quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Blije reggae. Denk maar aan Doe Maar
quote:
Ik voel me ook oud hoorquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vaag ergens...
Aldo is een ouwe lul in een jong lichaam
nee Aldo is gewoon heel erg 12quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vaag ergens...
Aldo is een ouwe lul in een jong lichaam
misschien ben ik wel 12 en woon ik ook onder een steenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee Aldo is gewoon heel erg 12
of woont onder een enorme steen
aaah ik plaag je maar Aldo
quote:
Wat kom je bij mij in t dorp doen?quote:
Ach, het geeft toch verder niet?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nou ga ik hem ook niet verbeteren ook
Ziekenhuis bezoekjequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat kom je bij mij in t dorp doen?
Dat is minderquote:
Ah cool, succes vanavond dus!quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet bepaald met band, er is een gozer op reis die in één van de betere Rolling Stones tributebands speelt dus we gaan vanavond wat jammen samen met de vroegere vervangend drummer van de Pixies en de zanger van een redelijk bekende ska-band
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het gaat de goede kant weer op
Ander.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
met je vriend of met een van de vele andere?
Ja, maar ik 'date' gewoon vriendschappelijk.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dus je hebt een vriendje, en date aan de lopende band?
Zal die leuk vinden
Klopt, omdat hij een zeur is op dat gebied. En we hebben echt heeeeeel kort een relatie, dus ik heb geen zin in nu al gezeik.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hij weet het waarschijnlijk niet eens...
Wat leuk dat je gaat trouwen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
omdat we al ongeveer een datum hebben en die is nog te ver weg om concreet dingen vast te gaan leggen
Je date niet vriendschappelijk want anders noemde je het geen date, waren je intenties anders, was die ander niet in to you en zou je het je vriend wel vertellenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:10 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Ander.
[..]
Ja, maar ik 'date' gewoon vriendschappelijk.Maar op fok is dat uit den boze.
[..]
Klopt, omdat hij een zeur is op dat gebied. En we hebben echt heeeeeel kort een relatie, dus ik heb geen zin in nu al gezeik.
[..]
Wat leuk dat je gaat trouwen.Je hebt natuurlijk al wel een idee hoe je alles een beetje wil hebben, neem ik aan?
Daarom heb ik dus niet voor planner gestudeerdquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee daarom hebben vrouwen vaak de leiding in dit soort dingen
mannen kunnen dat niet inschatten
Wat deze dame zegt.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Je date niet vriendschappelijk want anders noemde je het geen date, waren je intenties anders, was die ander niet in to you en zou je het je vriend wel vertellen
je gaat nu vreemd want je liegt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |