OK, ik maak een nieuwe.quote:
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:24 schreef Timo-Tea het volgende:
[..]
Sorry man. Van die saaie rondjes rijden in GTA is te verleidelijk :p bovendien was er anders geen manier om je in te halen. Doe liever survival, maargoed zo stoppen moet werken...
als je select inhoud kan je smoking kiezen uit die gebaartjes, en dan moet je linker en rechter thumbstick tegelijk indrukken.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:27 schreef Vaas3 het volgende:
hoe gebruik je die sigaretten en candybars?
Select> inventory> smokes> use/xquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:27 schreef Vaas3 het volgende:
hoe gebruik je die sigaretten en candybars?
Elke kledingwinkel en dan gewoon hats.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:31 schreef over_hedge het volgende:
kan je ergens een andere helm kopen? ik heb nu zo`n lelijk wit ding
ik las, dat als je bier hebt, je "drink" als overwinning-move kunt doen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
als je select inhoud kan je smoking kiezen uit die gebaartjes, en dan moet je linker en rechter thumbstick tegelijk indrukken.
tnxsquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:34 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Elke kledingwinkel en dan gewoon hats.
als je rookt gaat je health ook achteruitquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:34 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ik las, dat als je bier hebt, je "drink" als overwinning-move kunt doen.
In het scherm voor je de race start, kun je je overwinning-move kiezen, en previewen.
Als je dat een paar keer doet, drinkt je character echt, en begin je de race dronken.
dat kon je wel gewoon RT indrukken.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:38 schreef Droathoah het volgende:
Sorry voor de vraag nog een x maar waar vind je Violent duct op de map? Ik kon m niet repeaten helaas
Er zijn inmiddels ook zoveel updates geweest dat die hele missie geen nut meer heeft om te repeaten/farmenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:38 schreef Droathoah het volgende:
Sorry voor de vraag nog een x maar waar vind je Violent duct op de map? Ik kon m niet repeaten helaas
klopt Out of court settlement is wel een goede optie. krijg je bij level 22quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:41 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Er zijn inmiddels ook zoveel updates geweest dat die hele missie geen nut meer heeft om te repeaten/farmen
Kan je zelf doen he?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:26 schreef Furdinand het volgende:
Invité mij eens voor een sessie met lekker veel FOK!ers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |