ik zoek de hoogste glijbaan en de meest woeste wildwaterbaanquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ergens in een bos? Voor de broodnodige verandering van omgeving zeg maar
En dat voor Aap neem ik dan aanquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:37 schreef sacha het volgende:
[..]
ik zoek de hoogste glijbaan en de meest woeste wildwaterbaan
Oh, dan moet je naar Parijs, het zwembad daar is geweldig... met 13 glijbanen die net als skipistes een kleur hebben.... de zwarte mag je niet eens af als je onder de 12 bent ofzoquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:37 schreef sacha het volgende:
[..]
ik zoek de hoogste glijbaan en de meest woeste wildwaterbaan
Wat doe jij dan met Kerst?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:34 schreef MadMaster het volgende:
Center Parcs met Kerst...?
Prettige zelfdodingsdagen alvast gewenst!
En nu ga je elk jaar die kant op toch?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:39 schreef APK het volgende:
[..]
Wat doe jij dan met Kerst?
Mijn beste beslissing ooit was om eind 2000 in Thailand te blijven in plaats van terug naar huis te vliegen voor die treurige familieterreur
Yep, hoewel mijn reactie ook zou kunnen duiden dat ik daar al 13 jaar zitquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:40 schreef chufi het volgende:
[..]
En nu ga je elk jaar die kant op toch?
oeh, de Aquamikazequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, dan moet je naar Parijs, het zwembad daar is geweldig... met 13 glijbanen die net als skipistes een kleur hebben.... de zwarte mag je niet eens af als je onder de 12 bent ofzo
http://www.aquaboulevard.fr![]()
Waarschijnlijk zit ik dan in de USA of, indien niet in de USA, in Schotland.quote:
Ja, dat zwembad daar is echt geweldigquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:43 schreef sacha het volgende:
[..]
oeh, de Aquamikaze![]()
hé mam, ik heb de vakantie geboekt hoor!
Ah, je was dus meer Center Parcs aan het haten dan de kerst?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:45 schreef MadMaster het volgende:
Waarschijnlijk zit ik dan in de USA of, indien niet in de USA, in Schotland.
Center Parcs wil sowieso nooit never niet meer bezoeken...
Ik probeer Nederland redelijk structureel te onvluchten, hoe vaker des te beter.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:49 schreef APK het volgende:
[..]
Ah, je was dus meer Center Parcs aan het haten dan de kerst?
(Lijkt mij redelijk overigens.)
En is die kerstafwezigheid eenmalig of probeer je ook structureel Nederland te ontvluchten rond die tijd?
Ja dan zou ik idd iets anders zoeken ,,quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik probeer Nederland redelijk structureel te onvluchten, hoe vaker des te beter.
Eind oktober (verjaardag echtgenoot), Kerst, Pasen en Koninginnedag zijn favoriete vluchtmomenten, naast de reguliere vakanties...![]()
Mijn ega heeft zo'n 15 jaar geleden de welbekende brochures van Center Parcs gemaakt en we zijn daar dus allebei wel meer dan klaar mee...
Was het toen al Centre Parks of nog Sporthuis Centrum oid?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:55 schreef MadMaster het volgende:
Mijn ega heeft zo'n 15 jaar geleden de welbekende brochures van Center Parcs gemaakt en we zijn daar dus allebei wel meer dan klaar mee...
Misschien is MM wel een meisje dat zich als jongen voordoet.... dat kan ook nogquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:01 schreef APK het volgende:
En heb je een mannelijke partner als je het over 'echtgenoot' hebt?
Ach, hooligan enzoquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind het vooral schokkend dat jij, als man van de wereld, wonend in Amsterdam, die vraag nog moet stellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |