Bewolkt en regenachtigquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:33 schreef Laysa het volgende:
Het weer sluit uitsluitend aan op mijn gemoedstoestand....vind t best
Verzamel je altijd zoveel rotzooi, dat alles weer weg kan...quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wanneer ik verhuis laat ik altijd eerst een container komen.
Ik heb ook niet gewandeld, regen en kouquote:
Somber?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:33 schreef Laysa het volgende:
Het weer sluit uitsluitend aan op mijn gemoedstoestand....vind t best
Jahquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Gaat dus weer klote Lay's?
Verhuizen doe ik niet zo vaak, laatste 36 jaar 3x. Dan blijft er nog weleens wat staan in het kader van: Misschien kan ik het nog gebruiken en overgebleven dingen die toch niet zo nodig waren achteraf.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Verzamel je altijd zoveel rotzooi, dat alles weer weg kan...
En hoe vaak verhuis je eigenlijk?
Ik ook!quote:
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Snap ik, en ik wilde dat ik er iets aan kon doen, maar dat kan ik niet....
Tennis of zo ... Geen idee Wist niet dat jij de competitie volgt .. Doe ik niet eensquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:38 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ook!
Maar we komen er GVD wel weer door!![]()
Weet je wat erg is, dat ik nu een heel weekend geen normaal competitievoetbal kan kijken op tv vanwege die kutinterlandwedstrijden
WTF moet ik vanmiddag en morgenmiddag kijken?
Soms is dat beterquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:40 schreef APK het volgende:
Oh en er zijn uiteraard belangrijkere dingen.
Maar daarvoor steek ik ik mijn vingers in mijn oren en dan gil ik heel hard 'Yiiiillllellllellellelelellllllliiiii'
Als je een keer wil praten dan zeg je het maar, telefoon, of ergens...quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:41 schreef Laysa het volgende:
Ik weet dat je me snapt lieve Fann![]()
En ja is het antwoord
Ik heb onlangs ontdekt dat je heel hard, echt heel hard kan gillen in de auto en niemand die je hoort...erg fijn zo op zijn tijdquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:40 schreef APK het volgende:
Oh en er zijn uiteraard belangrijkere dingen.
Maar daarvoor steek ik mijn vingers in mijn oren en dan gil ik heel hard 'Yiiiillllellllellellelelellllllliiiii'
Lief van je en wie weet ben ik daar binnenkort aan toequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Als je een keer wil praten dan zeg je het maar, telefoon, of ergens...
maar da kan je niet gemist hebben denk ikquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:42 schreef APK het volgende:
Volgens mij mis ik iets dat ik niet weet, dus ik ga nog even tv kijken
Okequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
Lief van je en wie weet ben ik daar binnenkort aan toe
Zingen helpt ook tegen ellende, schijnt de ademhaling -onbewust- beter te reguleren.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb onlangs ontdekt dat je heel hard, echt heel hard kan gillen in de auto en niemand die je hoort...erg fijn zo op zijn tijd
Ik heb geen TV aan, ik heb de hele avond toepjes van Geer en Goor liggen kijkenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:46 schreef Laysa het volgende:
Ik heb P& W op....zo saai en dat is mooi...slaap ik zo tenminste
Zal ik een leuk toepe voor je doen van Geer en Goor?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:47 schreef APK het volgende:
[..]
En ik heb geen zin om nu nog tv te kijken
Ja!quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zal ik een leuk toepe voor je doen van Geer en Goor?
Mijn gilkunsten zijn beter dan mijn zangkwaliteitenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:47 schreef APK het volgende:
[..]
Zingen helpt ook tegen ellende, schijnt de ademhaling -onbewust- beter te reguleren.
(Ik ken jouw situatie niet, dus geen idee of je hier iets aan hebt)
En ik heb geen zin om nu nog tv te kijken
Ik had deze nog openstaanquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:52 schreef APK het volgende:
[..]
Ja!
Want ik vergeet altijd te kijken en volgens mij zijn de highlights beter dan het hele programma
was niet voor jouquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:54 schreef chufi het volgende:
Moet ik nu gillend een G&G filmpje kijken ?
Ik gil met je meequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:54 schreef chufi het volgende:
jah belachelijkquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:54 schreef chufi het volgende:
Oh, dan moeten we daar misschien even een youtube bij zoekenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
Mijn gilkunsten zijn beter dan mijn zangkwaliteiten
Ik gil niet zo snelquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
Mijn gilkunsten zijn beter dan mijn zangkwaliteiten
9 minuten, dat trek ik nietquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik had deze nog openstaan
Als je nu geen zin hebt moet je hem gaan kijken voordat je gaat slapen dan vrolijk je van op
Wil jij nu ook al mee?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Gezellig, samen gillend in de trein naar Leandra
Snelle Jellequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb daar meestal minder voor nodig en zeker geen G&G
jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeezus sjoefquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb daar meestal minder voor nodig en zeker geen G&G
Doe jij eens een toepje, een mooie...quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:01 schreef sacha het volgende:
[..]
jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeezus sjoef
Nou daar denk ik ook niet zo gauw aanquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:01 schreef sacha het volgende:
[..]
jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeezus sjoef
Ja weet ik ... Kom je ook een handje helpen of neem je zo'n container meequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik woon redelijk in de buurt.
euh...quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Doe jij eens een toepje, een mooie...
wat vin JIJ nou mooi?
heb jij een wildwaterbaan Piet?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik woon redelijk in de buurt.
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:09 schreef sacha het volgende:
[..]
euh...![]()
ik zit glijbaan filmpjes op YT te kijken
Ja ach ja tis waar je vrolijk van wordtquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:09 schreef sacha het volgende:
[..]
euh...![]()
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:09 schreef sacha het volgende:
[..]
euh...![]()
Ik ben wel expert in wegdonderen en op marktplaats verpatsen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja weet ik ... Kom je ook een handje helpen of neem je zo'n container mee
Weg donderen kan ik ook goed... Nog nooit iets verpatst op wat voor site dan ook..quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ben wel expert in wegdonderen en op marktplaats verpatsen.![]()
Mooi!quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ben wel expert in wegdonderen en op marktplaats verpatsen.![]()
Kan, het gaat snel hierquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
misschien is ze al slapen
quote:
Mooi verhaalquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:17 schreef APK het volgende:
[..]
Kan, het gaat snel hier
Dan doe ik er even eentje met een verhaal.
Begin vorig jaar is mijn stiefvader overleden.
Hij was al heel lang ziek (leukemie) en omdat hij al zo lang ziek was had hij alles op papier gezet, Dus ook een bepaald liedje dat hij graag gespeeld wilde 'horen' tijdens zijn crematie.
Hij was ooit behoorlijk hoog bij de luchtmacht en zijn dochter kwam er vrij laat achter dat hij dan een 'Missing Man Formation' kon krijgen tijdens zijn crematie.
In Amerika komen er dan een stuk of 50 F16's overvliegen, maar op het laatste moment kregen wij te horen dat ze een F16 van vliegbasis Volkel zouden sturen als tribute.
De crematie liep een beetje uit en omdat wij inmiddels gehoord hadeden dat de KLU een F16 zou sturen om laag over te vliegen moesten we naar buiten en werd zij laatste liedje geskipped.
Dit was het liedje
Das wel heel erg zuur .... Een dubbele gemis ... Mooi nummer van MMquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:19 schreef APK het volgende:
En die F16 kwam niet vanwege een vogelaanvaring
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:19 schreef APK het volgende:
En die F16 kwam niet vanwege een vogelaanvaring
Ik heb nog een hele voorraad spullen die langzaam maar zeker MP opgaan.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Weg donderen kan ik ook goed... Nog nooit iets verpatst op wat voor site dan ook..
Zijn we weer even van je afquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Mooi verhaalik ga het liedje even luisteren ....
Ik heb nog een vlieghelm van de luchtmacht te koopquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb nog een hele voorraad spullen die langzaam maar zeker MP opgaan.
Nog iemand een gokkast kopen?
O in dat geval ga ik even luisterenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Hij heeft helaas zelfmoord gepleegd
om de boel even op te vrolijken
oh leuk, hoe?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Hij heeft helaas zelfmoord gepleegd
om de boel even op te vrolijken
Ik heb weleens het omgekeerde gehad maar toen had ik paddo's op en gingen fietsers nog sneller.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zijn auto tegen een boom gezet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |