maar da kan je niet gemist hebben denk ikquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:42 schreef APK het volgende:
Volgens mij mis ik iets dat ik niet weet, dus ik ga nog even tv kijken
Okequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
Lief van je en wie weet ben ik daar binnenkort aan toe
Zingen helpt ook tegen ellende, schijnt de ademhaling -onbewust- beter te reguleren.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb onlangs ontdekt dat je heel hard, echt heel hard kan gillen in de auto en niemand die je hoort...erg fijn zo op zijn tijd
Ik heb geen TV aan, ik heb de hele avond toepjes van Geer en Goor liggen kijkenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:46 schreef Laysa het volgende:
Ik heb P& W op....zo saai en dat is mooi...slaap ik zo tenminste
Zal ik een leuk toepe voor je doen van Geer en Goor?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:47 schreef APK het volgende:
[..]
En ik heb geen zin om nu nog tv te kijken
Ja!quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zal ik een leuk toepe voor je doen van Geer en Goor?
Mijn gilkunsten zijn beter dan mijn zangkwaliteitenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:47 schreef APK het volgende:
[..]
Zingen helpt ook tegen ellende, schijnt de ademhaling -onbewust- beter te reguleren.
(Ik ken jouw situatie niet, dus geen idee of je hier iets aan hebt)
En ik heb geen zin om nu nog tv te kijken
Ik had deze nog openstaanquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:52 schreef APK het volgende:
[..]
Ja!
Want ik vergeet altijd te kijken en volgens mij zijn de highlights beter dan het hele programma
was niet voor jouquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:54 schreef chufi het volgende:
Moet ik nu gillend een G&G filmpje kijken ?
Ik gil met je meequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:54 schreef chufi het volgende:
jah belachelijkquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:54 schreef chufi het volgende:
Oh, dan moeten we daar misschien even een youtube bij zoekenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
Mijn gilkunsten zijn beter dan mijn zangkwaliteiten
Ik gil niet zo snelquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
Mijn gilkunsten zijn beter dan mijn zangkwaliteiten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |