quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:56 schreef sacha het volgende:
jullie moeten de commercials van Jack & Jones gaan kijken met Christopher Walken
Oh Christopher WalkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik ben aan het kieken....
Vermoede al zoietsquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:57 schreef APK het volgende:
[..]
Veel langer vehaal, maar ik heb sacha ooit IRL ontmoet en dat vond ik heel leuk, maar daar dat is een heel ander verhaal
En de zanger van dat liedje ook enzo
Je qoute jezelfquote:
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:56 schreef sacha het volgende:
jullie moeten de commercials van Jack & Jones gaan kijken met Christopher Walken
Dan nog, deze:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anytime
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
Goed is diequote:
Voor wie?quote:
Ik ben een echte borderliner met autistische en schizofrene trekjes en dol op aspergers.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 02:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Voor diegene die de schoen aantrekt
Asperges lust ik wel de rest mag je houdenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 02:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ben een echte borderliner met autistische en schizofrene trekjes en dol op aspergers.
Dat is volgens mij standaard bij een pasgeboren baby, dus do better than thatquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 02:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ben een echte borderliner met autistische en schizofrene trekjes en dol op aspergers.
Met ADHD saus.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 02:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Asperges lust ik wel de rest mag je houden
Ik eet allesquote:
Je 'overschat' jezelf met al die aandoeningen.quote:
mag ik dan wel dansen?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 02:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Deze wil ik op mijn begravenis![]()
Serieusquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 02:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 02:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |