.
waarom beantwoord je de vraag niet?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:33 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe je zo overdreven kunt denken, chill out, het is niet dat ik seks met een ander heb.
Neuh.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog niet. Dat wordt ongetwijfeld de volgende leugen.
die arme date van haar denkt ook nog dat er wat te scoren isquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog niet. Dat wordt ongetwijfeld de volgende leugen.
Of het is er eentje uit de categorie 'Pijpen, beffen, vingeren en aftrekken is geen seks'.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:35 schreef rhubarbje het volgende:
die arme date van haar denkt ook nog dat er wat te scoren is
dus die houd ze ook nog aan het lijntje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |