Oh jaquote:
Ja, met boeken kon ik dat wel, maar dat werkt dan weer niet voor mij, want gut, ik zal eens een doorslaggevende opmerking van Miss Marple gemist hebbenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Lees jij ook snel, serieuze vraag. Ik wel ik kan scannen zeg maar. Maar ik ga daar ook de fout mee in.
Boeken lezen kan ik ook snel, mits niet te lastig.
Nee, Deisyy had ooit verteld dat ze dat vroeger als kind meezong, en toen had N vlak nadat Deisyy dat verteld had een niersteenquote:
Oh dat is wel jammer, maar dat komt vast wel weer als het handenbindertje wat ouder is.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, met boeken kon ik dat wel, maar dat werkt dan weer niet voor mij, want gut, ik zal eens een doorslaggevende opmerking van Miss Marple gemist hebben
Boeken lezen zit er eigenlijk al zo'n 4 jaar niet meer in, ik heb er de concentratie niet meer voor
En dan ook wel dusdanig problematisch dat ik eigenlijk al geen boek meer aangeraakt heb de afgelopen 4 jaar, terwijl ik vroeger een halve bibliotheek meenam op vakantie.
Nee maar ik ben de weg kwijtquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Want die gun je wel een steen in zijn lijf?
Dat is wel jammer, ik heb wel periodes dat ik me niet genoeg kan concentreren om te lezen en daar is meestal ook wel een verklaring voor.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, met boeken kon ik dat wel, maar dat werkt dan weer niet voor mij, want gut, ik zal eens een doorslaggevende opmerking van Miss Marple gemist hebben
Boeken lezen zit er eigenlijk al zo'n 4 jaar niet meer in, ik heb er de concentratie niet meer voor
En dan ook wel dusdanig problematisch dat ik eigenlijk al geen boek meer aangeraakt heb de afgelopen 4 jaar, terwijl ik vroeger een halve bibliotheek meenam op vakantie.
Nee, het is echt een concentratie-issue.... vanaf dat ik zwanger was, en ik had gehoopt dat dat weer beter zou gaan na het stoppen met borstvoeding, maar dat valt wat tegen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh dat is wel jammer, maar dat komt vast wel weer als het handenbindertje wat ouder is.
Maar ook posts hier op fok die soms lang zijn scan ik ipv lezen.
Lekker lezen in bed? Nou ja dat doe ik dan wel eens.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, het is echt een concentratie-issue.... vanaf dat ik zwanger was, en ik had gehoopt dat dat weer beter zou gaan na het stoppen met borstvoeding, maar dat valt wat tegen.
Maar goed, het gaat iig al wat beter, want "de dinges" zeg ik al een stuk minder vaak.
Ik ben vooral vreselijk moe.... ik heb natuurlijk sowieso al m'n beperkingen, en dan ook die verhuizingen (en trouwerij) er nog bij, ik ben eigenlijk gewoon al 4 jaar drukker dan goed voor me is, met nu even een piek qua drukte.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is wel jammer, ik heb wel periodes dat ik me niet genoeg kan concentreren om te lezen en daar is meestal ook wel een verklaring voor.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, het is echt een concentratie-issue.... vanaf dat ik zwanger was, en ik had gehoopt dat dat weer beter zou gaan na het stoppen met borstvoeding, maar dat valt wat tegen.
Maar goed, het gaat iig al wat beter, want "de dinges" zeg ik al een stuk minder vaak.
Nee, ik kan me gewoon niet bij het verhaal houden.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Lekker lezen in bed? Nou ja dat doe ik dan wel eens.
Nou, dat is wel ernstig, zitten we vorige week in de auto, en ik zo tegen Soneal; kijk eens B, wat staat daar??quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
En ook "de dinges" komt weer terug en dan ga je vast ookS. B. of N. noemen, als je dat niet al doet.
Door de narcose van vorige week heeft mijn brein en geheugen een extra opsodemieter gehad ;')
Dat boeit me tot op zekere hoogte ook niet.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, ik kan me gewoon niet bij het verhaal houden.
Dat ik me ook niet meer dagelijks in een SC laat zien is ook zo'n teken.... even tussendoor kan wel, maar ik kan het even niet opbrengen om te onthouden wie wanneer een scheet liet, en wie door de stank vervolgens z'n teen stootte en nu geopereerd moet worden wegens een slagaderlijke bloeding.
Was het maar dat het me niet boeide, er is gewoon geen ruimte om het te onthouden.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat boeit me tot op zekere hoogte ook niet.Maar een boek kan me wel boeien.
Achquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben vooral vreselijk moe.... ik heb natuurlijk sowieso al m'n beperkingen, en dan ook die verhuizingen (en trouwerij) er nog bij, ik ben eigenlijk gewoon al 4 jaar drukker dan goed voor me is, met nu even een piek qua drukte.
En eerlijk gezegd ben ik bang dat ik over een half jaar nog tussen de verhuisdozen zit![]()
Afgelopen week wel de huur van mijn huis opgezegd, per 15 november, daar heb ik bijna de hele dag om lopen janken.
Ik moet voor dat laatste ook echt moeite doen, dan baal ik weleens van mezelf, maar het is niet anders.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, ik kan me gewoon niet bij het verhaal houden.
Dat ik me ook niet meer dagelijks in een SC laat zien is ook zo'n teken.... even tussendoor kan wel, maar ik kan het even niet opbrengen om te onthouden wie wanneer een scheet liet, en wie door de stank vervolgens z'n teen stootte en nu geopereerd moet worden wegens een slagaderlijke bloeding.
Nee ik ben blij met twee dagen per week. Soms drie of meer, soms niks. Iig maandag weer een volle dag werk. Het is soms hollen of stilstaan.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:29 schreef Leandra het volgende:
Maarre Soury, even wat anders?
Heb jij iedere dag werk?
Mwah, we hebben een behoorlijk forse zolder, en de grote kamer is voor N.... die staat dus al vol met zijn dozenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ach![]()
Als je het zo druk hebt met alles te regelen en te doen is dat echt een zware aanslag op je concentratie, dat hakt er echt in. Naarmate we ouder worden worden we wat dat betreft ook minder flexibelEn voor jou hakt het er allemaal nog eens extra in.
Kunnen die nog uit te pakken verhuisdozen niet ergens gezet worden waar je ze niet ziet?
Je hebt natuurlijk zooi uit 2 huishoudensquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, we hebben een behoorlijk forse zolder, en de grote kamer is voor N.... die staat dus al vol met zijn dozen![]()
De kleine kamer staat de linnenkast en de droger, daar staan dozen met handdoeken, beddengoed, zooi van mij.....
Oh, en de garage staat helemaal vol, grotendeels kan dat dus naar........ de kringloop![]()
Als dat nou gewoon weggegaan was voor het in de verhuiswagen ging, dan was het een stuk makkelijker geweest.
Kusje eropquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk zooi uit 2 huishoudensTja, dan kom je voorlopig nog wel het één en ander tegen, voordat het aan kant is.
Bedtijd hier
Mijn huis moet leeg, ik hoef niet veel mee naar het nieuwe huis, maar er moet vooral heel veel zooi uitgezocht worden, in de volgende categorieën:quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik ben blij met twee dagen per week. Soms drie of meer, soms niks. Iig maandag weer een volle dag werk. Het is soms hollen of stilstaan.
Nah, ik kom vooral zooi tegen die ik in Gouda al had willen weggooienquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk zooi uit 2 huishoudensTja, dan kom je voorlopig nog wel het één en ander tegen, voordat het aan kant is.
Bedtijd hier
Oh jee vraag je mij datquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mijn huis moet leeg, ik hoef niet veel mee naar het nieuwe huis, maar er moet vooral heel veel zooi uitgezocht worden, in de volgende categorieën:
• De moeite waard om te bewaren
• De moeite waard om op marktplaats te zetten
• Kringloop
• Vuilstort
De week van de herfstvakantie (21 t/m 25 okt.) ben ik in Schubbekutteveen om de boel uit te zoeken, in te pakken enz....
Daar kan ik wel wat hulp bij gebruiken van iemand die er een beetje kijk op heeft
Mooiequote:
Maar ik woon aan de andere kant van het landquote:
Ja, maar de trein is er zo?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar ik woon aan de andere kant van het land
Uh trein, zet maar even in dm waar het is dan. Dat ben ik even kwijtquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar de trein is er zo?
Als je niet wilt is ook goed, maar ik dacht dat het misschien wel een mooie oplossing zou zijn
Ik wil ook best en handje komen helpen...quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mijn huis moet leeg, ik hoef niet veel mee naar het nieuwe huis, maar er moet vooral heel veel zooi uitgezocht worden, in de volgende categorieën:
• De moeite waard om te bewaren
• De moeite waard om op marktplaats te zetten
• Kringloop
• Vuilstort
De week van de herfstvakantie (21 t/m 25 okt.) ben ik in Schubbekutteveen om de boel uit te zoeken, in te pakken enz....
Daar kan ik wel wat hulp bij gebruiken van iemand die er een beetje kijk op heeft
Gaan we samenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik wil ook best en handje komen helpen...
Nee even serieus ik moet daar over nadenken, en het is geen vriendendienst voor mijquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Is goed ... Ik weet de weg nog wel zo ongeveer..
OK Dan ga ik wel alleen als Leandra tenminste geen bezwaar tegen heeft ...quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee even serieus ik moet daar over nadenken, en het is geen vriendendienst voor mij
Lijkt me nietquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:56 schreef chufi het volgende:
[..]
OK Dan ga ik wel alleen als Leandra tenminste geen bezwaar tegen heeft ...
Voor het verhuizen van de spullen zelf (niet zoveel) redden we het wel met N, B en de man van een vriendin, ik moet even kijken hoe het verder uitkomt, qua uitzoeken enz.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik wil ook best en handje komen helpen...
Nee, daar ging ik sowieso al niet vanuit, dat zou ik nooit zo vragenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee even serieus ik moet daar over nadenken, en het is geen vriendendienst voor mij
Dat was wel duidelijk hoor.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, daar ging ik sowieso al niet vanuit, dat zou ik nooit zo vragen
Sterker nog; ik vroeg het omdat ik wist dat het geen vriendendienst was, maar gewoon werk.
Ja ik ga er ook niks voor vragen ... Ja dat je me ergens oppikt ...quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, heb jij weer![]()
Ik kan me jouw salaris iig niet permitteren
Station Barneveld of Amersfoort zal dat worden, afhankelijk van welke dag....quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik ga er ook niks voor vragen ... Ja dat je me ergens oppikt ...
Hangt dat af van de NS?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Station Barneveld of Amersfoort zal dat worden, afhankelijk van welke dag....
Nee, van de dag van de week... maandag zou ik je/jullie in Amersfoort kunnen oppikken, dinsdag eigenlijk helemaal niet (de auto is dan naar de garage), en woensdag/donderdag/vrijdag in Barneveld, maar eventueel ook Amersfoort, dan pas ik gewoon aan waar ik slaap.quote:
Ok dat handelen we dan verder ff achter de schermen af ...quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, van de dag van de week... maandag zou ik je/jullie in Amersfoort kunnen oppikken, dinsdag eigenlijk helemaal niet (de auto is dan naar de garage), en woensdag/donderdag/vrijdag in Barneveld, maar eventueel ook Amersfoort, dan pas ik gewoon aan waar ik slaap.
quote:
Daar zou ik ook moe van worden.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, van de dag van de week... maandag zou ik je/jullie in Amersfoort kunnen oppikken, dinsdag eigenlijk helemaal niet (de auto is dan naar de garage), en woensdag/donderdag/vrijdag in Barneveld, maar eventueel ook Amersfoort, dan pas ik gewoon aan waar ik slaap.
Daar is al bijna regelmaat in, volgens mij heb ik sinds ons trouwen nog maar 1 of 2 nachten in Schubbekutteveen geslapen (waaronder de huwelijksnachtquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:20 schreef APK het volgende:
[..]
Daar zou ik ook moe van worden.
Gaat daar een beetje regelmaat in komen in de nabije toekomst?
Klinkt wel als een rare onregelmatige routine, maar ik heb het niet echt gevolgd.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:21 schreef Leandra het volgende:
Daar is al bijna regelmaat in, volgens mij heb ik sinds ons trouwen nog maar 1 of 2 nachten in Schubbekutteveen geslapen (waaronder de huwelijksnacht), maar het huis in S'veen moet nu dus nog even leeg.....
Ik sla je hersens even inquote:
ja, ik weet niet naar welke Center Parcs ik MOET gaan met kerstquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Sas... Soms .. Maar OK .. Heb jij nog hulp nodig op het eiland ?
Ik zou iets leuks op de Waddeneilanden zoekenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:27 schreef sacha het volgende:
[..]
ja, ik weet niet naar welke Center Parcs ik MOET gaan met kerst
Is er dan een Center Parcs op jullie eiland? En zo wel , dan toch geen 2 , dus dan is er al weinig keuze....quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:27 schreef sacha het volgende:
[..]
Nee, we zitten in principe al in het nieuwe huis, het huis van N was eind juli al leeg en verkocht, en we hebben begin augustus de sleutel van het nieuwe huis gekregen, en 12 augustus zijn de spullen uit N z'n huis daar gebracht.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:24 schreef APK het volgende:
[..]
Klinkt wel als een rare onregelmatige routine, maar ik heb het niet echt gevolgd.
Zelf heb ik doordeweeks tegenwoordig echt regelmaat nodig.
Als ik opeens een paar dagen een ander ritme moet volgen dan merk ik dat mijn lichaam daar last van heeft.
lucht opquote:
Ergens in een bos? Voor de broodnodige verandering van omgeving zeg maarquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:27 schreef sacha het volgende:
[..]
Het klinkt ingewikkeld, maar volgens mij lijkt het mee te vallenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, we zitten in principe al in het nieuwe huis, het huis van N was eind juli al leeg en verkocht, en we hebben begin augustus de sleutel van het nieuwe huis gekregen, en 12 augustus zijn de spullen uit N z'n huis daar gebracht.
31 augustus zijn we getrouwd, en sinds half september gaat Soneal 2 dagen per week naar de PSZ in Amersfoort, dus sinds half september zijn we sowieso helemaal hier.
Oh, dan weet ik gelijk wat die andere dag was dat we in S'veen geslapen hebben; toen ik jarig was
Ja, het valt ook mee.... alleen even de laatste loodjes van een huis leeg zien te krijgenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:33 schreef APK het volgende:
[..]
Het klinkt ingewikkeld, maar volgens mij lijkt het mee te vallen
dank je wel schat!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:34 schreef MadMaster het volgende:
Center Parcs met Kerst...?
Prettige zelfdodingsdagen alvast gewenst!
ik zoek de hoogste glijbaan en de meest woeste wildwaterbaanquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ergens in een bos? Voor de broodnodige verandering van omgeving zeg maar
En dat voor Aap neem ik dan aanquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:37 schreef sacha het volgende:
[..]
ik zoek de hoogste glijbaan en de meest woeste wildwaterbaan
Oh, dan moet je naar Parijs, het zwembad daar is geweldig... met 13 glijbanen die net als skipistes een kleur hebben.... de zwarte mag je niet eens af als je onder de 12 bent ofzoquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:37 schreef sacha het volgende:
[..]
ik zoek de hoogste glijbaan en de meest woeste wildwaterbaan
Wat doe jij dan met Kerst?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:34 schreef MadMaster het volgende:
Center Parcs met Kerst...?
Prettige zelfdodingsdagen alvast gewenst!
En nu ga je elk jaar die kant op toch?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:39 schreef APK het volgende:
[..]
Wat doe jij dan met Kerst?
Mijn beste beslissing ooit was om eind 2000 in Thailand te blijven in plaats van terug naar huis te vliegen voor die treurige familieterreur
Yep, hoewel mijn reactie ook zou kunnen duiden dat ik daar al 13 jaar zitquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:40 schreef chufi het volgende:
[..]
En nu ga je elk jaar die kant op toch?
oeh, de Aquamikazequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, dan moet je naar Parijs, het zwembad daar is geweldig... met 13 glijbanen die net als skipistes een kleur hebben.... de zwarte mag je niet eens af als je onder de 12 bent ofzo
http://www.aquaboulevard.fr![]()
Waarschijnlijk zit ik dan in de USA of, indien niet in de USA, in Schotland.quote:
Ja, dat zwembad daar is echt geweldigquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:43 schreef sacha het volgende:
[..]
oeh, de Aquamikaze![]()
hé mam, ik heb de vakantie geboekt hoor!
Ah, je was dus meer Center Parcs aan het haten dan de kerst?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:45 schreef MadMaster het volgende:
Waarschijnlijk zit ik dan in de USA of, indien niet in de USA, in Schotland.
Center Parcs wil sowieso nooit never niet meer bezoeken...
Ik probeer Nederland redelijk structureel te onvluchten, hoe vaker des te beter.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:49 schreef APK het volgende:
[..]
Ah, je was dus meer Center Parcs aan het haten dan de kerst?
(Lijkt mij redelijk overigens.)
En is die kerstafwezigheid eenmalig of probeer je ook structureel Nederland te ontvluchten rond die tijd?
Ja dan zou ik idd iets anders zoeken ,,quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik probeer Nederland redelijk structureel te onvluchten, hoe vaker des te beter.
Eind oktober (verjaardag echtgenoot), Kerst, Pasen en Koninginnedag zijn favoriete vluchtmomenten, naast de reguliere vakanties...![]()
Mijn ega heeft zo'n 15 jaar geleden de welbekende brochures van Center Parcs gemaakt en we zijn daar dus allebei wel meer dan klaar mee...
Was het toen al Centre Parks of nog Sporthuis Centrum oid?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:55 schreef MadMaster het volgende:
Mijn ega heeft zo'n 15 jaar geleden de welbekende brochures van Center Parcs gemaakt en we zijn daar dus allebei wel meer dan klaar mee...
Misschien is MM wel een meisje dat zich als jongen voordoet.... dat kan ook nogquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:01 schreef APK het volgende:
En heb je een mannelijke partner als je het over 'echtgenoot' hebt?
Ach, hooligan enzoquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind het vooral schokkend dat jij, als man van de wereld, wonend in Amsterdam, die vraag nog moet stellen
Bewolkt en regenachtigquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:33 schreef Laysa het volgende:
Het weer sluit uitsluitend aan op mijn gemoedstoestand....vind t best
Verzamel je altijd zoveel rotzooi, dat alles weer weg kan...quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wanneer ik verhuis laat ik altijd eerst een container komen.
Ik heb ook niet gewandeld, regen en kouquote:
Somber?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:33 schreef Laysa het volgende:
Het weer sluit uitsluitend aan op mijn gemoedstoestand....vind t best
Jahquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Gaat dus weer klote Lay's?
Verhuizen doe ik niet zo vaak, laatste 36 jaar 3x. Dan blijft er nog weleens wat staan in het kader van: Misschien kan ik het nog gebruiken en overgebleven dingen die toch niet zo nodig waren achteraf.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Verzamel je altijd zoveel rotzooi, dat alles weer weg kan...
En hoe vaak verhuis je eigenlijk?
Ik ook!quote:
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Snap ik, en ik wilde dat ik er iets aan kon doen, maar dat kan ik niet....
Tennis of zo ... Geen idee Wist niet dat jij de competitie volgt .. Doe ik niet eensquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:38 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ook!
Maar we komen er GVD wel weer door!![]()
Weet je wat erg is, dat ik nu een heel weekend geen normaal competitievoetbal kan kijken op tv vanwege die kutinterlandwedstrijden
WTF moet ik vanmiddag en morgenmiddag kijken?
Soms is dat beterquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:40 schreef APK het volgende:
Oh en er zijn uiteraard belangrijkere dingen.
Maar daarvoor steek ik ik mijn vingers in mijn oren en dan gil ik heel hard 'Yiiiillllellllellellelelellllllliiiii'
Als je een keer wil praten dan zeg je het maar, telefoon, of ergens...quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:41 schreef Laysa het volgende:
Ik weet dat je me snapt lieve Fann![]()
En ja is het antwoord
Ik heb onlangs ontdekt dat je heel hard, echt heel hard kan gillen in de auto en niemand die je hoort...erg fijn zo op zijn tijdquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:40 schreef APK het volgende:
Oh en er zijn uiteraard belangrijkere dingen.
Maar daarvoor steek ik mijn vingers in mijn oren en dan gil ik heel hard 'Yiiiillllellllellellelelellllllliiiii'
Lief van je en wie weet ben ik daar binnenkort aan toequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Als je een keer wil praten dan zeg je het maar, telefoon, of ergens...
maar da kan je niet gemist hebben denk ikquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:42 schreef APK het volgende:
Volgens mij mis ik iets dat ik niet weet, dus ik ga nog even tv kijken
Okequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
Lief van je en wie weet ben ik daar binnenkort aan toe
Zingen helpt ook tegen ellende, schijnt de ademhaling -onbewust- beter te reguleren.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb onlangs ontdekt dat je heel hard, echt heel hard kan gillen in de auto en niemand die je hoort...erg fijn zo op zijn tijd
Ik heb geen TV aan, ik heb de hele avond toepjes van Geer en Goor liggen kijkenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:46 schreef Laysa het volgende:
Ik heb P& W op....zo saai en dat is mooi...slaap ik zo tenminste
Zal ik een leuk toepe voor je doen van Geer en Goor?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:47 schreef APK het volgende:
[..]
En ik heb geen zin om nu nog tv te kijken
Ja!quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zal ik een leuk toepe voor je doen van Geer en Goor?
Mijn gilkunsten zijn beter dan mijn zangkwaliteitenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:47 schreef APK het volgende:
[..]
Zingen helpt ook tegen ellende, schijnt de ademhaling -onbewust- beter te reguleren.
(Ik ken jouw situatie niet, dus geen idee of je hier iets aan hebt)
En ik heb geen zin om nu nog tv te kijken
Ik had deze nog openstaanquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:52 schreef APK het volgende:
[..]
Ja!
Want ik vergeet altijd te kijken en volgens mij zijn de highlights beter dan het hele programma
was niet voor jouquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:54 schreef chufi het volgende:
Moet ik nu gillend een G&G filmpje kijken ?
Ik gil met je meequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:54 schreef chufi het volgende:
jah belachelijkquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:54 schreef chufi het volgende:
Oh, dan moeten we daar misschien even een youtube bij zoekenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
Mijn gilkunsten zijn beter dan mijn zangkwaliteiten
Ik gil niet zo snelquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
Mijn gilkunsten zijn beter dan mijn zangkwaliteiten
9 minuten, dat trek ik nietquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik had deze nog openstaan
Als je nu geen zin hebt moet je hem gaan kijken voordat je gaat slapen dan vrolijk je van op
Wil jij nu ook al mee?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Gezellig, samen gillend in de trein naar Leandra
Snelle Jellequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb daar meestal minder voor nodig en zeker geen G&G
jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeezus sjoefquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb daar meestal minder voor nodig en zeker geen G&G
Doe jij eens een toepje, een mooie...quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:01 schreef sacha het volgende:
[..]
jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeezus sjoef
Nou daar denk ik ook niet zo gauw aanquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:01 schreef sacha het volgende:
[..]
jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeezus sjoef
Ja weet ik ... Kom je ook een handje helpen of neem je zo'n container meequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik woon redelijk in de buurt.
euh...quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Doe jij eens een toepje, een mooie...
wat vin JIJ nou mooi?
heb jij een wildwaterbaan Piet?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik woon redelijk in de buurt.
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:09 schreef sacha het volgende:
[..]
euh...![]()
ik zit glijbaan filmpjes op YT te kijken
Ja ach ja tis waar je vrolijk van wordtquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:09 schreef sacha het volgende:
[..]
euh...![]()
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:09 schreef sacha het volgende:
[..]
euh...![]()
Ik ben wel expert in wegdonderen en op marktplaats verpatsen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja weet ik ... Kom je ook een handje helpen of neem je zo'n container mee
Weg donderen kan ik ook goed... Nog nooit iets verpatst op wat voor site dan ook..quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ben wel expert in wegdonderen en op marktplaats verpatsen.![]()
Mooi!quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ben wel expert in wegdonderen en op marktplaats verpatsen.![]()
Kan, het gaat snel hierquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
misschien is ze al slapen
quote:
Mooi verhaalquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:17 schreef APK het volgende:
[..]
Kan, het gaat snel hier
Dan doe ik er even eentje met een verhaal.
Begin vorig jaar is mijn stiefvader overleden.
Hij was al heel lang ziek (leukemie) en omdat hij al zo lang ziek was had hij alles op papier gezet, Dus ook een bepaald liedje dat hij graag gespeeld wilde 'horen' tijdens zijn crematie.
Hij was ooit behoorlijk hoog bij de luchtmacht en zijn dochter kwam er vrij laat achter dat hij dan een 'Missing Man Formation' kon krijgen tijdens zijn crematie.
In Amerika komen er dan een stuk of 50 F16's overvliegen, maar op het laatste moment kregen wij te horen dat ze een F16 van vliegbasis Volkel zouden sturen als tribute.
De crematie liep een beetje uit en omdat wij inmiddels gehoord hadeden dat de KLU een F16 zou sturen om laag over te vliegen moesten we naar buiten en werd zij laatste liedje geskipped.
Dit was het liedje
Das wel heel erg zuur .... Een dubbele gemis ... Mooi nummer van MMquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:19 schreef APK het volgende:
En die F16 kwam niet vanwege een vogelaanvaring
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:19 schreef APK het volgende:
En die F16 kwam niet vanwege een vogelaanvaring
Ik heb nog een hele voorraad spullen die langzaam maar zeker MP opgaan.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Weg donderen kan ik ook goed... Nog nooit iets verpatst op wat voor site dan ook..
Zijn we weer even van je afquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Mooi verhaalik ga het liedje even luisteren ....
Ik heb nog een vlieghelm van de luchtmacht te koopquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb nog een hele voorraad spullen die langzaam maar zeker MP opgaan.
Nog iemand een gokkast kopen?
O in dat geval ga ik even luisterenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Hij heeft helaas zelfmoord gepleegd
om de boel even op te vrolijken
oh leuk, hoe?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Hij heeft helaas zelfmoord gepleegd
om de boel even op te vrolijken
Ik heb weleens het omgekeerde gehad maar toen had ik paddo's op en gingen fietsers nog sneller.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zijn auto tegen een boom gezet
vond ie het model niet mooi?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Deze wel zo iets...quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Of lompe-datacentrumhumorquote:
Ik heb twee spletenquote:
Grote verwarring, weten ze niet meer waar te kijken.quote:
moest er meer rood bij?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jawel maar de kleur beviel hem niet
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Grote verwarring, weten ze niet meer waar te kijken.![]()
Datacenter spleten kan ik me eerlijk gezegd weinig bij voorstellen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Die willen wij van de datacenter wel ff zien ...
Pleur effe een tyfuseind op met die Eurovisioncrapquote:
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:36 schreef APK het volgende:
[..]
Pleur effe een tyfuseind op met die Eurovisioncrap
Idd geen hond die er ook maar iets van begrijpt .. Ook al is deze ondertiteld, maar dan nogquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:36 schreef APK het volgende:
[..]
Pleur effe een tyfuseind op met die Eurovisioncrap
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Idd geen hond die er ook maar iets van begrijpt .. Ook al is deze ondertiteld, maar dan nog
En niet eens Eurovisiequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]ik vind deze juist zo mooi
bEL HEM EFFEquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:43 schreef APK het volgende:
FANN, jij gebruikt blijkbaar dat quote alert.
Hoe krijgen we WJ hier
Whahahaquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik doe ik ondertussen ééntje voor Chufi
met 18 plus clip![]()
Je hoeft alleen maar te kijken suf
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:44 schreef sacha het volgende:
en deze is speciaal voor Apeekaatje![]()
omdat ik dit nummer 12 jaar geleden kwijt was en hij het plotseling op het web pleurde
Streepjes . alleen maar zwarte streepjes Fann ... Ik kan daar niet tegenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik doe ik ondertussen ééntje voor Chufi
met 18 plus clip![]()
Je hoeft alleen maar te kijken suf
Kan je beter aan iemand anders vragenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:43 schreef APK het volgende:
Hoe krijgen we WJ hier
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:44 schreef sacha het volgende:
en deze is speciaal voor Apeekaatje![]()
omdat ik dit nummer 12 jaar geleden kwijt was en hij het plotseling op het web pleurde
Vertel dan!quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:50 schreef APK het volgende:
Daar zit ook weer een verhaal achter enzo
Ja klote heh...quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Streepjes . alleen maar zwarte streepjes Fann ... Ik kan daar niet tegen
Om even mijzelf te quoten, ik bedoelde de clip die Sacha posttequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:50 schreef APK het volgende:
Daar zit ook weer een verhaal achter enzo
ja daar ga ik niet op klikkenquote:
dat snapte we wel toch, misschien niet allemaal...........quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:52 schreef APK het volgende:
[..]
Om even mijzelf te quoten, ik bedoelde de clip die Sacha postte
Misschien een DM ?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:43 schreef APK het volgende:
Hoe krijgen we WJ hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
Veel langer vehaal, maar ik heb sacha ooit IRL ontmoet en dat vond ik heel leuk, maar daar dat is een heel ander verhaalquote:
Die veredelde grasmaaiers vind ik helemaal niks.quote:
Okéeeeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:57 schreef APK het volgende:
[..]
Veel langer vehaal, maar ik heb sacha ooit IRL ontmoet en dat vond ik heel leuk, maar daar dat is een heel ander verhaal
En de zanger van dat liedje ook enzo
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:56 schreef sacha het volgende:
jullie moeten de commercials van Jack & Jones gaan kijken met Christopher Walken
ik ben aan het kieken....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
jullie moeten de commercials van Jack & Jones gaan kijken met Christopher Walken
Oh Christopher WalkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik ben aan het kieken....
Vermoede al zoietsquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:57 schreef APK het volgende:
[..]
Veel langer vehaal, maar ik heb sacha ooit IRL ontmoet en dat vond ik heel leuk, maar daar dat is een heel ander verhaal
En de zanger van dat liedje ook enzo
Je qoute jezelfquote:
Dan nog, deze:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anytime
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
Goed is diequote:
Voor wie?quote:
Ik ben een echte borderliner met autistische en schizofrene trekjes en dol op aspergers.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 02:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Voor diegene die de schoen aantrekt
Asperges lust ik wel de rest mag je houdenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 02:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ben een echte borderliner met autistische en schizofrene trekjes en dol op aspergers.
Dat is volgens mij standaard bij een pasgeboren baby, dus do better than thatquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 02:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ben een echte borderliner met autistische en schizofrene trekjes en dol op aspergers.
Met ADHD saus.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 02:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Asperges lust ik wel de rest mag je houden
Ik eet allesquote:
Je 'overschat' jezelf met al die aandoeningen.quote:
mag ik dan wel dansen?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 02:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Deze wil ik op mijn begravenis![]()
Serieusquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 02:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 02:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dat maak je niet meequote:
Mooi, jammer dat ik hem zelf niet kan zien danquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 02:20 schreef APK het volgende:
Volgens mij vinden we die clip wel leuk, FANN
Grappig daar had ik het met mijn moeder nog over vanmiddagquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 02:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
dan ga je vrolijk de pijp uit
Ik wel!quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 02:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Mooi, jammer dat ik hem zelf niet kan zien dan
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 02:22 schreef chufi het volgende:
Maar wel op blijven passen ... s'avonds laat
Kap es met dat snerenquote:
1 secquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 02:22 schreef chufi het volgende:
Maar wel op blijven passen ... s'avonds laat
Neequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 02:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]ben je weer aan het hosselen?
Ja doe maar een ploatje dan.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 02:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat meeeeeeeeeeeeeeeeen je niet![]()
![]()
Oud Westquote:
Buurtquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 02:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
mijn edit was sneller dus het is jouw beurt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |