Volgens mijn ratings anders even goed. 9.2 voor beiden.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:13 schreef alonsorulez het volgende:
Echt al 50x beter dan Geogaddi dit
neequote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:13 schreef alonsorulez het volgende:
Echt al 50x beter dan Geogaddi dit
Yoshimi Battles the Pink Robots. Bekende plaat, maar Alonsorulez hier vertikt het al maanden om die te luisteren.quote:
Ik vond Geogaddi echt het slechtste album wat ik in tijden heb gehoord, kapot saai en viel bijna in slaap. Is ook niet helemaal mijn genre, maar vond het wel leuk om het eens te proberen.quote:
Paar weekjes manquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:18 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Yoshimi Battles the Pink Robots. Bekende plaat, maar Alonsorulez hier vertikt het al maanden om die te luisteren.
Ken je verder wel een aantal albums van the Flaming Lips?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:18 schreef Kerftminister het volgende:
Door dit album ben ik ook bij Boredoms gekomen overigens, ook zeker een leuke band.
Dat ene nummer waar Yamantaka Eye 2 minuten gaat boeren op het eind.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:19 schreef Gehenna het volgende:
ah ok, ik sla even over denk ik, Flaming Lips nooit zo veel aan gevonden eigenlijk...
Boredoms daarentegen
Heb er 5 geluisterd in totaal, waaronder die van dit jaar die me niet zo beviel, dat was mijn eerste.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:19 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ken je verder wel een aantal albums van the Flaming Lips?
Oh, dit stuk.
Als je een Last.FM had, zouden we waarschijnlijk niet echt gaan matchen denk ikquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:18 schreef alonsorulez het volgende:
[..]
Ik vond Geogaddi echt het slechtste album wat ik in tijden heb gehoord, kapot saai en viel bijna in slaap. Is ook niet helemaal mijn genre, maar vond het wel leuk om het eens te proberen.
http://www.last.fm/user/alonsorulezquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:20 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Als je een Last.FM had, zouden we waarschijnlijk niet echt gaan matchen denk ik
Your musical compatibility with GehennaNL is SUPERquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:20 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Als je een Last.FM had, zouden we waarschijnlijk niet echt gaan matchen denk ik
Zullen we het maar op het dikgedrukte houden? Geogaddi staat in de top 5 van beste IDM-albums ooit volgens Rateyourmusic.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:18 schreef alonsorulez het volgende:
[..]
Ik vond Geogaddi echt het slechtste album wat ik in tijden heb gehoord, kapot saai en viel bijna in slaap. Is ook niet helemaal mijn genre, maar vond het wel leuk om het eens te proberen.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:21 schreef alonsorulez het volgende:
[..]
http://www.last.fm/user/alonsorulez
toch nog welquote:Your musical compatibility with alonsorulez is MEDIUM
quote:Music you have in common includes Boards of Canada, The Dandy Warhols, Alt-J, De Staat and The xx.
Dat hoeft overigens niet alleszeggend te zijn, want die Hip-Hop lijst zitten ook een stel flaters tussen, zoals My Beautiful Dark Twisted Fantasy en Good Kid Maad City boven klassiekers als Riding Dirty en The Chronic.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:22 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Zullen we het maar op het dikgedrukte houden? Geogaddi staat in de top 5 van beste IDM-albums ooit volgens Rateyourmusic.
Hehe lijkt me prima. Vond het al heel wat dat ik het tot het einde heb volgehouden. Agger dacht er trouwens net zo overquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:22 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Zullen we het maar op het dikgedrukte houden? Geogaddi staat in de top 5 van beste IDM-albums ooit volgens Rateyourmusic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |