bEL HEM EFFEquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:43 schreef APK het volgende:
FANN, jij gebruikt blijkbaar dat quote alert.
Hoe krijgen we WJ hier
Whahahaquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik doe ik ondertussen ééntje voor Chufi
met 18 plus clip![]()
Je hoeft alleen maar te kijken suf
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:44 schreef sacha het volgende:
en deze is speciaal voor Apeekaatje![]()
omdat ik dit nummer 12 jaar geleden kwijt was en hij het plotseling op het web pleurde
Streepjes . alleen maar zwarte streepjes Fann ... Ik kan daar niet tegenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik doe ik ondertussen ééntje voor Chufi
met 18 plus clip![]()
Je hoeft alleen maar te kijken suf
Kan je beter aan iemand anders vragenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:43 schreef APK het volgende:
Hoe krijgen we WJ hier
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:44 schreef sacha het volgende:
en deze is speciaal voor Apeekaatje![]()
omdat ik dit nummer 12 jaar geleden kwijt was en hij het plotseling op het web pleurde
Vertel dan!quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:50 schreef APK het volgende:
Daar zit ook weer een verhaal achter enzo
Ja klote heh...quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Streepjes . alleen maar zwarte streepjes Fann ... Ik kan daar niet tegen
Om even mijzelf te quoten, ik bedoelde de clip die Sacha posttequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:50 schreef APK het volgende:
Daar zit ook weer een verhaal achter enzo
ja daar ga ik niet op klikkenquote:
dat snapte we wel toch, misschien niet allemaal...........quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:52 schreef APK het volgende:
[..]
Om even mijzelf te quoten, ik bedoelde de clip die Sacha postte
Misschien een DM ?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:43 schreef APK het volgende:
Hoe krijgen we WJ hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
Veel langer vehaal, maar ik heb sacha ooit IRL ontmoet en dat vond ik heel leuk, maar daar dat is een heel ander verhaalquote:
Die veredelde grasmaaiers vind ik helemaal niks.quote:
Okéeeeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:57 schreef APK het volgende:
[..]
Veel langer vehaal, maar ik heb sacha ooit IRL ontmoet en dat vond ik heel leuk, maar daar dat is een heel ander verhaal
En de zanger van dat liedje ook enzo
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:56 schreef sacha het volgende:
jullie moeten de commercials van Jack & Jones gaan kijken met Christopher Walken
ik ben aan het kieken....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |