Hij klopt helemaal niet, dat filmpje. Deze is beter:quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:25 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ja dat is te laat, die hoort voor Millionaire.
Wou net zeggen, volgens mij begin ik echt doof te worden want herinnerde hem anders.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij klopt helemaal niet, dat filmpje. Deze is beter:
Jo slaap ze, ik ga nog wel een paar uurtjes door.quote:
Uitstekend plan.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:37 schreef Agger het volgende:
Yea later. Ik ga nog even door met mijn persoonlijke luistersessie.
Ik ook, maar heb zin om lui in m'n bed te liggenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:37 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Jo slaap ze, ik ga nog wel een paar uurtjes door.
Heb namelijk toch al weekend.
Ik joinquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:54 schreef Kerftminister het volgende:
23:30 doe ik samen met Agger luistersessie: Boards of Canada - Geogaddi. Hij heeft die nog nooit geluisterd en ik wil hem graag herluisteren. Meer gegadigden?
Mijn favoriet juist, heerlijk mysterieus.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:01 schreef Spezza19 het volgende:
Mmm, eigenlijk hun minst goede album.... IMHO....
Verder is boards of canada
Motherfucker say whaaaaaat?!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:01 schreef Spezza19 het volgende:
Mmm, eigenlijk hun minst goede album.... IMHO....
quote:
Sorry... ik kom niet door die plaat heen....quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:04 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Mijn favoriet juist, heerlijk mysterieus.
En we moeten op de seconde gaan!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:24 schreef Norrage het volgende:
Waarom doen jullie dat steeds met greenwich mean time? Al die computer-klokken zouden gewoon gelijk moeten staan of niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |