Maak je maar klaar voor een muzikale ervaring die je nog niet eerder hebt gehad dan, erg mysterieuze en soms creepy dingen komen er voorbij.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:38 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb alleen Music is Math eerder gehoord op 29 Apr 2013, 19:54. Niet dat ik me het kan herinneren ofzoZal wel op StuBru geweest zijn. Ken heel Board of Canada eigenlijk alleen maar van naam ook.
Loop je goed denk ik.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nee, ik loop denk ik 20 seconden achter. Ben nu ongeveer bij 2:10.
Klinkt goed.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:39 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Maak je maar klaar voor een muzikale ervaring die je nog niet eerder hebt gehad dan, erg mysterieuze en soms creepy dingen komen er voorbij.
Ik had Agger een lijstje voorgeschoteld van albums die ik graag wilde herluisteren en hij koos deze, wordt pas de eerste keer dat ik hem echt geconcentreerd ga luisteren.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Klinkt goed.Ik wilde het album al heel lang luisteren, nu eindelijk maar eens doen.
Nummer 3 begint over 25 seconden.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:40 schreef Norrage het volgende:
Ok ik doe ook nog ff mee. Minuut hoeveel zijn we?
Nr. 3 NU!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:40 schreef Norrage het volgende:
Ok ik doe ook nog ff mee. Minuut hoeveel zijn we?
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:42 schreef Norrage het volgende:
Felagund is het verkeerde album aan het luisteren(zie ik op last.fm
)
Welke zijn we aan het luisteren dan.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:42 schreef Norrage het volgende:
Felagund is het verkeerde album aan het luisteren(zie ik op last.fm
)
Geogaddi.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:42 schreef Felagund het volgende:
[..]
Welke zijn we aan het luisteren dan.
Geogaddi ofzoietsraars.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:42 schreef Felagund het volgende:
[..]
Welke zijn we aan het luisteren dan.
Die post had ik even gemist.quote:
Een uur vroeger bij Fela, geen excuus!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:43 schreef Agger het volgende:
Het is al laat. Kan je wel als excuus gebruiken, haha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |