Ik vond hem op voorhand al verschrikkelijkquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:44 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
En twee mensen hier in het topic die het verschrikkelijk vonden, dat is nog opmerkelijker.
Zijn geen regels voor. Zag gewoon dat er niks stond dus ik post gewoon eentje.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:48 schreef Spezza19 het volgende:
Ander vraagje, hoe kan je zo'n luistersessie doen? In de zin van, je bent degene die het album kiest....
Nee, ik bedoel meer, hoe zorg je dat anderen hem kunnen horen enzoquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:50 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Zijn geen regels voor. Zag gewoon dat er niks stond dus ik post gewoon eentje.
Dat moet iedereen voor zichzelf regelen. Ik geef alleen de tijd aan wanneer we beginnen en dan moet iedereen klaarstaan.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:51 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel meer, hoe zorg je dat anderen hem kunnen horen enzo
Ah op die fiets...quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:52 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Dat moet iedereen voor zichzelf regelen. Ik geef alleen de tijd aan wanneer we beginnen en dan moet iedereen klaarstaan.
Bedankt dat je mij herinnert... even Foo Fighters Wasting Light op LP bestellenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:24 schreef Dagoduck het volgende:
Wanneer gaan we nou eens Foo Fighters - Foo Fighters doen?
Zo lang is ie volgens mij niet hoor.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:06 schreef Darkestrah het volgende:
Ik doe dus mee, het is een album die ik zelden uitzit. Misschien dat het me nu dus wel lukt.
Klopt, maar er zijn EP's van 15 minuten die ik nog te lang vind duren.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:07 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Zo lang is ie volgens mij niet hoor.
Heb je die niet eens? Schande!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Bedankt dat je mij herinnert... even Foo Fighters Wasting Light op LP bestellen
CD + LP kopen maar toch is FF niet echt je dingquote:
Ik zat net aan Captain Beefheart, dat duurt pas lang.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:08 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Klopt, maar er zijn EP's van 15 minuten die ik nog te lang vind duren.
Dat was ik nietquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
CD + LP kopen maar toch is FF niet echt je ding
Waarom hebben jullie dan ook beiden een blauw wit rode UI!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |