je vergeet anaalquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of het is er eentje uit de categorie 'Pijpen, beffen, vingeren en aftrekken is geen seks'.
Ah, een kenner.quote:
Dit blijft het mooiste van alles hier. Iemand heeft een andere mening/denkwijze en het is een troll. Ga eens leven, er zijn zoveel meningen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vraag me nu wel af van wie dit trollaccount is.
Het klinkt als een klb-user.
Ze is nog jong, dan is het blijkbaar ok.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:36 schreef rhubarbje het volgende:
En waarom ik niet chill doe?
ik vind het niet oke als mensen zo spelen met de gevoelens van een ander, puur omdat ze daar zelf zin in hebben
en ik vind het al helemaal niet oke als elke vorm van zelfreflectie over dat onderwerp dan ontbreekt
Negeer de vraag eens niet dan. Wat als je vriend afspreekt met andere vrouwen?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:37 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Dit blijft het mooiste van alles hier. Iemand heeft een andere mening/denkwijze en het is een troll. Ga eens leven, er zijn zoveel meningen.
Nee, iemand hier is kkdom en doet daar serieus over.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:37 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Dit blijft het mooiste van alles hier. Iemand heeft een andere mening/denkwijze en het is een troll. Ga eens leven, er zijn zoveel meningen.
Ja joh, kom op zeg. Ik heb een afspraak met iemand anders dan m'n vriend. Mijn afspraak weet dat ik bezet ben en weet heel goed dat ik geen seks of wat dan ook ga hebben met hem. Hij heeft geen hoop om te scoren, en zo wel: ik heb 'm toch echt duidelijk gemaakt dat er niets anders inzit behalve praten. Ik denk oprecht dat er wel een vriendschap inzit, want er is een klik en ik vind hem leuk en interessant en grappig. Ik vertel het niet aan mijn vriend omdat hij het niet oké gaat vinden, want hij heeft het idee dat alle mannen maar één ding willen. Nounou, erg schokkend allemaal. Een afspraak staat niet gelijk aan seks. In ieder geval: bij mij niet.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:36 schreef rhubarbje het volgende:
En waarom ik niet chill doe?
ik vind het niet oke als mensen zo spelen met de gevoelens van een ander, puur omdat ze daar zelf zin in hebben
en ik vind het al helemaal niet oke als elke vorm van zelfreflectie over dat onderwerp dan ontbreekt
Iemand moet wel heel dom zijn voordat jij 'kk' gebruiktquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, iemand hier is kkdom en doet daar serieus over.
Was Panzie niet geband? Ik zeg kloon van Panzie.
Ziba, ik herken haar poststijl uit duizenden.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, iemand hier is kkdom en doet daar serieus over.
Was Panzie niet geband? Ik zeg kloon van Panzie.
ZIBAquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ziba, ik herken haar poststijl uit duizenden.
je maakt van hem je intellectual whorequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:40 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Ja joh, kom op zeg. Ik heb een afspraak met iemand anders dan m'n vriend. Mijn afspraak weet dat ik bezet ben en weet heel goed dat ik geen seks of wat dan ook ga hebben met hem. Hij heeft geen hoop om te scoren, en zo wel: ik heb 'm toch echt duidelijk gemaakt dat er niets anders inzit behalve praten.
nogmaals, vreemdgaan is niet alleen sexquote:Ik denk oprecht dat er wel een vriendschap inzit, want er is een klik en ik vind hem leuk en interessant en grappig. Ik vertel het niet aan mijn vriend omdat hij het niet oké gaat vinden, want hij heeft het idee dat alle mannen maar één ding willen. Nounou, erg schokkend allemaal. Een afspraak staat niet gelijk aan seks. In ieder geval: bij mij niet.
Ja, ik schrok er zelf ook wel vanquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Iemand moet wel heel dom zijn voordat jij 'kk' gebruikt
Als het alleen maar is om een vriend te maken dan kan je dat heus wel tegen je vriend zeggenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:40 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Ja joh, kom op zeg. Ik heb een afspraak met iemand anders dan m'n vriend. Mijn afspraak weet dat ik bezet ben en weet heel goed dat ik geen seks of wat dan ook ga hebben met hem. Hij heeft geen hoop om te scoren, en zo wel: ik heb 'm toch echt duidelijk gemaakt dat er niets anders inzit behalve praten. Ik denk oprecht dat er wel een vriendschap inzit, want er is een klik en ik vind hem leuk en interessant en grappig. Ik vertel het niet aan mijn vriend omdat hij het niet oké gaat vinden, want hij heeft het idee dat alle mannen maar één ding willen. Nounou, erg schokkend allemaal. Een afspraak staat niet gelijk aan seks. In ieder geval: bij mij niet.
Nee dus.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als het alleen maar is om een vriend te maken dan kan je dat heus wel tegen je vriend zeggen
Hoe ben je er trouwens achter gekomen dat hij dat erg vindt?
Voor jou niet, jij bent de koningin der ongebonden dating en het gek maken van mannen die niets liever dan in je broekje willen en daar ook in blijven geloven ook al heb je het hun redelijk duidelijk gemaaktquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:43 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
DVENNIE. Het is toch niet gek wat ik post?
Waarom respecteer je zijn mening dan niet gewoon en doe je dat soort dingen niet meer in plaats van achter zijn rug om wel doen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:45 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Nee dus.
Omdat een medestudent mij laatst vroeg om wat te eten en ik ja zei. En ik dat toen aan hem vertelde, hij dat belachelijk vond, want volgens hem was het een date (was ook zo voor mijn medestudent) maar voor mij was het geen date, want ik vind die jongen gewoon aardig en leuk, maar meer niet. Dus ik weet wel hoe hij erin staat.
Hij vertrouwt je dus niet zo....quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:45 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Nee dus.
Omdat een medestudent mij laatst vroeg om wat te eten en ik ja zei. En ik dat toen aan hem vertelde, hij dat belachelijk vond, want volgens hem was het een date (was ook zo voor mijn medestudent) maar voor mij was het geen date, want ik vind die jongen gewoon aardig en leuk, maar meer niet. Dus ik weet wel hoe hij erin staat.
Dan maak je hem toch duidelijk dat het geen date is? Dan had je nu niet alles voor hem hoeven te verzwijgenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:45 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Nee dus.
Echt zeldzaam gewoon dit.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Iemand moet wel heel dom zijn voordat jij 'kk' gebruikt
Ja, nu je het zegt.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ziba, ik herken haar poststijl uit duizenden.
Alsof er zoveel partners zijn die accepteren dat je wat met een onbekende van het andere geslacht gaat ondernemenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan maak je hem toch duidelijk dat het geen date is? Dan had je nu niet alles voor hem hoeven te verzwijgen.
Dat is ook weer overdreven. Gewoon gezellig uit eten of iets dergelijks als vrienden (zonder intenties dus) moet kunnen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom respecteer je zijn mening dan niet gewoon en doe je dat soort dingen niet meer in plaats van achter zijn rug om wel doen.
Nee, maar serieus.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Voor jou niet, jij bent de koningin der ongebonden dating en het gek maken van mannen die niets liever dan in je broekje willen en daar ook in blijven geloven ook al heb je het hun redelijk duidelijk gemaakt
Jawel, hij is overdreven qua principes enzovoort.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hij vertrouwt je dus niet zo....
Niet geheel onterecht ook zo te lezen
Dag, laat nog eens van je horenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:49 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Nee, maar serieus.
Maar ik ben weg. Doei.
[..]
Jawel, hij is overdreven qua principes enzovoort.
Nee, in feite heeft hij het aan zichzelf te danken dat ik nu niet meer eerlijk ben. Als hij relax had gereageerd toen, was ik nu wel eerlijk geweest en had ik het niet verzwegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |