Ik zie dat ze Feel Good Hit of the Summer de laatste tijd niet meer gespeeld hebben. Was wel lekker live!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:20 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
I Sat By The Ocean en If I Had A Tail ook altijd.
Make it wit Chu ook en altijd nog eentje van Era Vulgaris, Battery Acid ofzo, en dan nog Little Sister en eentje van Rated R zoals In The Fade of The Lost Art of Keeping a Secret.
Dacht dat die juist in het standaardpakket zat.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik zie dat ze Feel Good Hit of the Summer de laatste tijd niet meer gespeeld hebben. Was wel lekker live!
4 oktober wel, maar 3,5 en 7 niet. En in september ook maar 2 keer.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:22 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Dacht dat die juist in het standaardpakket zat.
Klopt.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:25 schreef Kerftminister het volgende:
Ja die komt er ook bij, maar dit is eigenlijk een perfecte afsluiter.
Ja dat is te laat, die hoort voor Millionaire.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:25 schreef Dagoduck het volgende:
En het nummer dat wordt afgespeel van minuut -1.33 tot minuut 0.00
Ik wil net zeggen. Voor mij ook een productief dagje. Flink boven het gemiddelde afgelopen tijd.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:27 schreef Dagoduck het volgende:
Dan heb ik 109 nummers geluisterd vandaag.
90 hier. Maar wel 5 ofzo op de grote pc net nadat ik mijn paper afgeschreven had, volle speakers aan en meekrijsen, zullen de buren leuk gevonden hebben.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:27 schreef Dagoduck het volgende:
Dan heb ik 109 nummers geluisterd vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |