quote:In een grijs en ver verleden werden er op het chat medium IRC door bezoekers van het MUZ forum wel eens "luistersessies" gedaan. Dan werd er op een avond naar een rijtje albums geluisterd en werd er op IRC over de nummers gepraat. Dit geeft een extra dimensie aan het beluisteren van albums, omdat je het tegelijk doet.
Nu leek het mij een leuk idee om dit weer eens te doen. Maar dan moeten we wel eerst een plaat uitzoeken. Het lijkt mij het leukste om een plaat de beluisteren die vrij recent op spotify gezet, zodat iedereen in principe een versie kan luisteren (eigen plaat kan ook natuurlijk)
Nu wil ik vragen lijkt jullie dat een leuk idee en zo ja welk(e) album(s)
Ik zat te denken aan de nieuwe david bowie/ queens of the stone age/ boards of canada/ daft punk eventueel in combinatie met wat oudere albums van dezelfde bands...
Lijkt jullie dit wat? Zo ja spui dan hier alvast je ideeën voor welke albums. We kunnen dan mikken op een datum ergens volgende week voor de eerste luistersessie
Ja, ik dacht 1+1=2.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:51 schreef Kerftminister het volgende:
Slim dit, Pearl Jam doen als ik er niet ben.
Mijn pa vond No One Knows al depressieve muziek en zette dat af.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:54 schreef Dagoduck het volgende:
Ik weet nog dat ik in Frankrijk reed met m'n vader en gewoon even SFTD opzette, gewoon omdat het kanToen dacht ik nog bij dit nummer, als m'n pa die radio maar niet uit zet
Haha het enige wat mijn vader en ik allebei wel chill vinden is Toto, dan houdt het op.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:55 schreef Dagoduck het volgende:
Maarja, nu gaat hij mee naar QotSA in de Ziggo Dome, dus moet hij wel even inluisteren.
Screaming Trees is ook een aanrader!quote:
Tja hij luistert het liefst naar Metallica, Toto, 1 nummer van AC/DC, Blof, Racoon en nog meer Hollandse schijtmuziek.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:56 schreef Agger het volgende:
Mijn vader heeft dan weer redelijk veel gemeen met mij qua muzieksmaak. Behalve zijn liefde voor Within Temptation.
Geen apostrof in het Engels he.quote:
Beter dan 2 broers die mijn muziek kutmuziek noemen en dan zelf hardcore, stereotype top 40 luisteren terwijl er soms Jannes voorbij komt.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:57 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Tja hij luistert het liefst naar Metallica, Toto, 1 nummer van AC/DC, Blof, Racoon en nog meer Hollandse schijtmuziek.
Vervang broers door zusjes en die muziek door Keizer, Priester voor de een en voor de ander allerlei maffe reggaeton met gigantische autotune en autotune akoestische gitaar muziek.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:58 schreef Agger het volgende:
[..]
Beter dan 2 broers die mijn muziek kutmuziek noemen en dan zelf hardcore, stereotype top 40 luisteren terwijl er soms Jannes voorbij komt.
Blijft bazig.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:58 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Geen apostrof in het Engels he.
Conclusie; kutlevenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:59 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Vervang broers door zusjes en die muziek door Keizer, Priester voor de een en voor de ander allerlei maffe reggaeton met gigantische autotune en autotune akoestische gitaar muziek.
Iig geen 5/5jes zoals de rest.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:01 schreef Dagoduck het volgende:
Er staan geen mindere nummers op dit album!
Is dat HAHAHHAHAAHHAHA in Feel Good Hit of the Summer stijl of die opstartende auto?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:02 schreef Dagoduck het volgende:
Wel nog even de hidden track eracheraan he:
Als ik de CD in m'n oude stereo afspeel kan ik dat nummer ook luisteren
Zit je nou gewoon dat filmpje tussendoor te luisteren? dat kannie he!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:04 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Is dat HAHAHHAHAAHHAHA in Feel Good Hit of the Summer stijl of die opstartende auto?
Daarom vraag ik het, anders had ik het geweten.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zit je nou gewoon dat filmpje tussendoor te luisteren? dat kannie he!
Google zegt die auto dus, die moet voor het album, want die loopt zo over in Millionaire.quote:
Klopt, als je dat nummer wil luisteren moet je vanaf nummer 1, bij 0.00 sec. terugspoelen naar -1.33quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:08 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Google zegt die auto dus, die moet voor het album, want die loopt zo over in Millionaire.
Tja ga pas tijdens mijn uitwisseling beginnen met cd's kopen, dus heb hem nog niet.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Klopt, als je dat nummer wil luisteren moet je vanaf nummer 1, bij 0.00 sec. terugspoelen naar -1.33
Ben er bang voor, mijn persoonlijke favoriet A Song for the Deaf doen ze ook nooit.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:16 schreef Dagoduck het volgende:
Beter spelen ze god is in the radio live.
Deze?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:17 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ben er bang voor, mijn persoonlijke favoriet A Song for the Deaf doen ze ook nooit.
Jazeker. Alles klopt hieraan. De tekst, de catchy zang, harde pounding drums, geweldig gitaarwerk, al die maffe achtergrondgeluiden, die schreeuwen van Nick Oliveri in de achtergrond.quote:
StuBruquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:17 schreef Agger het volgende:
Meeste radiozenders zijn dan ook gewoon KUT.
No One Knows, Go With The Flow & A Song For The Dead spelen ze sowieso. En My God Is The Sun en Vampyre nog wat en op Pinkpop speelden ze Feel Good Hit of the summer, ook lekker.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:18 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Jazeker. Alles klopt hieraan. De tekst, de catchy zang, harde pounding drums, geweldig gitaarwerk, al die maffe achtergrondgeluiden, die schreeuwen van Nick Oliveri in de achtergrond.
I Sat By The Ocean en If I Had A Tail ook altijd.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
No One Knows, Go With The Flow & A Song For The Dead spelen ze sowieso. En My God Is The Sun en Vampyre nog wat en op Pinkpop speelden ze Feel Good Hit of the summer, ook lekker.
Ik zie dat ze Feel Good Hit of the Summer de laatste tijd niet meer gespeeld hebben. Was wel lekker live!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:20 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
I Sat By The Ocean en If I Had A Tail ook altijd.
Make it wit Chu ook en altijd nog eentje van Era Vulgaris, Battery Acid ofzo, en dan nog Little Sister en eentje van Rated R zoals In The Fade of The Lost Art of Keeping a Secret.
Dacht dat die juist in het standaardpakket zat.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik zie dat ze Feel Good Hit of the Summer de laatste tijd niet meer gespeeld hebben. Was wel lekker live!
4 oktober wel, maar 3,5 en 7 niet. En in september ook maar 2 keer.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:22 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Dacht dat die juist in het standaardpakket zat.
Klopt.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:25 schreef Kerftminister het volgende:
Ja die komt er ook bij, maar dit is eigenlijk een perfecte afsluiter.
Ja dat is te laat, die hoort voor Millionaire.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:25 schreef Dagoduck het volgende:
En het nummer dat wordt afgespeel van minuut -1.33 tot minuut 0.00
Ik wil net zeggen. Voor mij ook een productief dagje. Flink boven het gemiddelde afgelopen tijd.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:27 schreef Dagoduck het volgende:
Dan heb ik 109 nummers geluisterd vandaag.
90 hier. Maar wel 5 ofzo op de grote pc net nadat ik mijn paper afgeschreven had, volle speakers aan en meekrijsen, zullen de buren leuk gevonden hebben.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:27 schreef Dagoduck het volgende:
Dan heb ik 109 nummers geluisterd vandaag.
Hij klopt helemaal niet, dat filmpje. Deze is beter:quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:25 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ja dat is te laat, die hoort voor Millionaire.
Wou net zeggen, volgens mij begin ik echt doof te worden want herinnerde hem anders.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij klopt helemaal niet, dat filmpje. Deze is beter:
Jo slaap ze, ik ga nog wel een paar uurtjes door.quote:
Uitstekend plan.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:37 schreef Agger het volgende:
Yea later. Ik ga nog even door met mijn persoonlijke luistersessie.
Ik ook, maar heb zin om lui in m'n bed te liggenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:37 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Jo slaap ze, ik ga nog wel een paar uurtjes door.
Heb namelijk toch al weekend.
Ik joinquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:54 schreef Kerftminister het volgende:
23:30 doe ik samen met Agger luistersessie: Boards of Canada - Geogaddi. Hij heeft die nog nooit geluisterd en ik wil hem graag herluisteren. Meer gegadigden?
Mijn favoriet juist, heerlijk mysterieus.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:01 schreef Spezza19 het volgende:
Mmm, eigenlijk hun minst goede album.... IMHO....
Verder is boards of canada
Motherfucker say whaaaaaat?!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:01 schreef Spezza19 het volgende:
Mmm, eigenlijk hun minst goede album.... IMHO....
quote:
Sorry... ik kom niet door die plaat heen....quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:04 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Mijn favoriet juist, heerlijk mysterieus.
En we moeten op de seconde gaan!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:24 schreef Norrage het volgende:
Waarom doen jullie dat steeds met greenwich mean time? Al die computer-klokken zouden gewoon gelijk moeten staan of niet
Te laat, anders had ik wel meegedaanquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:54 schreef Kerftminister het volgende:
23:30 doe ik samen met Agger luistersessie: Boards of Canada - Geogaddi. Hij heeft die nog nooit geluisterd en ik wil hem graag herluisteren. Meer gegadigden?
Ik was net begonnen.quote:
We gaan samen het nieuwe album van Boards of Canada luisteren.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:33 schreef kingtoppie het volgende:
Hallo, wat is het onderwerp van dit topic?
Neenee, Geogaddi.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:34 schreef Felagund het volgende:
[..]
We gaan samen het nieuwe album van Boards of Canada luisteren.
Ahhhquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:34 schreef Felagund het volgende:
[..]
We gaan samen het nieuwe album van Boards of Canada luisteren.
Niet dagelijks, maar wel af en toe.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ahhh
Best leuk, dagelijks een album oid?
Net wanneer er meerdere mensen zijn die willenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ahhh
Best leuk, dagelijks een album oid?
Nee, ik loop denk ik 20 seconden achter. Ben nu ongeveer bij 2:10.quote:
Ik zit op 1.55 nu (van nr. 2)quote:
Maak je maar klaar voor een muzikale ervaring die je nog niet eerder hebt gehad dan, erg mysterieuze en soms creepy dingen komen er voorbij.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:38 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb alleen Music is Math eerder gehoord op 29 Apr 2013, 19:54. Niet dat ik me het kan herinneren ofzoZal wel op StuBru geweest zijn. Ken heel Board of Canada eigenlijk alleen maar van naam ook.
Loop je goed denk ik.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nee, ik loop denk ik 20 seconden achter. Ben nu ongeveer bij 2:10.
Klinkt goed.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:39 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Maak je maar klaar voor een muzikale ervaring die je nog niet eerder hebt gehad dan, erg mysterieuze en soms creepy dingen komen er voorbij.
Ik had Agger een lijstje voorgeschoteld van albums die ik graag wilde herluisteren en hij koos deze, wordt pas de eerste keer dat ik hem echt geconcentreerd ga luisteren.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Klinkt goed.Ik wilde het album al heel lang luisteren, nu eindelijk maar eens doen.
Nummer 3 begint over 25 seconden.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:40 schreef Norrage het volgende:
Ok ik doe ook nog ff mee. Minuut hoeveel zijn we?
Nr. 3 NU!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:40 schreef Norrage het volgende:
Ok ik doe ook nog ff mee. Minuut hoeveel zijn we?
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:42 schreef Norrage het volgende:
Felagund is het verkeerde album aan het luisteren(zie ik op last.fm
)
Welke zijn we aan het luisteren dan.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:42 schreef Norrage het volgende:
Felagund is het verkeerde album aan het luisteren(zie ik op last.fm
)
Geogaddi.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:42 schreef Felagund het volgende:
[..]
Welke zijn we aan het luisteren dan.
Geogaddi ofzoietsraars.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:42 schreef Felagund het volgende:
[..]
Welke zijn we aan het luisteren dan.
Die post had ik even gemist.quote:
Een uur vroeger bij Fela, geen excuus!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:43 schreef Agger het volgende:
Het is al laat. Kan je wel als excuus gebruiken, haha.
Onderwatertellen door kinderen denk ik eerder aan. Maar ieder zijn eigen associaties.quote:
Kan je nog wel 20 keer posten deze avond denk ik.quote:
Arabische dans zou er best op kunnen denk ik ja.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:46 schreef Kerftminister het volgende:
Ze noemen dit ook intelligent dance music omdat die drum best dansbaar is.
Jumpstylen ook wel.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Arabische dans zou er best op kunnen denk ik ja.
9.2/10 hier.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:48 schreef Dagoduck het volgende:
Dit album is aardig hoog gerate in recensies zo te zien
Ik ben niet zo van de horrorquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:47 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Jumpstylen ook wel.
http://en.wikipedia.org/wiki/Sinister_(film)
Deze film trouwens, iemand die gezien? Ziet er best vet uit.
Ik wel, samen met Koreaanse romantische films mijn favoriete genrequote:
Hehe, komt ook omdat het niet echt mijn muziek is. Maar kan beter zeggen vaag albumquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:45 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Kan je nog wel 20 keer posten deze avond denk ik.
Ik begin in een trance te raken jaquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:51 schreef Kerftminister het volgende:
Iedereen is er behoorlijk stil van merk ik.
Vond hem chiller dan dit.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:54 schreef Kerftminister het volgende:
Vorige nummer was mijn laagst gerate van dit album trouwens.
quote:
quote:
9.2/10quote:
Ik vond die 2 nummers van Darkside wel chill maar de rest toen het album uit kwam niet zo..quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:55 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
9.2/10
Vind dit overigens wel veel boeiender dan Darkside wat iedereen zo vet vond.
Is toch volstrekt niet vergelijkbaar manquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:55 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
9.2/10
Vind dit overigens wel veel boeiender dan Darkside wat iedereen zo vet vond.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:55 schreef Kerftminister het volgende:
Roel van Velzen @VanVelzenMusic 43m
Ho-ly F. Bruno Mars heeft met afstand de beste show op de aarde op dit moment. Dans/soul/show/rock/energie/licht/motown in perfecte harmonie
Godverdomme
Tja beiden elektronisch.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:56 schreef Norrage het volgende:
[..]
Is toch volstrekt niet vergelijkbaar man
Haha....Maar zelfs onze VK recensenten zeggen dat het geweldig was. Dus misschien klopt het ergens welquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:55 schreef Kerftminister het volgende:
Roel van Velzen @VanVelzenMusic 43m
Ho-ly F. Bruno Mars heeft met afstand de beste show op de aarde op dit moment. Dans/soul/show/rock/energie/licht/motown in perfecte harmonie
Godverdomme
Vond die plaat toch minder boeiend dan de filmpjes die ik van hem gezien heb, kwam er niet echt uit vond ik.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:57 schreef Dagoduck het volgende:
Was gister bij Seasick Steve trouwens (voor de 4e keer) Was weer fucking chill. Moeten we ook maar eens gaan luisteren hier.
Ja maar kom op Bruno Mars zeg, als we het over saaie muziek hebben.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:57 schreef Norrage het volgende:
[..]
Haha....Maar zelfs onze VK recensenten zeggen dat het geweldig was. Dus misschien klopt het ergens welMeestal zijn die concerten van die pop-homootjes enorme farces.
Live is het zooooo gaaf. Als je hem nog nooit live hebt gezien en de albums luistert is het niet heel bijzonder maar als je hem in zijn verschijning ziet spelenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:57 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Vond die plaat toch minder boeiend dan de filmpjes die ik van hem gezien heb, kwam er niet echt uit vond ik.
En het wordt nog veel beter ook nog.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:57 schreef Norrage het volgende:
Ik heb trouwens net Black Milk opgezet, fuck dat begint lekker
Dat geloof ik meteen, had eens het een en ander over zijn instrumenten gelezen. Geniaal.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Live is het zooooo gaaf. Als je hem nog nooit live hebt gezien en de albums luistert is het niet heel bijzonder maar als je hem in zijn verschijning ziet spelen
Hij heeft in Hyde Park gestaan voor 60.000 man, kwam hij in april in Concerto Amsterdam spelen voor 30 man, zat ik vooraanquote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:00 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Dat geloof ik meteen, had eens het een en ander over zijn instrumenten gelezen. Geniaal.
Wilde net hetzelfde zeggen. Gelukkig is het vervormd ja.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:04 schreef Dagoduck het volgende:
En dit lijkt wel Bruno Mars achtige muziek totaal vervormd. (de stem dan)
ik moest lachenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:41 schreef Kerftminister het volgende:
Pure stilte, ruimte om na te denken over wat het leven inhoudt.
En twee mensen hier in het topic die het verschrikkelijk vonden, dat is nog opmerkelijker.quote:
Ik vond hem op voorhand al verschrikkelijkquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:44 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
En twee mensen hier in het topic die het verschrikkelijk vonden, dat is nog opmerkelijker.
Zijn geen regels voor. Zag gewoon dat er niks stond dus ik post gewoon eentje.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:48 schreef Spezza19 het volgende:
Ander vraagje, hoe kan je zo'n luistersessie doen? In de zin van, je bent degene die het album kiest....
Nee, ik bedoel meer, hoe zorg je dat anderen hem kunnen horen enzoquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:50 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Zijn geen regels voor. Zag gewoon dat er niks stond dus ik post gewoon eentje.
Dat moet iedereen voor zichzelf regelen. Ik geef alleen de tijd aan wanneer we beginnen en dan moet iedereen klaarstaan.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:51 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel meer, hoe zorg je dat anderen hem kunnen horen enzo
Ah op die fiets...quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:52 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Dat moet iedereen voor zichzelf regelen. Ik geef alleen de tijd aan wanneer we beginnen en dan moet iedereen klaarstaan.
Bedankt dat je mij herinnert... even Foo Fighters Wasting Light op LP bestellenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:24 schreef Dagoduck het volgende:
Wanneer gaan we nou eens Foo Fighters - Foo Fighters doen?
Zo lang is ie volgens mij niet hoor.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:06 schreef Darkestrah het volgende:
Ik doe dus mee, het is een album die ik zelden uitzit. Misschien dat het me nu dus wel lukt.
Klopt, maar er zijn EP's van 15 minuten die ik nog te lang vind duren.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:07 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Zo lang is ie volgens mij niet hoor.
Heb je die niet eens? Schande!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Bedankt dat je mij herinnert... even Foo Fighters Wasting Light op LP bestellen
CD + LP kopen maar toch is FF niet echt je dingquote:
Ik zat net aan Captain Beefheart, dat duurt pas lang.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:08 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Klopt, maar er zijn EP's van 15 minuten die ik nog te lang vind duren.
Dat was ik nietquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
CD + LP kopen maar toch is FF niet echt je ding
Waarom hebben jullie dan ook beiden een blauw wit rode UI!quote:
Volgens mijn ratings anders even goed. 9.2 voor beiden.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:13 schreef alonsorulez het volgende:
Echt al 50x beter dan Geogaddi dit
neequote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:13 schreef alonsorulez het volgende:
Echt al 50x beter dan Geogaddi dit
Yoshimi Battles the Pink Robots. Bekende plaat, maar Alonsorulez hier vertikt het al maanden om die te luisteren.quote:
Ik vond Geogaddi echt het slechtste album wat ik in tijden heb gehoord, kapot saai en viel bijna in slaap. Is ook niet helemaal mijn genre, maar vond het wel leuk om het eens te proberen.quote:
Paar weekjes manquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:18 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Yoshimi Battles the Pink Robots. Bekende plaat, maar Alonsorulez hier vertikt het al maanden om die te luisteren.
Ken je verder wel een aantal albums van the Flaming Lips?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:18 schreef Kerftminister het volgende:
Door dit album ben ik ook bij Boredoms gekomen overigens, ook zeker een leuke band.
Dat ene nummer waar Yamantaka Eye 2 minuten gaat boeren op het eind.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:19 schreef Gehenna het volgende:
ah ok, ik sla even over denk ik, Flaming Lips nooit zo veel aan gevonden eigenlijk...
Boredoms daarentegen
Heb er 5 geluisterd in totaal, waaronder die van dit jaar die me niet zo beviel, dat was mijn eerste.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:19 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ken je verder wel een aantal albums van the Flaming Lips?
Oh, dit stuk.
Als je een Last.FM had, zouden we waarschijnlijk niet echt gaan matchen denk ikquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:18 schreef alonsorulez het volgende:
[..]
Ik vond Geogaddi echt het slechtste album wat ik in tijden heb gehoord, kapot saai en viel bijna in slaap. Is ook niet helemaal mijn genre, maar vond het wel leuk om het eens te proberen.
http://www.last.fm/user/alonsorulezquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:20 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Als je een Last.FM had, zouden we waarschijnlijk niet echt gaan matchen denk ik
Your musical compatibility with GehennaNL is SUPERquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:20 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Als je een Last.FM had, zouden we waarschijnlijk niet echt gaan matchen denk ik
Zullen we het maar op het dikgedrukte houden? Geogaddi staat in de top 5 van beste IDM-albums ooit volgens Rateyourmusic.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:18 schreef alonsorulez het volgende:
[..]
Ik vond Geogaddi echt het slechtste album wat ik in tijden heb gehoord, kapot saai en viel bijna in slaap. Is ook niet helemaal mijn genre, maar vond het wel leuk om het eens te proberen.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:21 schreef alonsorulez het volgende:
[..]
http://www.last.fm/user/alonsorulez
toch nog welquote:Your musical compatibility with alonsorulez is MEDIUM
quote:Music you have in common includes Boards of Canada, The Dandy Warhols, Alt-J, De Staat and The xx.
Dat hoeft overigens niet alleszeggend te zijn, want die Hip-Hop lijst zitten ook een stel flaters tussen, zoals My Beautiful Dark Twisted Fantasy en Good Kid Maad City boven klassiekers als Riding Dirty en The Chronic.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:22 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Zullen we het maar op het dikgedrukte houden? Geogaddi staat in de top 5 van beste IDM-albums ooit volgens Rateyourmusic.
Hehe lijkt me prima. Vond het al heel wat dat ik het tot het einde heb volgehouden. Agger dacht er trouwens net zo overquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:22 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Zullen we het maar op het dikgedrukte houden? Geogaddi staat in de top 5 van beste IDM-albums ooit volgens Rateyourmusic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |