9 minuten, dat trek ik nietquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik had deze nog openstaan
Als je nu geen zin hebt moet je hem gaan kijken voordat je gaat slapen dan vrolijk je van op
Wil jij nu ook al mee?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Gezellig, samen gillend in de trein naar Leandra
Snelle Jellequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb daar meestal minder voor nodig en zeker geen G&G
jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeezus sjoefquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb daar meestal minder voor nodig en zeker geen G&G
Doe jij eens een toepje, een mooie...quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:01 schreef sacha het volgende:
[..]
jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeezus sjoef
Nou daar denk ik ook niet zo gauw aanquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:01 schreef sacha het volgende:
[..]
jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeezus sjoef
Ja weet ik ... Kom je ook een handje helpen of neem je zo'n container meequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik woon redelijk in de buurt.
euh...quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Doe jij eens een toepje, een mooie...
wat vin JIJ nou mooi?
heb jij een wildwaterbaan Piet?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik woon redelijk in de buurt.
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:09 schreef sacha het volgende:
[..]
euh...![]()
ik zit glijbaan filmpjes op YT te kijken
Ja ach ja tis waar je vrolijk van wordtquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:09 schreef sacha het volgende:
[..]
euh...![]()
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:09 schreef sacha het volgende:
[..]
euh...![]()
Ik ben wel expert in wegdonderen en op marktplaats verpatsen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja weet ik ... Kom je ook een handje helpen of neem je zo'n container mee
Weg donderen kan ik ook goed... Nog nooit iets verpatst op wat voor site dan ook..quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ben wel expert in wegdonderen en op marktplaats verpatsen.![]()
Mooi!quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ben wel expert in wegdonderen en op marktplaats verpatsen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |