Geen idee. Ik speel gewoon. Doe niks extra er voor. shooting komt vanzelf als je survival speeltquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:12 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Gozer, hoe heb jij je skills zo hoog man
Ok, ff survival of racen?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:12 schreef kensei het volgende:
Ik speel nu ff zonder ehadset want ik heb steeds mensen hier rondlopen
Hm bij mij stond er dat iedereen was geleavedquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:13 schreef kensei het volgende:
[..]
Ik zit nog bij diezelfde mensen ff deze race afmaken dan kan ik invites accepteren
vaag :squote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:14 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Hm bij mij stond er dat iedereen was geleaved
klim op het dakquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:17 schreef YOLOswag4Jesus het volgende:
Iemand een goede tactiek voor ronde 9 van survival?-- iedere keer als we bij de minigunronde kwamen van de survival bij de airplane graveyard werden we kansloos verkracht.
plas in hun kontquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:17 schreef YOLOswag4Jesus het volgende:
Iemand een goede tactiek voor ronde 9 van survival?-- iedere keer als we bij de minigunronde kwamen van de survival bij de airplane graveyard werden we kansloos verkracht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan niet in multiplayer dacht ikquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:19 schreef kensei het volgende:
Waarom krijg ik mijn fucking cabrio dak niet open? Dat was toch pijltje naar rechts in de singleplayer
Ik zie het net mensen doenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:20 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Kan niet in multiplayer dacht ik
Accept maar,quote:
Sorry man. Van die saaie rondjes rijden in GTA is te verleidelijk :p bovendien was er anders geen manier om je in te halen. Doe liever survival, maargoed zo stoppen moet werken...quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:17 schreef ManageTheAnger het volgende:
Timo, ken je nou niet ff normaal rijden zonder te beuken gozer? We zijn maar met twee man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |