Jij hebt geen uitzicht op die wanstaltige flats?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:31 schreef kensei het volgende:
[..]
Yep, Del Porro appartement van 205k met garage voor 10![]()
Lekker aan het strand maar ook uitzicht op de bergen
Ja aan de strand kant wel, maar ik wou op deze locatie zittenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:32 schreef Divje het volgende:
[..]
Jij hebt geen uitzicht op die wanstaltige flats?
De duurstequote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:33 schreef kawa4 het volgende:
wat is eigenlijk het mooiste appartement in gta wat je kunt kopen?
Heb dezelfde, vind het vooral fijn dat het 1 lange weg richting de LSC isquote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:34 schreef kensei het volgende:
[..]
Ja aan de strand kant wel, maar ik wou op deze locatie zitten
Nu heb ik spijt van m'n 25k garagequote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:31 schreef kensei het volgende:
[..]
Yep, Del Porro appartement van 205k met garage voor 10![]()
Lekker aan het strand maar ook uitzicht op de bergen
Hoezo die kan je toch weer verkopen?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nu heb ik spijt van m'n 25k garage
Ik vind die van 391 het mooiste. Intern zien ze er hetzelfde uit, maar het uitzicht op de stad is geweldig!quote:
Typischquote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:41 schreef Lisker het volgende:
[..]
Ik vind die van 391 het mooiste. Intern zien ze er hetzelfde uit, maar het uitzicht op de stad is geweldig!
Ik zag gisteren Pico neerstorten met zijn Jet in de stad, terwijl ik uit mijn raam stond te kijken. Erg gaaf.
Koop die Harley joh, heb ik ook gedaanquote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:47 schreef Painore het volgende:
170k bij elkaar gespeeld met survival en een missie van Ron. Hmm, welke auto zou ik kopen?
Nah, wil een mooie auto. Voltic of carbonizzare?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:48 schreef SevD het volgende:
[..]
Koop die Harley joh, heb ik ook gedaan
Carbo rijd echt heerlijk zou die nemenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:50 schreef Painore het volgende:
[..]
Nah, wil een mooie auto. Voltic of carbonizzare?
Wacht, je ziet hem op de kaart, maar hij is er niet?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:50 schreef Furdinand het volgende:
Wtf mijn auto is inpounded maar hij staat er helemaal niet... Op de kaart staat hij wel en als ik mijn mechenic bel staat er ook inpounded achter.... Godverdomme ik had 'm net getuned
Zo goed kan je het nog niet managen of wel?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:17 schreef ManageTheAnger het volgende:
Timo, ken je nou niet ff normaal rijden zonder te beuken gozer? We zijn maar met twee man.
Jaquote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wacht, je ziet hem op de kaart, maar hij is er niet?
verzekering?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:55 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Jamaar nu is hij dus helemaal weg... Mechanic heeft 'm niet meer. Kutzooi zat tantoe veel geld in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |