Ik wil wel Boneyard doen!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:45 schreef Painore het volgende:
[..]
Doet het weer eens niet. Boneyard doen?
Ik heb een losse mic. Gebruik hem alleen vaak voor skype met andere fokker. is makkelijker wanneer je weer eens in andere servers terecht komt en je kunt praten in missies wanneer je dood bentquote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:46 schreef ManageTheAnger het volgende:
Heb headset aan de lader voor straks 21:00u
Add mij anders ff voeg ik je toe.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:56 schreef Marco001 het volgende:
Zijn jullie weer met een sessie bezig? willen jullie mij zo ook inviten? (Seat_-Ibiza) (volgens mij zonder de hoofdletters...)
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:56 schreef ManageTheAnger het volgende:
HAHAHAHAHAAHHAHAHAHAHAHA
Welke vieze fokker vermond als FOk!ster sta ik mee onder de douche?
we hebben er nu al 16 maar wellicht valt er nog iemand afquote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dudes, ik wil vanavond ook meedoen met de sessie. Hopelijk is er plek.
Gewoon zelf organiseren op Xbox ;-)quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:08 schreef TigerXtrm het volgende:
Jammer dat alle leuke events enzo altijd op de PS3 plaatsvinden
Haha ik zag het ja. Mooie actiequote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:58 schreef PicoMMP het volgende:
Fuckk... gooi een granaat in mijn eigen schuilbak bij Survival
Zit vol. Of er moeten mensen ineens op mysterieuze wijze verdwijnen...quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:23 schreef MRN89 het volgende:
Racen is tot nu toe nog niet echt mijn ding
Maar wil best meedoen straks als dat mogelijk is
Maak ff een backup lijstje met een paar namen. Voor het geval sommigen om 21:00 ineens dood zijn.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:01 schreef kensei het volgende:
[..]
we hebben er nu al 16 maar wellicht valt er nog iemand af
Ja precies.. ben benieuwd of iedereen er meteen in kan..vandaar als het kanquote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:24 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Zit vol. Of er moeten mensen ineens op mysterieuze wijze verdwijnen...
Bedankt voor me avatar btwquote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:26 schreef MRN89 het volgende:
[..]
Ja precies.. ben benieuwd of iedereen er meteen in kan..vandaar als het kan
We rijden toch met eigen bak?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:26 schreef ManageTheAnger het volgende:
10 minuten duurt de race.
Tip: Zorg voor een auto met voldoende power!
Wat word het startpunt vanavond eigenlijk?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:32 schreef ManageTheAnger het volgende:
Die race, is trouwens wel fucking nice als je de mooie route pakt
De landingsbaanquote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:33 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
Wat word het startpunt vanavond eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |