Ik ben er ook bij! DuCK_Oelewapper, kan je me een invite op PSN sturen?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:42 schreef kawa4 het volgende:
FOK! PS3 Crew only Sessie - 21:00
• Fotoshoot van alle auto's op Airport• Race van Airport naar Mt Chiliad• Andere 16p events
Aanwezige FOK!ers-----------------------------------------------------------Kensei (Psn: Wiwatron)
eL1337
DivHH
Pico020
miniruis16
Lisker
Painore
FrankHDD
Kawa4 psn: nielswinsen
Primary 8.8.8.8quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:52 schreef sjonnie1990 het volgende:
Hoe zit dat verhaal nou ook alweer met dat dns. Kan gewoon bij de xbox instellingen? Zowel primary als sec?
Ja, heeft hier wel geholpen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:52 schreef sjonnie1990 het volgende:
Hoe zit dat verhaal nou ook alweer met dat dns. Kan gewoon bij de xbox instellingen? Zowel primary als sec?
Crossmotors lijkt me beterquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:54 schreef ManageTheAnger het volgende:
Het leuke is,
Met zijn allen over de snelwegen knallen met onze supercars dat gaat nog wel, maar eenmaal bovenop die berg heb je wel een probleem... Vooral als wij met z'n allen tegelijk over een paadje de breedte van 1 auto willen.
Haha, wie heeft het nog over wegen/paadjes als we bij die berg aan zijn gekomenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:54 schreef ManageTheAnger het volgende:
Het leuke is,
Met zijn allen over de snelwegen knallen met onze supercars dat gaat nog wel, maar eenmaal bovenop die berg heb je wel een probleem... Vooral als wij met z'n allen tegelijk over een paadje de breedte van 1 auto willen.
lolquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:54 schreef Divje het volgende:
[..]
Haha, wie heeft het nog over wegen/paadjes als we bij die berg aan zijn gekomen
Ieder voor zichquote:
Nee, je mag ook gewoon de weg nemen die jouw het beste lijkt.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:55 schreef Divje het volgende:
[..]
Ieder voor zichDaar ben ik niet tevreden over
Ik ga iig niet conservatief de paadjes volgen dan
Nou, heb er zin inquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:57 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Nee, je mag ook gewoon de weg nemen die jouw het beste lijkt.
Dat is juist het leuke!
Dat zijn er 14quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:42 schreef kawa4 het volgende:
FOK! PS3 Crew only Sessie - 21:00
• Fotoshoot van alle auto's op Airport• Race van Airport naar Mt Chiliad• Andere 16p events
Aanwezige FOK!ers-----------------------------------------------------------
Kensei (Psn: Wiwatron)
eL1337
DivHH
Pico020
miniruis16
Lisker
Painore
FrankHDD
Kawa4 psn: nielswinsen
muto010
Dragonfire28
ProtectedByDurex
DuCK_Oelewapper
SevvyD (onder voorbehoud?)
Thanks! Tot vanavondquote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:00 schreef Divje het volgende:
[..]
Nou, heb er zin in
[..]
Dat zijn er 14toch even bijgehouden Kensei
Ik ben ff film kijken, tot straks
ja maar ik heb alleen een Sabre, dus ik moet toch echt met dat ding naar bovenquote:
Jupquote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:09 schreef kawa4 het volgende:
en hoe komen wij met zn allen tegelijk in 1 game?
krijgen we een invite?
Auto is veel leuker om de berg mee op te gaan!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:10 schreef kawa4 het volgende:
[..]
ja maar ik heb alleen een Sabre, dus ik moet toch echt met dat ding naar boven
Cars only jongens!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:11 schreef kensei het volgende:
[..]
Auto is veel leuker om de berg mee op te gaan!
Stel dat je nu één van die auto's kwijt raakt die je uit je garage haalt, ben je die dan weer voor goed kwijt?quote:
niet als je verzekering afsluitquote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Stel dat je nu één van die auto's kwijt raakt die je uit je garage haalt, ben je die dan weer voor goed kwijt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |