SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.XBL (Forum nick tussenhaakjes):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe join ik de FOK!forum GTA Online Crew?
Ga naar http://socialclub.rockstargames.com. Registreer je, link je PSN of XBL account aan je Rockstar Social Club account. Ga naar Crews, dan klik je Crew Up aan en zoek je op FOK Crew. Join de crew en ik zal je accepteren.
http://socialclub.rockstargames.com/crew/fok_crew
Waarom geen aparte crews voor elk platform?
PS3 en Xbox 360 bezitters die lid zijn van FOK!forum melden zich op socialclub.rockstargames.com aan bij één crew: FOK Crew.
PS spelers spelen met elkaar, en Xbox spelers spelen met elkaar. Het is één crew, het is niet nodig om aparte crews te gaan maken voor elk platform. De statistieken van PS- en Xbox spelers worden verzameld en getoond op de crew pagina zodat we als PS- en Xbox spelers van het FOK!forum GTA Online Crew boven de andere crews komen te staan.
De features van GTA V Online:
- Multiplayer modus waarin maximaal 16 spelers in een gamesessie kunnen spelen!
- Je kan je eigen huis kopen en die naar je eigen wens aanpassen.
- Je kan je eigen auto's kopen én die ook verzekeren tegen diefstal en/of schade!
- Je kan je online character aanpassen door nieuwe kleding te kopen, tattoos te laten zetten.
- Samen met je vrienden overvallen plegen, straatraces houden, deatmatches en veel meer!
- Er zijn 700 missies die jij samen met je vrienden online kan spelen!
GTA V Online Trophies/Achievements:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GTA V Online Screenshots:SPOILER![]()
Kut man, zet iemand bounty op mij... sticky bomb op de helicopter terwijl ik opstijg en het is gebeurt
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Dat DNS trucje werkt trouwens goed, bedankt voor wie me daar op wees. Het is trouwens niet nodig om het in je router/modem zo in te stellen. Gewoon naar netwerk instellingen van je Xbox of PS3 gaan en het daar instellen. Heb je ook geen risico dat je je hele internet sloopt ofzo
No amount of money ever bought a second of time.![]()
Is het misschien een idee om de interactieve map en de lijst met appartementen en garages in de OP te zetten?
Ik weet zelf niet hoe dat moet maar het kan voor het overzicht bij de nieuwe spelers handig zijn.![]()
Ik zag gister een mooie voorbij komen hier van alle properties iddquote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:59 schreef DrSnuggle het volgende:
Is het misschien een idee om de interactieve map en de lijst met appartementen en garages in de OP te zetten?
Ik weet zelf niet hoe dat moet maar het kan voor het overzicht bij de nieuwe spelers handig zijn.PSN: Duuc-nl![]()
Ja daarom, in het vorige topic staat ie volgens mij ergens in het begin. En ook die map staat in het vorige topic, ergens aan het eind.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:00 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Ik zag gister een mooie voorbij komen hier van alle properties idd![]()
Thanks for the fokkers... die geholpen hebben met de gang attackYouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
wat is de beste motor voor een kort rondje?
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
kom op ps3 ers. neem mijn race invite eens aan
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
wat is je psn?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:02 schreef over_hedge het volgende:
kom op ps3 ers. neem mijn race invite eens aanPSN: Duuc-nl![]()
Nee je zat met mijquote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:02 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Zaten wij bij elkaar? Volgens mij had ik die map. Goede schuilplekken waren lastig daar. Twee keer Wave 4.VinedX
![]()
Wat is de beste missie om geld te farmen?
Op dit moment blijf ik hangen in de missie van Madrazo waar je een advocaat moet killen en zijn suitcase aflevert voor een reward van 9k; iedere keer als ik Marko bel blijf ik die missie ontvangen.
Heb nu wel het appartement van 400k, weet iemand wanneer je een helipad kan halen en wat dat kost?![]()
mash-nlquote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:06 schreef YOLOswag4Jesus het volgende:
Op dit moment blijf ik hangen in de missie van Madrazo waar je een advocaat moet killen en zijn suitcase aflevert voor een reward van 9k; iedere keer als ik Marko bel blijf ik die missie ontvangen.
Heb nu wel het appartement van 400k, weet iemand wanneer je een helipad kan halen en wat dat kost?je gebruikersnaam
![]()
![]()
er is een race waar je 1 lap kan instellen dan heb je in 30 sec 2600 als je 1vs1 doetquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:06 schreef YOLOswag4Jesus het volgende:
Heb nu wel het appartement van 400k, weet iemand wanneer je een helipad kan halen en wat dat kost?
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
ok ik doe meequote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:07 schreef over_hedge het volgende:
[..]
er is een race waar je 1 lap kan instellen dan heb je in 30 sec 2600 als je 1vs1 doet
Je bent al bezig, begin hem zo opnieuw en stuur alleen mij een invite.
YouTube
welke psn is van jouquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:08 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
ok ik doe mee
Je bent al bezig, begin hem zo opnieuw en stuur alleen mij een invite.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
deze weetquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:11 schreef Rijssi het volgende:
Je zou idd moeten zien bij een job invite of het van een crew member is of random![]()
Gozer, hoe heb jij je skills zo hoog manquote:
YouTube
Ik start nu een nieuwe, voor 2 spelers alleen en dan steeds replayYouTube
Geen idee. Ik speel gewoon. Doe niks extra er voor. shooting komt vanzelf als je survival speeltquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:12 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Gozer, hoe heb jij je skills zo hoog manDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ok, ff survival of racen?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:12 schreef kensei het volgende:
Ik speel nu ff zonder ehadset want ik heb steeds mensen hier rondlopenPSN: Duuc-nl![]()
Hm bij mij stond er dat iedereen was geleavedquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:13 schreef kensei het volgende:
[..]
Ik zit nog bij diezelfde mensen ff deze race afmaken dan kan ik invites accepterenPSN: Duuc-nl![]()
vaag :squote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:14 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Hm bij mij stond er dat iedereen was geleaved![]()
in 3,5min heb je dan 10-20k
YouTube
Timo, ken je nou niet ff normaal rijden zonder te beuken gozer? We zijn maar met twee man.YouTube
Iemand een goede tactiek voor ronde 9 van survival?-- iedere keer als we bij de minigunronde kwamen van de survival bij de airplane graveyard werden we kansloos verkracht.![]()
klim op het dakquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:17 schreef YOLOswag4Jesus het volgende:
Iemand een goede tactiek voor ronde 9 van survival?-- iedere keer als we bij de minigunronde kwamen van de survival bij de airplane graveyard werden we kansloos verkracht.YouTube
plas in hun kontquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:17 schreef YOLOswag4Jesus het volgende:
Iemand een goede tactiek voor ronde 9 van survival?-- iedere keer als we bij de minigunronde kwamen van de survival bij de airplane graveyard werden we kansloos verkracht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom krijg ik mijn fucking cabrio dak niet open? Dat was toch pijltje naar rechts in de singleplayer![]()
![]()
Kan niet in multiplayer dacht ikquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:19 schreef kensei het volgende:
Waarom krijg ik mijn fucking cabrio dak niet open? Dat was toch pijltje naar rechts in de singleplayerPSN: Duuc-nl![]()
Ik zie het net mensen doenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:20 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Kan niet in multiplayer dacht ik![]()
![]()
Wie wil racen..YouTube
Accept maar,quote:YouTube
Sorry man. Van die saaie rondjes rijden in GTA is te verleidelijk :p bovendien was er anders geen manier om je in te halen. Doe liever survival, maargoed zo stoppen moet werken...quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:17 schreef ManageTheAnger het volgende:
Timo, ken je nou niet ff normaal rijden zonder te beuken gozer? We zijn maar met twee man.![]()
OK, ik maak een nieuwe.quote:
PS3 naam?YouTube
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:24 schreef Timo-Tea het volgende:
[..]
Sorry man. Van die saaie rondjes rijden in GTA is te verleidelijk :p bovendien was er anders geen manier om je in te halen. Doe liever survival, maargoed zo stoppen moet werken...
YouTube
hoe gebruik je die sigaretten en candybars?"Now fuck off, I need to meditate, or masturbate, or both... "![]()
als je select inhoud kan je smoking kiezen uit die gebaartjes, en dan moet je linker en rechter thumbstick tegelijk indrukken.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:27 schreef Vaas3 het volgende:
hoe gebruik je die sigaretten en candybars?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Select> inventory> smokes> use/xquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:27 schreef Vaas3 het volgende:
hoe gebruik je die sigaretten en candybars?![]()
kan je ergens een andere helm kopen? ik heb nu zo`n lelijk wit dingDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Elke kledingwinkel en dan gewoon hats.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:31 schreef over_hedge het volgende:
kan je ergens een andere helm kopen? ik heb nu zo`n lelijk wit ding![]()
ik las, dat als je bier hebt, je "drink" als overwinning-move kunt doen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
als je select inhoud kan je smoking kiezen uit die gebaartjes, en dan moet je linker en rechter thumbstick tegelijk indrukken.
In het scherm voor je de race start, kun je je overwinning-move kiezen, en previewen.
Als je dat een paar keer doet, drinkt je character echt, en begin je de race dronken.NIEUW: Foto's!![]()
tnxsquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:34 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Elke kledingwinkel en dan gewoon hats.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
als je rookt gaat je health ook achteruitquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:34 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ik las, dat als je bier hebt, je "drink" als overwinning-move kunt doen.
In het scherm voor je de race start, kun je je overwinning-move kiezen, en previewen.
Als je dat een paar keer doet, drinkt je character echt, en begin je de race dronken.![]()
Sorry voor de vraag nog een x maar waar vind je Violent duct op de map? Ik kon m niet repeaten helaas![]()
dat kon je wel gewoon RT indrukken.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:38 schreef Droathoah het volgende:
Sorry voor de vraag nog een x maar waar vind je Violent duct op de map? Ik kon m niet repeaten helaas![]()
Er zijn inmiddels ook zoveel updates geweest dat die hele missie geen nut meer heeft om te repeaten/farmenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:38 schreef Droathoah het volgende:
Sorry voor de vraag nog een x maar waar vind je Violent duct op de map? Ik kon m niet repeaten helaas
NIEUW: Foto's!![]()
klopt Out of court settlement is wel een goede optie. krijg je bij level 22quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:41 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Er zijn inmiddels ook zoveel updates geweest dat die hele missie geen nut meer heeft om te repeaten/farmen![]()
Kan je zelf doen he?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:26 schreef Furdinand het volgende:
Invité mij eens voor een sessie met lekker veel FOK!ers![]()
![]()
Vervelende Rockstar alert steeds.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie![]()
Yep, Del Porro appartement van 205k met garage voor 10quote:![]()
Lekker aan het strand maar ook uitzicht op de bergen![]()
![]()
Jij hebt geen uitzicht op die wanstaltige flats?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:31 schreef kensei het volgende:
[..]
Yep, Del Porro appartement van 205k met garage voor 10![]()
Lekker aan het strand maar ook uitzicht op de bergen
oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Ja aan de strand kant wel, maar ik wou op deze locatie zittenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:32 schreef Divje het volgende:
[..]
Jij hebt geen uitzicht op die wanstaltige flats?![]()
![]()
De duurstequote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:33 schreef kawa4 het volgende:
wat is eigenlijk het mooiste appartement in gta wat je kunt kopen?![]()
Heb dezelfde, vind het vooral fijn dat het 1 lange weg richting de LSC isquote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:34 schreef kensei het volgende:
[..]
Ja aan de strand kant wel, maar ik wou op deze locatie zittendirect de auto op snelheid testen
Nu heb ik spijt van m'n 25k garagequote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:31 schreef kensei het volgende:
[..]
Yep, Del Porro appartement van 205k met garage voor 10![]()
Lekker aan het strand maar ook uitzicht op de bergen![]()
![]()
Hoezo die kan je toch weer verkopen?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nu heb ik spijt van m'n 25k garage![]()
Ik vind die van 391 het mooiste. Intern zien ze er hetzelfde uit, maar het uitzicht op de stad is geweldig!quote:
Ik zag gisteren Pico neerstorten met zijn Jet in de stad, terwijl ik uit mijn raam stond te kijken. Erg gaaf.![]()
Typischquote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:41 schreef Lisker het volgende:
[..]
Ik vind die van 391 het mooiste. Intern zien ze er hetzelfde uit, maar het uitzicht op de stad is geweldig!
Ik zag gisteren Pico neerstorten met zijn Jet in de stad, terwijl ik uit mijn raam stond te kijken. Erg gaaf.![]()
![]()
Koop die Harley joh, heb ik ook gedaanquote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:47 schreef Painore het volgende:
170k bij elkaar gespeeld met survival en een missie van Ron. Hmm, welke auto zou ik kopen?![]()
![]()
Wtf mijn auto is inpounded maar hij staat er helemaal niet... Op de kaart staat hij wel en als ik mijn mechenic bel staat er ook inpounded achter.... Godverdomme ik had 'm net getuned![]()
Nah, wil een mooie auto. Voltic of carbonizzare?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:48 schreef SevD het volgende:
[..]
Koop die Harley joh, heb ik ook gedaan![]()
Carbo rijd echt heerlijk zou die nemenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:50 schreef Painore het volgende:
[..]
Nah, wil een mooie auto. Voltic of carbonizzare?![]()
Wacht, je ziet hem op de kaart, maar hij is er niet?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:50 schreef Furdinand het volgende:
Wtf mijn auto is inpounded maar hij staat er helemaal niet... Op de kaart staat hij wel en als ik mijn mechenic bel staat er ook inpounded achter.... Godverdomme ik had 'm net getuned![]()
Zo goed kan je het nog niet managen of wel?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:17 schreef ManageTheAnger het volgende:
Timo, ken je nou niet ff normaal rijden zonder te beuken gozer? We zijn maar met twee man.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
hoeveel krijg je voor die los santos connection missie? duurt nu al jaren, 100 delen. en lage rating dus volgens mij krijg je echt maar 5 of 10k ofzo
lvl 40 missie'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Jaquote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wacht, je ziet hem op de kaart, maar hij is er niet?maar nu is hij dus helemaal weg... Mechanic heeft 'm niet meer. Kutzooi zat tantoe veel geld in
![]()
Zit ik hier op stage... Ik wil spelen want ik heb nog geen een keer met een grote groep gefreeroamt. Lijkt me geniaal. Wel met z'n twee of drieen maar geen total mayhem.![]()
verzekering?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:55 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Jamaar nu is hij dus helemaal weg... Mechanic heeft 'm niet meer. Kutzooi zat tantoe veel geld in
Laten we vanavond met 16 man die hoogste berg op knallen dan, vervolgens naar benedwn kletteren met die wagens![]()
![]()
Mors bellenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:55 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Jamaar nu is hij dus helemaal weg... Mechanic heeft 'm niet meer. Kutzooi zat tantoe veel geld in
![]()
![]()
Even uitloggen en weer inloggen?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:55 schreef Furdinand het volgende:
[..]
![]()
Ja waar ik nu dus achter kom is dat er alleen een tracker in zat en dus geen verzekering kaaaaakquote:![]()
Loop ik vrolijk mijn garage uit staat er één of andere pisnicht buiten te wachten
Pakte hem daarna wel mooi drie keer terug en reed zijn auto in de prak
Hebben anderen hier ook serverproblemen? Of problemen met UPC? Ik was net online, en ik zag in ene keer iedereen vertrekken.![]()
Ik ben in ieder geval zaterdagavond online.
In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
Van de filmpjes die ik zag (met speedy) is het lopend grappigerquote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:59 schreef kensei het volgende:
Laten we vanavond met 16 man die hoogste berg op knallen dan, vervolgens naar benedwn kletteren met die wagens
Ik zou vandaag of morgen met alle Fokkers wel een race willen doen, van het vliegveld in Los Santos naar de top van Mount Chiliad.
Je mag alleen met een auto aankomen.YouTube
Kun je straks een mooi race'je van maken met de editor. Als die er ooit komt tenminste.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 15:41 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ik zou vandaag of morgen met alle Fokkers wel een race willen doen, van het vliegveld in Los Santos naar de top van Mount Chiliad.
Je mag alleen met een auto aankomen.PSN: Reneon01990![]()
Tot die tijd lukt het ook wel met een imTot die tijd lukt het ook wel met een impound race. kan iedereen zn eingen route bepalenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 15:44 schreef Rijssi het volgende:
[..]
Kun je straks een mooi race'je van maken met de editor. Als die er ooit komt tenminste.![]()
FOK! PS3 Crew only Sessie - 21:00
• Fotoshoot van alle auto's op Airport
• Race van Airport naar Mt Chiliad
• Andere 16p events
Aanwezige FOK!ers
-----------------------------------------------------------
Kensei![]()
Count me inquote:Op donderdag 10 oktober 2013 16:20 schreef kensei het volgende:
• Andere 16p events
Aanwezige FOK!ers
Kensei![]()
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 16:20 schreef kensei het volgende:
• Andere 16p events
Aanwezige FOK!ers
Kensei
eL1337- ervan uigaande dat ik in kan loggen op een andere ps3.![]()
Als fok weer fatsoenlijk werkt voor me kan ik ook melden dat ik er bij benah hij doet t weer
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 16:20 schreef kensei het volgende:
• Andere 16p events
Aanwezige FOK!ers
Kensei
eL1337
DivHH
Pico020
Had net met sws Painore en nog iemand wel lekker 2 potjes Survival gedaan!
1e potje keurig uitgespeeld, hoppa 20.000$ erbij, en die andere in de 10e ronde doodgegaan, 18.000$ erbij
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
ich bin dabeiquote:Op donderdag 10 oktober 2013 16:20 schreef kensei het volgende:
• Andere 16p events
Aanwezige FOK!ers
Kensei
eL1337
DivHH
Pico020
miniruis16![]()
Gewoon alles netjes naast elkaar parkerenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 16:51 schreef Divje het volgende:
Fotoshootlijkt me wel een chaos worden
![]()
![]()
• Andere 16p events
Aanwezige FOK!ers
Kensei (Psn: Wiwatron)
eL1337
DivHH
Pico020
miniruis16![]()
Meer dat iedereen gaat photo-bomben denk ikquote:Op donderdag 10 oktober 2013 16:52 schreef kensei het volgende:
[..]
Gewoon alles netjes naast elkaar parkeren
Count me in natuurlijk.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 16:20 schreef kensei het volgende:
• Andere 16p events
Aanwezige FOK!ers
eL1337
DivHH
Pico020
miniruis16
Lisker (psn: Lisker)![]()
Wat doet ik doen als ik die race heb gewonnen en die shop heb overvallen die ik moest doen van Lamar? Ik heb geen nieuwe missie's gekregen volgensmij..![]()
Jaquote:Op donderdag 10 oktober 2013 16:20 schreef kensei het volgende:
• Andere 16p events
Aanwezige FOK!ers
Kensei
FrankHDD![]()
![]()
Volgens mij moet je daarna een berichtje krijgen met de opdracht ergens naartoe te rijden, waar je een Last Team Standing missie kan starten.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 16:56 schreef Seconde het volgende:
Wat doet ik doen als ik die race heb gewonnen en die shop heb overvallen die ik moest doen van Lamar? Ik heb geen nieuwe missie's gekregen volgensmij..![]()
Ja die heb ik ook al gedaan maar krijg daarna ook niets nieuws. Moet ik een bepaalde score halen ofzo?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 16:57 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Volgens mij moet je daarna een berichtje krijgen met de opdracht ergens naartoe te rijden, waar je een Last Team Standing missie kan starten.![]()
haha gedaan. had gepost vanaf mijn phone. gaat wat klote haha.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 16:55 schreef kensei het volgende:
[..]
pas het lijstje dan aan en post hem opnieuw![]()
Ben erbij!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 16:53 schreef kensei het volgende:
• Andere 16p events
Aanwezige FOK!ers
eL1337
DivHH
Pico020
miniruis16
Painore
On another note; headset is binnen gekomen. Wie heeft een headset, wil hem even testen?![]()
Goed om te weten, knal ik mooi met mijn vrachtwagen door de fotoshoot heen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 16:20 schreef kensei het volgende:
• Andere 16p events
Aanwezige FOK!ers
Kensei![]()
HET LIEFST IN HOOFDLETTERS!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 16:59 schreef kensei het volgende:
ALS JE MEE WILT DOEN ZET DAN JE NAAM IN DE LIJST EN POST DIE DAN OPNIEUW AUBIn discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 16:59 schreef FiliusDeorum het volgende:
[..]
Goed om te weten, knal ik mooi met mijn vrachtwagen door de fotoshoot heen.![]()
![]()
Of als een stel sjonnies met onze waggies bij de Burger-Shot op de parkeerplaats biertjes drinken en peukies rokeuhh.
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:02 schreef Divje het volgende:
Of als een stel sjonnies met onze waggies bij de Burger-Shot op de parkeerplaats biertjes drinken en peukies rokeuhh.
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Tijdens Survival zonder ammo komen te zitten.![]()
Snel al die wapens van de grond pakken en dan afgeschoten worden.![]()
Voortaan maar wat meer ammo inkopen.![]()
![]()
Zijn er nog wel mensen die problemen hebben? na de eerste update heb ik niet meer online gekund, ben er beetje heel erg moe van aan het worden
Niet gaan roepen als je wel online kunt..
heb nieuwe installatie gedaan van game en updates en niks werkt's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun![]()
TIP VOOR SURVIVAL
Koop bij een tankstation heel veel eten in, dan kan je healen zonder van je stekkie te komen!
Hopelijk werkt het een beetje goed die closed crew sessionMaar ff bijgewerkt omdat wrs iedereen weer in GTAO zitquote:Op donderdag 10 oktober 2013 16:53 schreef kensei het volgende:
• Andere 16p events
Aanwezige FOK!ers
eL1337
DivHH
Pico020
miniruis16
Lisker
Painore
FrankHDD
kutfransen, nog geen enkele fransman in dit spel tegen gekomen die niet begon te schelden..Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
Ik ben om 9 uur ook wel aanwezig.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:08 schreef Divje het volgende:
Hopelijk werkt het een beetje goed die closed crew session
[..]
Maar ff bijgewerkt omdat wrs iedereen weer in GTAO zit![]()
Dat was met mij nog ja. Ging wel lekker, goed cashen ookquote:Op donderdag 10 oktober 2013 16:49 schreef bobbernaut het volgende:
Had net met sws Painore en nog iemand wel lekker 2 potjes Survival gedaan!
1e potje keurig uitgespeeld, hoppa 20.000$ erbij, en die andere in de 10e ronde doodgegaan, 18.000$ erbij![]()
In de laatste ronde idd dood gegaan
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie![]()
Ohja!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:15 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dat was met mij nog ja. Ging wel lekker, goed cashen ook![]()
In de laatste ronde idd dood gegaan
Wel chill potje idd, en dan die reward
Ik ben er waarschijnlijk ook bij. Muto010If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Nee want ik heb geen zin om 30k te verliezen omdat jullie met zn allen als een 4chan anonomos kindlegertje mij gaan lopen gangbangen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:12 schreef kensei het volgende:
BG kom je ook naar de crew sessie als je klaar bent met ragen?Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
Flikkerquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:24 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Nee want ik heb geen zin om 30k te verliezen omdat jullie met zn allen als een 4chan anonomos kindlegertje mij gaan lopen gangbangen.
iemand die weet of hier wat tegen te doen is?
Alert: Timed out locating session.PLease return to GTA V and try again later.
Vriend heeft nu steeds dit, hij heeft z'n dns al veranderd in die google shit'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Is er nu al een closed crew session?If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 16:53 schreef kensei het volgende:
• Andere 16p events
Aanwezige FOK!ers
eL1337
DivHH
Pico020
miniruis16
Lisker
Painore
FrankHDD
muto010
Dragonfire28Daar vraag je zelf ook een beetje om. Maar idd gaan wij als crewmembers niet op elkaarquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:24 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Nee want ik heb geen zin om 30k te verliezen omdat jullie met zn allen als een 4chan anonomos kindlegertje mij gaan lopen gangbangen.![]()
Scheelt dat jij niet bij de crew zit als ik me niet vergis
Doen ze niet, maar baaj heeft angst voor mensen enzo, autisme enzo, dus hij wilt liever niet met ons gamenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:25 schreef Vexillum1988 het volgende:
Mag er toch vanuit gaan dat crew members niet op elkaar gaanOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
even aantal TR's gemaaktquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:24 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Nee want ik heb geen zin om 30k te verliezen omdat jullie met zn allen als een 4chan anonomos kindlegertje mij gaan lopen gangbangen.Op maandag 23 juni 2014 00:38 schreef LesMiserables het volgende:
Ga anders ff jullie feestje in de DM vieren ofzo, misschien kan stinkui dan aan mavo uitleggen hoe dat neuken via Tinder precies werkt.![]()
Succes. Ik doe tenminste normaal in dit topic in tegenstelling tot 'de flash mob' hier.quote:Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
FOK! XBOX Crew only Sessie - Vrijdag 11-10-2013 13.00
• Fotoshoot van alle auto's en leden
• events enz. i.o.
Aanwezige FOK!ers
Stink-ui(Tief Hoofd NL)Op maandag 23 juni 2014 00:38 schreef LesMiserables het volgende:
Ga anders ff jullie feestje in de DM vieren ofzo, misschien kan stinkui dan aan mavo uitleggen hoe dat neuken via Tinder precies werkt.![]()
Kan ik die closed session gewoon joinen zometeen?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:26 schreef Divje het volgende:
We hebben al 10 voor een closed sessionOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
xbox ?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:26 schreef Divje het volgende:
We hebben al 10 voor een closed session![]()
Hoe join je die sessions eigenlijk?If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:31 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Kan ik die closed session gewoon joinen zometeen?Hmmja, volgens mij moet degene die 'm host iedereen uitnodigen.quote:
En heb eigenlijk zelf geen idee of het werkt![]()
Voor de PS3?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:32 schreef Divje het volgende:
[..]
[..]
Hmmja, volgens mij moet degene die 'm host iedereen uitnodigen.
En heb eigenlijk zelf geen idee of het werkt
Ik ben er ook bij,quote:Op donderdag 10 oktober 2013 16:53 schreef kensei het volgende:
• Andere 16p events
Aanwezige FOK!ers
eL1337
DivHH
Pico020
miniruis16
Laten we het wel met een headset regelen. Dus we "linen" allemaal up....
en dan geeft iemand met een headset het startsein.
Iedereen kan dan zijn of haar eigen route bepalen, en met een beetje geluk staan we dan straks met alle toppers bovenop mount chiliad...
Waar we dan met zijn allen weer vanaf kunnen parachutespringen!YouTube
open voor hele crew!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:33 schreef kensei het volgende:
Ik kan hem op invite only zetten of open voor hele crew
En even een duidelijke finishplek.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:36 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik ben er ook bij,
Iedereen kan dan zijn of haar eigen route bepalen, en met een beetje geluk staan we dan straks met alle toppers bovenop mount chiliad...
Waar we dan met zijn allen weer vanaf kunnen parachutespringen!If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Wees wel op tijd met je auto regelen...quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:36 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik ben er ook bij,
Waar we dan met zijn allen weer vanaf kunnen parachutespringen!
YouTube
Of er start iemand een impound race met een waypoint op de top van de berg en nodigt daar iedereen voor uit... Telt het spel wel af. Headset is natuurlijk sowieso wel handigquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:36 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik ben er ook bij,
Waar we dan met zijn allen weer vanaf kunnen parachutespringen!![]()
Bovenop mount chiliad... bij de verrekijkers... daar moet je staan dan.quote:YouTube
Die parachute moet je dan vantevoren kopen toch?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:36 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik ben er ook bij,
Waar we dan met zijn allen weer vanaf kunnen parachutespringen!![]()
Ben werken. Helaasquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:28 schreef Stink-ui het volgende:
• events enz. i.o.
Aanwezige FOK!ers
Stink-ui(Tief Hoofd NL)
MentionedDCMJ![]()
Klopt...quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:38 schreef kensei het volgende:
[..]
Die parachute moet je dan vantevoren kopen toch?
Maar als er fokkers zijn die hun rang niet hoog genoeg is, dan is er niets aan de hand.
Het parachutespringen zal een extraatje zijn...
(en dan lopend terug om de auto te halen)
YouTube
Ja, en dan kunnen mensen uit het lijstje er mss niet meer in komenquote:
Dacht trouwens dat er minimaal 2 verschillende crews in een open crew sessie moeten?oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Ben erbijquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:28 schreef Stink-ui het volgende:
• events enz. i.o.
Aanwezige FOK!ers
Stink-ui(Tief Hoofd NL)'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Ja daarom gewoon een race los van het systeem......quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:40 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja, en dan kunnen mensen uit het lijstje er mss niet meer in komen
Dan hebben we ook geen gekut met invites enzo!YouTube
Zet jezelf in het lijstje erbijquote:Op maandag 23 juni 2014 00:38 schreef LesMiserables het volgende:
Heb het over de sessie. Niet over een race ofwatquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:41 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ja daarom gewoon een race los van het systeem......
Dan hebben we ook geen gekut met invites enzo!
• Fotoshoot van alle auto's op Airport• Race van Airport naar Mt Chiliad• Andere 16p events
Aanwezige FOK!ers-----------------------------------------------------------Kensei (Psn: Wiwatron)
eL1337
DivHH
Pico020
miniruis16
Lisker
Painore
FrankHDD
Kawa4 psn: nielswinsenmee bekant vangde gin haas.![]()
Strontirritant inderdaadquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:41 schreef Droathoah het volgende:
Waarom kan iedereen met racen mij wel haken dat ik slip maar ik niet bij andere, beetje raar
Ik ben ook de enige die altijd met de neus de verkeerde kant op sta na een crash.![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:28 schreef Stink-ui het volgende:
• events enz. i.o.
Aanwezige FOK!ers
Stink-ui(Tief Hoofd NL)
Abed (Pepe Pinzon)'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Ik ben de draad kwijt wat betreft het lijstje..quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:42 schreef kawa4 het volgende:
• Fotoshoot van alle auto's op Airport• Race van Airport naar Mt Chiliad• Andere 16p events
Aanwezige FOK!ers-----------------------------------------------------------
eL1337
DivHH
Pico020
miniruis16
Lisker
Painore
FrankHDD
Kawa4 psn: nielswinsen
muto010
Dragonfire28
Manage-The-Anger (psn?)oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Ik ga hem zo wel na als ik weer bij mn pc zitquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:43 schreef Divje het volgende:
Ik ben de draad kwijt wat betreft het lijstje..
[..]![]()
![]()
Waarom niet ergens 's avonds ofzo. Dan kan je er nog bij zuipen ook.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:28 schreef Stink-ui het volgende:
• events enz. i.o.
Aanwezige FOK!ers
Stink-ui(Tief Hoofd NL)Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Omdat ik op vrijdagavond vrienden heb.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Waarom niet ergens 's avonds ofzo. Dan kan je er nog bij zuipen ook.
Op maandag 23 juni 2014 00:38 schreef LesMiserables het volgende:
Haha ja hoor!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:46 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Omdat ik op vrijdagavond vrienden heb.
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:28 schreef Stink-ui het volgende:
• events enz. i.o.
Aanwezige FOK!ers
Stink-ui(Tief Hoofd NL)
Abed
Straighton89Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
ProtectedByDurexquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:43 schreef Divje het volgende:
Ik ben de draad kwijt wat betreft het lijstje..
[..]YouTube
13:00, wordt wel ff wekker zetten dan.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:46 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Omdat ik op vrijdagavond vrienden heb.
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Ik ben er ook bij! DuCK_Oelewapper, kan je me een invite op PSN sturen?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:42 schreef kawa4 het volgende:
Aanwezige FOK!ers-----------------------------------------------------------Kensei (Psn: Wiwatron)
eL1337
DivHH
Pico020
miniruis16
Lisker
Painore
FrankHDD
Kawa4 psn: nielswinsen![]()
Hoe zit dat verhaal nou ook alweer met dat dns. Kan gewoon bij de xbox instellingen? Zowel primary als sec?MentionedDCMJ![]()
Primary 8.8.8.8quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:52 schreef sjonnie1990 het volgende:
Hoe zit dat verhaal nou ook alweer met dat dns. Kan gewoon bij de xbox instellingen? Zowel primary als sec?
Secundary 8.8.4.4![]()
Ja, heeft hier wel geholpen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:52 schreef sjonnie1990 het volgende:
Hoe zit dat verhaal nou ook alweer met dat dns. Kan gewoon bij de xbox instellingen? Zowel primary als sec?'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Het leuke is,
Met zijn allen over de snelwegen knallen met onze supercars dat gaat nog wel, maar eenmaal bovenop die berg heb je wel een probleem... Vooral als wij met z'n allen tegelijk over een paadje de breedte van 1 auto willen.YouTube
Crossmotors lijkt me beterquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:54 schreef ManageTheAnger het volgende:
Het leuke is,
Met zijn allen over de snelwegen knallen met onze supercars dat gaat nog wel, maar eenmaal bovenop die berg heb je wel een probleem... Vooral als wij met z'n allen tegelijk over een paadje de breedte van 1 auto willen.![]()
Haha, wie heeft het nog over wegen/paadjes als we bij die berg aan zijn gekomenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:54 schreef ManageTheAnger het volgende:
Het leuke is,
Met zijn allen over de snelwegen knallen met onze supercars dat gaat nog wel, maar eenmaal bovenop die berg heb je wel een probleem... Vooral als wij met z'n allen tegelijk over een paadje de breedte van 1 auto willen.
lolquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:54 schreef Divje het volgende:
[..]
Haha, wie heeft het nog over wegen/paadjes als we bij die berg aan zijn gekomenYouTube
Ieder voor zichquote:Daar ben ik niet tevreden over
Ik ga iig niet conservatief de paadjes volgen dan
Nee, je mag ook gewoon de weg nemen die jouw het beste lijkt.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:55 schreef Divje het volgende:
[..]
Ieder voor zichDaar ben ik niet tevreden over
Ik ga iig niet conservatief de paadjes volgen dan
Dat is juist het leuke!YouTube
Nou, heb er zin inquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:57 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Nee, je mag ook gewoon de weg nemen die jouw het beste lijkt.
Dat is juist het leuke!Dat zijn er 14quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:42 schreef kawa4 het volgende:
Aanwezige FOK!ers-----------------------------------------------------------
eL1337
DivHH
Pico020
miniruis16
Lisker
Painore
FrankHDD
muto010
Dragonfire28
ProtectedByDurex
DuCK_Oelewapper
SevvyD (onder voorbehoud?)toch even bijgehouden Kensei
Ik ben ff film kijken, tot straks
Thanks! Tot vanavondquote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:00 schreef Divje het volgende:
[..]
Nou, heb er zin in
[..]
Dat zijn er 14toch even bijgehouden Kensei
Ik ben ff film kijken, tot straks![]()
Survival is toch ook wel gaaf. Net paar keer gedaan.
Dacht dat je dat pas vanaf een hogere rank kon doen. Ik host een race en komt iemand bij van rank 25 ofzo en daarna kon ik gewoon survival hosten terwijl hij eruit ging...Ich hock in meinem Bonker![]()
ja maar ik heb alleen een Sabre, dus ik moet toch echt met dat ding naar bovenquote:
mee bekant vangde gin haas.![]()
Jupquote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:09 schreef kawa4 het volgende:
en hoe komen wij met zn allen tegelijk in 1 game?
krijgen we een invite?![]()
Auto is veel leuker om de berg mee op te gaan!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:10 schreef kawa4 het volgende:
[..]
ja maar ik heb alleen een Sabre, dus ik moet toch echt met dat ding naar boven![]()
Cars only jongens!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:11 schreef kensei het volgende:
[..]
Auto is veel leuker om de berg mee op te gaan!YouTube
Stel dat je nu één van die auto's kwijt raakt die je uit je garage haalt, ben je die dan weer voor goed kwijt?quote:![]()
niet als je verzekering afsluitquote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Stel dat je nu één van die auto's kwijt raakt die je uit je garage haalt, ben je die dan weer voor goed kwijt?"Now fuck off, I need to meditate, or masturbate, or both... "![]()
En hoe wordt dan bepaald welke je tijdens een job krijgt om te gebruiken?quote:Zou chill zijna ls je dat zelf heel makkelijk kan aangeven
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ik snap niet, dat ze die optie niet gewoon in Free maken, en dan gratis.quote:
Heb je gelijk het probleem van verdwijnende auto's gefixed.YouTube
die optie zit bij free hoor,onder theft prevention en insurancequote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:21 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik snap niet, dat ze die optie niet gewoon in Free maken, en dan gratis.
Heb je gelijk het probleem van verdwijnende auto's gefixed."Now fuck off, I need to meditate, or masturbate, or both... "![]()
De helft die meedoet vanavond wel hoorquote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:22 schreef PicoMMP het volgende:
Echt balen dat zo weinig Fok!kers een headset hebben.![]()
Wat gaat er gebeuren?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:23 schreef kensei het volgende:
[..]
De helft die meedoet vanavond wel hoorPSN: Duuc-nl![]()
FOK! PS3 Crew only Sessie - 21:00quote:
• Andere 16p events
Aanwezige FOK!ers
eL1337
DivHH
Pico020
miniruis16
Lisker
Painore
FrankHDD
muto010
Dragonfire28
ProtectedByDurex
DuCK_Oelewapper
SevvyD (onder voorbehoud?)![]()
Zet me erbijquote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:26 schreef kensei het volgende:
[..]
• Andere 16p events
Aanwezige FOK!ers
eL1337
DivHH
Pico020
miniruis16
Lisker
Painore
FrankHDD
muto010
Dragonfire28
ProtectedByDurex
DuCK_Oelewapper
SevvyD (onder voorbehoud?)
PSN: Duuc-nl![]()
• Andere 16p events
Aanwezige FOK!ers
eL1337
DivHH
Pico020
miniruis16
Lisker
Painore
FrankHDD
muto010
Dragonfire28
ProtectedByDurex
DuCK_Oelewapper
Duuc-nl
Nog 1 plekje![]()
Gewoon goed plekje zoeken en wachten. Ze komen toch vanzelf op je af.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:28 schreef Duuc-nl het volgende:
Met survival kan je ook gewoon niet rondlopen omdat die dudes overal spawnen..![]()
Is zo saaiquote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:31 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Gewoon goed plekje zoeken en wachten. Ze komen toch vanzelf op je af.
PSN: Duuc-nl![]()
Ben weer terug! Klaar voor race fixing? Who else?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:31 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Gewoon goed plekje zoeken en wachten. Ze komen toch vanzelf op je af.![]()
ik!!!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:31 schreef Painore het volgende:
[..]
Ben weer terug! Klaar voor race fixing? Who else?![]()
Invite mequote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:31 schreef Painore het volgende:
[..]
Ben weer terug! Klaar voor race fixing? Who else?![]()
![]()
Bij de Xbox zit een standaard headsetje of niet? Even kijken of ik hem kan vinden.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:32 schreef tonic1 het volgende:
iemand zin om missies te doen xbox ? met mic indien mogelijk![]()
Ik wil meedoen. Hopelijk kan ik nog een headset bemachtigen vanavond.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:28 schreef kensei het volgende:
• Andere 16p events
Aanwezige FOK!ers
eL1337
DivHH
Pico020
miniruis16
Lisker
Painore
FrankHDD
muto010
Dragonfire28
ProtectedByDurex
DuCK_Oelewapper
Duuc-nl
Nog 1 plekje"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
al gevonden ?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:34 schreef tralalala het volgende:
[..]
Bij de Xbox zit een standaard headsetje of niet? Even kijken of ik hem kan vinden.![]()
Ik log dadelijk ook weer in.YouTube
Ik wil wel Boneyard doen!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:45 schreef Painore het volgende:
[..]
Doet het weer eens niet. Boneyard doen?
Ff inloggen! Invite je mij?YouTube
Heb headset aan de lader voor straks 21:00u
YouTube
Ik heb een losse mic. Gebruik hem alleen vaak voor skype met andere fokker. is makkelijker wanneer je weer eens in andere servers terecht komt en je kunt praten in missies wanneer je dood bentquote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:46 schreef ManageTheAnger het volgende:
Heb headset aan de lader voor straks 21:00u![]()
![]()
Shit ik zit vast op een berg, zonder auto en ik kan er niet meer af zonder dood te gaan ... en elke keer spawn ik terug op dezelfde plek
Wil je mij uitnodigen voor de boneyard?YouTube
Zijn jullie weer met een sessie bezig? willen jullie mij zo ook inviten? (Seat_-ibiza) (alleen de hoofdletter S, verder kleine lettersMisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
Add mij anders ff voeg ik je toe.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:56 schreef Marco001 het volgende:
Zijn jullie weer met een sessie bezig? willen jullie mij zo ook inviten? (Seat_-Ibiza) (volgens mij zonder de hoofdletters...)🍆![]()
Niks is frustrerender dan thuis komen na een lange dag werken en dan een paar schreeuwende kut fransen in je oor![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:56 schreef ManageTheAnger het volgende:
HAHAHAHAHAAHHAHAHAHAHAHA
Welke vieze fokker vermond als FOk!ster sta ik mee onder de douche?YouTube
we hebben er nu al 16 maar wellicht valt er nog iemand afquote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dudes, ik wil vanavond ook meedoen met de sessie. Hopelijk is er plek.![]()
Zit op XBOX360, maar kom maar niet online. Cloud Services unavailable. Geen idee hoe dit te fixen, iemand?
Heb cache gecleared maar deed niets.![]()
Jammer had er ook bij willen zijn bij die fok meeting
Dan maar races doen. Iemand nu zinnom races te doen op de PS3?![]()
Jammer dat alle leuke events enzo altijd op de PS3 plaatsvinden
Gewoon zelf organiseren op Xbox ;-)quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:08 schreef TigerXtrm het volgende:
Jammer dat alle leuke events enzo altijd op de PS3 plaatsvindenYouTube
Haha ik zag het ja. Mooie actiequote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:58 schreef PicoMMP het volgende:
Fuckk... gooi een granaat in mijn eigen schuilbak bij Survival![]()
Zo, ff oefenen voor straks
en even timen hoelang het duurtYouTube
Zit vol. Of er moeten mensen ineens op mysterieuze wijze verdwijnen...quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:23 schreef MRN89 het volgende:
Racen is tot nu toe nog niet echt mijn ding
Maar wil best meedoen straks als dat mogelijk is![]()
![]()
Maak ff een backup lijstje met een paar namen. Voor het geval sommigen om 21:00 ineens dood zijn.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:01 schreef kensei het volgende:
[..]
we hebben er nu al 16 maar wellicht valt er nog iemand af![]()
Ja precies.. ben benieuwd of iedereen er meteen in kan..vandaar als het kanquote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:24 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Zit vol. Of er moeten mensen ineens op mysterieuze wijze verdwijnen...![]()
![]()
10 minuten duurt de race.
Tip: Zorg voor een auto met voldoende power!YouTube
Bedankt voor me avatar btwquote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:26 schreef MRN89 het volgende:
[..]
Ja precies.. ben benieuwd of iedereen er meteen in kan..vandaar als het kan![]()
![]()
We rijden toch met eigen bak?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:26 schreef ManageTheAnger het volgende:
10 minuten duurt de race.
Tip: Zorg voor een auto met voldoende power!![]()
YouTube
Kan er misschien verder geborduurd worden op die lijst zodat de mensen na de 16 cap ook een kans maken.If not now, then when.![]()
Die race, is trouwens wel fucking nice als je de mooie route pakt
YouTube
Wat word het startpunt vanavond eigenlijk?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:32 schreef ManageTheAnger het volgende:
Die race, is trouwens wel fucking nice als je de mooie route pakt![]()
De landingsbaanquote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:33 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
Wat word het startpunt vanavond eigenlijk?![]()
Ik zet trouwens wel passive mode aan, geen zin om weer tienduizenden dollars te verliezen aan onzin.![]()
![]()
Gewoon voor het hek toch? Dan allemaal lined up voor die bocht.quote:
Ik maak zo na de missie wel een fotoYouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: