abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132035841

Laat je PSN of XBL gamertag (via DM/PM naar TS), zodat iedereen elkaar af kan knallen online!

PSN (Forum nick tussenhaakjes):
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
XBL (Forum nick tussenhaakjes):
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe join ik de FOK!forum GTA Online Crew?
Ga naar http://socialclub.rockstargames.com. Registreer je, link je PSN of XBL account aan je Rockstar Social Club account. Ga naar Crews, dan klik je Crew Up aan en zoek je op FOK Crew. Join de crew en ik zal je accepteren.
http://socialclub.rockstargames.com/crew/fok_crew

Waarom geen aparte crews voor elk platform?
PS3 en Xbox 360 bezitters die lid zijn van FOK!forum melden zich op socialclub.rockstargames.com aan bij één crew: FOK Crew.
PS spelers spelen met elkaar, en Xbox spelers spelen met elkaar. Het is één crew, het is niet nodig om aparte crews te gaan maken voor elk platform. De statistieken van PS- en Xbox spelers worden verzameld en getoond op de crew pagina zodat we als PS- en Xbox spelers van het FOK!forum GTA Online Crew boven de andere crews komen te staan.

De features van GTA V Online:
- Multiplayer modus waarin maximaal 16 spelers in een gamesessie kunnen spelen!
- Je kan je eigen huis kopen en die naar je eigen wens aanpassen.
- Je kan je eigen auto's kopen én die ook verzekeren tegen diefstal en/of schade!
- Je kan je online character aanpassen door nieuwe kleding te kopen, tattoos te laten zetten.
- Samen met je vrienden overvallen plegen, straatraces houden, deatmatches en veel meer!
- Er zijn 700 missies die jij samen met je vrienden online kan spelen!

GTA V Online Trophies/Achievements:
SPOILER
GTA V Online Screenshots:
SPOILER

Poll: welke crew kleur wil je?
zwart
blauw
groen
roze
oranje
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

DNS: 8.8.8.8 8.8.4.4.
pi_132035860
Kut man, zet iemand bounty op mij... sticky bomb op de helicopter terwijl ik opstijg en het is gebeurt :(
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_132035870
Nigger ik report je als je missies herhaalt !!!!111!!!!
pi_132035871
Dat DNS trucje werkt trouwens goed, bedankt voor wie me daar op wees ^O^ . Het is trouwens niet nodig om het in je router/modem zo in te stellen. Gewoon naar netwerk instellingen van je Xbox of PS3 gaan en het daar instellen. Heb je ook geen risico dat je je hele internet sloopt ofzo :')
No amount of money ever bought a second of time.
pi_132035900
Is het misschien een idee om de interactieve map en de lijst met appartementen en garages in de OP te zetten?
Ik weet zelf niet hoe dat moet maar het kan voor het overzicht bij de nieuwe spelers handig zijn.
pi_132035921
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 12:59 schreef DrSnuggle het volgende:
Is het misschien een idee om de interactieve map en de lijst met appartementen en garages in de OP te zetten?
Ik weet zelf niet hoe dat moet maar het kan voor het overzicht bij de nieuwe spelers handig zijn.
Ik zag gister een mooie voorbij komen hier van alle properties idd
PSN: Duuc-nl
pi_132035960
quote:
19s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 13:00 schreef Duuc-nl het volgende:

[..]

Ik zag gister een mooie voorbij komen hier van alle properties idd
Ja daarom, in het vorige topic staat ie volgens mij ergens in het begin. En ook die map staat in het vorige topic, ergens aan het eind.
pi_132035968
Thanks for the fokkers... die geholpen hebben met de gang attack
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_132035996
wat is de beste motor voor een kort rondje? :P
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_132036007
kom op ps3 ers. neem mijn race invite eens aan :P
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_132036044
16 mans motorrace met verkeer aan _O_
pi_132036064
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 13:02 schreef over_hedge het volgende:
kom op ps3 ers. neem mijn race invite eens aan :P
wat is je psn?
pi_132036104
quote:
1s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 10:02 schreef FritsFlits het volgende:

[..]

Zaten wij bij elkaar? Volgens mij had ik die map. Goede schuilplekken waren lastig daar. Twee keer Wave 4.
Nee je zat met mij ;) VinedX
pi_132036117
Wat is de beste missie om geld te farmen?

Op dit moment blijf ik hangen in de missie van Madrazo waar je een advocaat moet killen en zijn suitcase aflevert voor een reward van 9k; iedere keer als ik Marko bel blijf ik die missie ontvangen.

Heb nu wel het appartement van 400k, weet iemand wanneer je een helipad kan halen en wat dat kost?
pi_132036132
quote:
19s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 13:04 schreef Duuc-nl het volgende:

[..]

wat is je psn?
mash-nl
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_132036143
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 13:06 schreef YOLOswag4Jesus het volgende:

Op dit moment blijf ik hangen in de missie van Madrazo waar je een advocaat moet killen en zijn suitcase aflevert voor een reward van 9k; iedere keer als ik Marko bel blijf ik die missie ontvangen.

Heb nu wel het appartement van 400k, weet iemand wanneer je een helipad kan halen en wat dat kost?
:') je gebruikersnaam :P
pi_132036145
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 13:06 schreef YOLOswag4Jesus het volgende:

er is een race waar je 1 lap kan instellen dan heb je in 30 sec 2600 als je 1vs1 doet :P
pi_132036153
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 13:07 schreef over_hedge het volgende:

[..]

mash-nl
Oh zit nu met kensei in race :P
pi_132036163
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 13:07 schreef over_hedge het volgende:

[..]

er is een race waar je 1 lap kan instellen dan heb je in 30 sec 2600 als je 1vs1 doet :P
ok ik doe mee

Je bent al bezig, begin hem zo opnieuw en stuur alleen mij een invite. :P
YouTube
pi_132036217
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 13:08 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

ok ik doe mee

Je bent al bezig, begin hem zo opnieuw en stuur alleen mij een invite. :P
welke psn is van jou
  donderdag 10 oktober 2013 @ 13:11:05 #21
356330 Rijssi
Relativeert alles
pi_132036235
Je zou idd moeten zien bij een job invite of het van een crew member is of random
PSN: Reneon01990
pi_132036243
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 13:11 schreef Rijssi het volgende:
Je zou idd moeten zien bij een job invite of het van een crew member is of random
deze weet
pi_132036249
quote:
19s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 13:08 schreef Duuc-nl het volgende:

[..]

Oh zit nu met kensei in race :P
Die crash op t begin _O-

Allebei geplet tussen 2 auto's
pi_132036263
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 13:10 schreef over_hedge het volgende:

[..]

welke psn is van jou
Gozer, hoe heb jij je skills zo hoog man :')
YouTube
pi_132036265
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 13:11 schreef kensei het volgende:

[..]

Die crash op t begin _O-
Haha jij flikkert eraf ik ram je mid-air _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')