9.2/10quote:
Ik vond die 2 nummers van Darkside wel chill maar de rest toen het album uit kwam niet zo..quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:55 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
9.2/10
Vind dit overigens wel veel boeiender dan Darkside wat iedereen zo vet vond.
Is toch volstrekt niet vergelijkbaar manquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:55 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
9.2/10
Vind dit overigens wel veel boeiender dan Darkside wat iedereen zo vet vond.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:55 schreef Kerftminister het volgende:
Roel van Velzen @VanVelzenMusic 43m
Ho-ly F. Bruno Mars heeft met afstand de beste show op de aarde op dit moment. Dans/soul/show/rock/energie/licht/motown in perfecte harmonie
Godverdomme
Tja beiden elektronisch.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:56 schreef Norrage het volgende:
[..]
Is toch volstrekt niet vergelijkbaar man
Haha....Maar zelfs onze VK recensenten zeggen dat het geweldig was. Dus misschien klopt het ergens welquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:55 schreef Kerftminister het volgende:
Roel van Velzen @VanVelzenMusic 43m
Ho-ly F. Bruno Mars heeft met afstand de beste show op de aarde op dit moment. Dans/soul/show/rock/energie/licht/motown in perfecte harmonie
Godverdomme
Vond die plaat toch minder boeiend dan de filmpjes die ik van hem gezien heb, kwam er niet echt uit vond ik.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:57 schreef Dagoduck het volgende:
Was gister bij Seasick Steve trouwens (voor de 4e keer) Was weer fucking chill. Moeten we ook maar eens gaan luisteren hier.
Ja maar kom op Bruno Mars zeg, als we het over saaie muziek hebben.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:57 schreef Norrage het volgende:
[..]
Haha....Maar zelfs onze VK recensenten zeggen dat het geweldig was. Dus misschien klopt het ergens welMeestal zijn die concerten van die pop-homootjes enorme farces.
Live is het zooooo gaaf. Als je hem nog nooit live hebt gezien en de albums luistert is het niet heel bijzonder maar als je hem in zijn verschijning ziet spelenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:57 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Vond die plaat toch minder boeiend dan de filmpjes die ik van hem gezien heb, kwam er niet echt uit vond ik.
En het wordt nog veel beter ook nog.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:57 schreef Norrage het volgende:
Ik heb trouwens net Black Milk opgezet, fuck dat begint lekker
Dat geloof ik meteen, had eens het een en ander over zijn instrumenten gelezen. Geniaal.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Live is het zooooo gaaf. Als je hem nog nooit live hebt gezien en de albums luistert is het niet heel bijzonder maar als je hem in zijn verschijning ziet spelen
Hij heeft in Hyde Park gestaan voor 60.000 man, kwam hij in april in Concerto Amsterdam spelen voor 30 man, zat ik vooraanquote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:00 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Dat geloof ik meteen, had eens het een en ander over zijn instrumenten gelezen. Geniaal.
Wilde net hetzelfde zeggen. Gelukkig is het vervormd ja.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:04 schreef Dagoduck het volgende:
En dit lijkt wel Bruno Mars achtige muziek totaal vervormd. (de stem dan)
ik moest lachenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:41 schreef Kerftminister het volgende:
Pure stilte, ruimte om na te denken over wat het leven inhoudt.
En twee mensen hier in het topic die het verschrikkelijk vonden, dat is nog opmerkelijker.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |