Tja ga pas tijdens mijn uitwisseling beginnen met cd's kopen, dus heb hem nog niet.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Klopt, als je dat nummer wil luisteren moet je vanaf nummer 1, bij 0.00 sec. terugspoelen naar -1.33
Ben er bang voor, mijn persoonlijke favoriet A Song for the Deaf doen ze ook nooit.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:16 schreef Dagoduck het volgende:
Beter spelen ze god is in the radio live.
Deze?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:17 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ben er bang voor, mijn persoonlijke favoriet A Song for the Deaf doen ze ook nooit.
Jazeker. Alles klopt hieraan. De tekst, de catchy zang, harde pounding drums, geweldig gitaarwerk, al die maffe achtergrondgeluiden, die schreeuwen van Nick Oliveri in de achtergrond.quote:
StuBruquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:17 schreef Agger het volgende:
Meeste radiozenders zijn dan ook gewoon KUT.
No One Knows, Go With The Flow & A Song For The Dead spelen ze sowieso. En My God Is The Sun en Vampyre nog wat en op Pinkpop speelden ze Feel Good Hit of the summer, ook lekker.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:18 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Jazeker. Alles klopt hieraan. De tekst, de catchy zang, harde pounding drums, geweldig gitaarwerk, al die maffe achtergrondgeluiden, die schreeuwen van Nick Oliveri in de achtergrond.
I Sat By The Ocean en If I Had A Tail ook altijd.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
No One Knows, Go With The Flow & A Song For The Dead spelen ze sowieso. En My God Is The Sun en Vampyre nog wat en op Pinkpop speelden ze Feel Good Hit of the summer, ook lekker.
Ik zie dat ze Feel Good Hit of the Summer de laatste tijd niet meer gespeeld hebben. Was wel lekker live!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:20 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
I Sat By The Ocean en If I Had A Tail ook altijd.
Make it wit Chu ook en altijd nog eentje van Era Vulgaris, Battery Acid ofzo, en dan nog Little Sister en eentje van Rated R zoals In The Fade of The Lost Art of Keeping a Secret.
Dacht dat die juist in het standaardpakket zat.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik zie dat ze Feel Good Hit of the Summer de laatste tijd niet meer gespeeld hebben. Was wel lekker live!
4 oktober wel, maar 3,5 en 7 niet. En in september ook maar 2 keer.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:22 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Dacht dat die juist in het standaardpakket zat.
Klopt.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:25 schreef Kerftminister het volgende:
Ja die komt er ook bij, maar dit is eigenlijk een perfecte afsluiter.
Ja dat is te laat, die hoort voor Millionaire.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:25 schreef Dagoduck het volgende:
En het nummer dat wordt afgespeel van minuut -1.33 tot minuut 0.00
Ik wil net zeggen. Voor mij ook een productief dagje. Flink boven het gemiddelde afgelopen tijd.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:27 schreef Dagoduck het volgende:
Dan heb ik 109 nummers geluisterd vandaag.
90 hier. Maar wel 5 ofzo op de grote pc net nadat ik mijn paper afgeschreven had, volle speakers aan en meekrijsen, zullen de buren leuk gevonden hebben.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:27 schreef Dagoduck het volgende:
Dan heb ik 109 nummers geluisterd vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |