Ik ben om 9 uur ook wel aanwezig.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:08 schreef Divje het volgende:
Hopelijk werkt het een beetje goed die closed crew session
[..]
Maar ff bijgewerkt omdat wrs iedereen weer in GTAO zit
Dat was met mij nog ja. Ging wel lekker, goed cashen ookquote:Op donderdag 10 oktober 2013 16:49 schreef bobbernaut het volgende:
Had net met sws Painore en nog iemand wel lekker 2 potjes Survival gedaan!
1e potje keurig uitgespeeld, hoppa 20.000$ erbij, en die andere in de 10e ronde doodgegaan, 18.000$ erbij
Ohja!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:15 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dat was met mij nog ja. Ging wel lekker, goed cashen ook![]()
In de laatste ronde idd dood gegaan
Nee want ik heb geen zin om 30k te verliezen omdat jullie met zn allen als een 4chan anonomos kindlegertje mij gaan lopen gangbangen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:12 schreef kensei het volgende:
BG kom je ook naar de crew sessie als je klaar bent met ragen?
Flikkerquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:24 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Nee want ik heb geen zin om 30k te verliezen omdat jullie met zn allen als een 4chan anonomos kindlegertje mij gaan lopen gangbangen.
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 16:53 schreef kensei het volgende:
FOK! PS3 Crew only Sessie - 21:00
• Fotoshoot van alle auto's op Airport
• Race van Airport naar Mt Chiliad
• Andere 16p events
Aanwezige FOK!ers
-----------------------------------------------------------
Kensei (Psn: Wiwatron)
eL1337
DivHH
Pico020
miniruis16
Lisker
Painore
FrankHDD
muto010
Dragonfire28
Daar vraag je zelf ook een beetje om. Maar idd gaan wij als crewmembers niet op elkaarquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:24 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Nee want ik heb geen zin om 30k te verliezen omdat jullie met zn allen als een 4chan anonomos kindlegertje mij gaan lopen gangbangen.
Doen ze niet, maar baaj heeft angst voor mensen enzo, autisme enzo, dus hij wilt liever niet met ons gamenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:25 schreef Vexillum1988 het volgende:
Mag er toch vanuit gaan dat crew members niet op elkaar gaan
even aantal TR's gemaaktquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:24 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Succes. Ik doe tenminste normaal in dit topic in tegenstelling tot 'de flash mob' hier.quote:
Kan ik die closed session gewoon joinen zometeen?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:26 schreef Divje het volgende:
We hebben al 10 voor een closed session
xbox ?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:26 schreef Divje het volgende:
We hebben al 10 voor een closed session
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:31 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Kan ik die closed session gewoon joinen zometeen?
Hmmja, volgens mij moet degene die 'm host iedereen uitnodigen.quote:
Voor de PS3?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:32 schreef Divje het volgende:
[..]
[..]
Hmmja, volgens mij moet degene die 'm host iedereen uitnodigen.
En heb eigenlijk zelf geen idee of het werkt![]()
Ik ben er ook bij,quote:Op donderdag 10 oktober 2013 16:53 schreef kensei het volgende:
• Andere 16p events
Aanwezige FOK!ers
eL1337
DivHH
Pico020
miniruis16
open voor hele crew!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:33 schreef kensei het volgende:
Ik kan hem op invite only zetten of open voor hele crew
En even een duidelijke finishplek.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:36 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik ben er ook bij,
Laten we het wel met een headset regelen. Dus we "linen" allemaal up....
en dan geeft iemand met een headset het startsein.
Iedereen kan dan zijn of haar eigen route bepalen, en met een beetje geluk staan we dan straks met alle toppers bovenop mount chiliad...
Waar we dan met zijn allen weer vanaf kunnen parachutespringen!
Wees wel op tijd met je auto regelen...quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:36 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik ben er ook bij,
Iedereen kan dan zijn of haar eigen route bepalen, en met een beetje geluk staan we dan straks met alle toppers bovenop mount chiliad...
Of er start iemand een impound race met een waypoint op de top van de berg en nodigt daar iedereen voor uit... Telt het spel wel af. Headset is natuurlijk sowieso wel handigquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:36 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik ben er ook bij,
Bovenop mount chiliad... bij de verrekijkers... daar moet je staan dan.quote:
Die parachute moet je dan vantevoren kopen toch?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:36 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik ben er ook bij,
Ben werken. Helaasquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:28 schreef Stink-ui het volgende:
FOK! XBOX Crew only Sessie - Vrijdag 11-10-2013 13.00
• Fotoshoot van alle auto's en leden
• events enz. i.o.
Aanwezige FOK!ers
Stink-ui(Tief Hoofd NL)
Klopt...quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:38 schreef kensei het volgende:
[..]
Die parachute moet je dan vantevoren kopen toch?
Ja, en dan kunnen mensen uit het lijstje er mss niet meer in komenquote:
Ben erbijquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:28 schreef Stink-ui het volgende:
• events enz. i.o.
Aanwezige FOK!ers
Stink-ui(Tief Hoofd NL)
Ja daarom gewoon een race los van het systeem......quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:40 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja, en dan kunnen mensen uit het lijstje er mss niet meer in komen
Zet jezelf in het lijstje erbijquote:
Heb het over de sessie. Niet over een race ofwatquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:41 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ja daarom gewoon een race los van het systeem......
Dan hebben we ook geen gekut met invites enzo!
Strontirritant inderdaadquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:41 schreef Droathoah het volgende:
Waarom kan iedereen met racen mij wel haken dat ik slip maar ik niet bij andere, beetje raar
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:28 schreef Stink-ui het volgende:
• events enz. i.o.
Aanwezige FOK!ers
Stink-ui(Tief Hoofd NL)
Abed (Pepe Pinzon)
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:42 schreef kawa4 het volgende:
• Fotoshoot van alle auto's op Airport• Race van Airport naar Mt Chiliad• Andere 16p events
Aanwezige FOK!ers-----------------------------------------------------------
eL1337
DivHH
Pico020
miniruis16
Lisker
Painore
FrankHDD
Kawa4 psn: nielswinsen
muto010
Dragonfire28
Manage-The-Anger (psn?)
Ik ga hem zo wel na als ik weer bij mn pc zitquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:43 schreef Divje het volgende:
Ik ben de draad kwijt wat betreft het lijstje..
[..]
Waarom niet ergens 's avonds ofzo. Dan kan je er nog bij zuipen ook.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:28 schreef Stink-ui het volgende:
• events enz. i.o.
Aanwezige FOK!ers
Stink-ui(Tief Hoofd NL)
Omdat ik op vrijdagavond vrienden heb.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Waarom niet ergens 's avonds ofzo. Dan kan je er nog bij zuipen ook.
Haha ja hoor!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:46 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Omdat ik op vrijdagavond vrienden heb.
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:28 schreef Stink-ui het volgende:
• events enz. i.o.
Aanwezige FOK!ers
Stink-ui(Tief Hoofd NL)
Abed
Straighton89
ProtectedByDurexquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:43 schreef Divje het volgende:
Ik ben de draad kwijt wat betreft het lijstje..
[..]
13:00, wordt wel ff wekker zetten dan.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:46 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Omdat ik op vrijdagavond vrienden heb.
Ik ben er ook bij! DuCK_Oelewapper, kan je me een invite op PSN sturen?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:42 schreef kawa4 het volgende:
• Fotoshoot van alle auto's op Airport• Race van Airport naar Mt Chiliad• Andere 16p events
Aanwezige FOK!ers-----------------------------------------------------------Kensei (Psn: Wiwatron)
eL1337
DivHH
Pico020
miniruis16
Lisker
Painore
FrankHDD
Primary 8.8.8.8quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:52 schreef sjonnie1990 het volgende:
Hoe zit dat verhaal nou ook alweer met dat dns. Kan gewoon bij de xbox instellingen? Zowel primary als sec?
Ja, heeft hier wel geholpen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:52 schreef sjonnie1990 het volgende:
Hoe zit dat verhaal nou ook alweer met dat dns. Kan gewoon bij de xbox instellingen? Zowel primary als sec?
Crossmotors lijkt me beterquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:54 schreef ManageTheAnger het volgende:
Het leuke is,
Met zijn allen over de snelwegen knallen met onze supercars dat gaat nog wel, maar eenmaal bovenop die berg heb je wel een probleem... Vooral als wij met z'n allen tegelijk over een paadje de breedte van 1 auto willen.
Haha, wie heeft het nog over wegen/paadjes als we bij die berg aan zijn gekomenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:54 schreef ManageTheAnger het volgende:
Het leuke is,
Met zijn allen over de snelwegen knallen met onze supercars dat gaat nog wel, maar eenmaal bovenop die berg heb je wel een probleem... Vooral als wij met z'n allen tegelijk over een paadje de breedte van 1 auto willen.
lolquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:54 schreef Divje het volgende:
[..]
Haha, wie heeft het nog over wegen/paadjes als we bij die berg aan zijn gekomen
Ieder voor zichquote:
Nee, je mag ook gewoon de weg nemen die jouw het beste lijkt.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:55 schreef Divje het volgende:
[..]
Ieder voor zichDaar ben ik niet tevreden over
Ik ga iig niet conservatief de paadjes volgen dan
Nou, heb er zin inquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:57 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Nee, je mag ook gewoon de weg nemen die jouw het beste lijkt.
Dat is juist het leuke!
Dat zijn er 14quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:42 schreef kawa4 het volgende:
Aanwezige FOK!ers-----------------------------------------------------------
eL1337
DivHH
Pico020
miniruis16
Lisker
Painore
FrankHDD
muto010
Dragonfire28
ProtectedByDurex
DuCK_Oelewapper
SevvyD (onder voorbehoud?)
Thanks! Tot vanavondquote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:00 schreef Divje het volgende:
[..]
Nou, heb er zin in
[..]
Dat zijn er 14toch even bijgehouden Kensei
Ik ben ff film kijken, tot straks
ja maar ik heb alleen een Sabre, dus ik moet toch echt met dat ding naar bovenquote:
Jupquote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:09 schreef kawa4 het volgende:
en hoe komen wij met zn allen tegelijk in 1 game?
krijgen we een invite?
Auto is veel leuker om de berg mee op te gaan!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:10 schreef kawa4 het volgende:
[..]
ja maar ik heb alleen een Sabre, dus ik moet toch echt met dat ding naar boven
Cars only jongens!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:11 schreef kensei het volgende:
[..]
Auto is veel leuker om de berg mee op te gaan!
Stel dat je nu één van die auto's kwijt raakt die je uit je garage haalt, ben je die dan weer voor goed kwijt?quote:
niet als je verzekering afsluitquote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Stel dat je nu één van die auto's kwijt raakt die je uit je garage haalt, ben je die dan weer voor goed kwijt?
En hoe wordt dan bepaald welke je tijdens een job krijgt om te gebruiken?quote:
Ik snap niet, dat ze die optie niet gewoon in Free maken, en dan gratis.quote:
die optie zit bij free hoor,onder theft prevention en insurancequote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:21 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik snap niet, dat ze die optie niet gewoon in Free maken, en dan gratis.
Heb je gelijk het probleem van verdwijnende auto's gefixed.
De helft die meedoet vanavond wel hoorquote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:22 schreef PicoMMP het volgende:
Echt balen dat zo weinig Fok!kers een headset hebben.
Wat gaat er gebeuren?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:23 schreef kensei het volgende:
[..]
De helft die meedoet vanavond wel hoor
FOK! PS3 Crew only Sessie - 21:00quote:
Zet me erbijquote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:26 schreef kensei het volgende:
[..]
• Andere 16p events
Aanwezige FOK!ers
eL1337
DivHH
Pico020
miniruis16
Lisker
Painore
FrankHDD
muto010
Dragonfire28
ProtectedByDurex
DuCK_Oelewapper
Gewoon goed plekje zoeken en wachten. Ze komen toch vanzelf op je af.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:28 schreef Duuc-nl het volgende:
Met survival kan je ook gewoon niet rondlopen omdat die dudes overal spawnen..
Is zo saaiquote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:31 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Gewoon goed plekje zoeken en wachten. Ze komen toch vanzelf op je af.
Ben weer terug! Klaar voor race fixing? Who else?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:31 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Gewoon goed plekje zoeken en wachten. Ze komen toch vanzelf op je af.
ik!!!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:31 schreef Painore het volgende:
[..]
Ben weer terug! Klaar voor race fixing? Who else?
Invite mequote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:31 schreef Painore het volgende:
[..]
Ben weer terug! Klaar voor race fixing? Who else?
Bij de Xbox zit een standaard headsetje of niet? Even kijken of ik hem kan vinden.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:32 schreef tonic1 het volgende:
iemand zin om missies te doen xbox ? met mic indien mogelijk
Ik wil meedoen. Hopelijk kan ik nog een headset bemachtigen vanavond.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:28 schreef kensei het volgende:
• Andere 16p events
Aanwezige FOK!ers
eL1337
DivHH
Pico020
miniruis16
Lisker
Painore
FrankHDD
muto010
Dragonfire28
ProtectedByDurex
DuCK_Oelewapper
Duuc-nl
Nog 1 plekje
al gevonden ?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:34 schreef tralalala het volgende:
[..]
Bij de Xbox zit een standaard headsetje of niet? Even kijken of ik hem kan vinden.
Ik wil wel Boneyard doen!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:45 schreef Painore het volgende:
[..]
Doet het weer eens niet. Boneyard doen?
Ik heb een losse mic. Gebruik hem alleen vaak voor skype met andere fokker. is makkelijker wanneer je weer eens in andere servers terecht komt en je kunt praten in missies wanneer je dood bentquote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:46 schreef ManageTheAnger het volgende:
Heb headset aan de lader voor straks 21:00u
Add mij anders ff voeg ik je toe.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:56 schreef Marco001 het volgende:
Zijn jullie weer met een sessie bezig? willen jullie mij zo ook inviten? (Seat_-Ibiza) (volgens mij zonder de hoofdletters...)
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:56 schreef ManageTheAnger het volgende:
HAHAHAHAHAAHHAHAHAHAHAHA
Welke vieze fokker vermond als FOk!ster sta ik mee onder de douche?
we hebben er nu al 16 maar wellicht valt er nog iemand afquote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dudes, ik wil vanavond ook meedoen met de sessie. Hopelijk is er plek.
Gewoon zelf organiseren op Xbox ;-)quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:08 schreef TigerXtrm het volgende:
Jammer dat alle leuke events enzo altijd op de PS3 plaatsvinden
Haha ik zag het ja. Mooie actiequote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:58 schreef PicoMMP het volgende:
Fuckk... gooi een granaat in mijn eigen schuilbak bij Survival
Zit vol. Of er moeten mensen ineens op mysterieuze wijze verdwijnen...quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:23 schreef MRN89 het volgende:
Racen is tot nu toe nog niet echt mijn ding
Maar wil best meedoen straks als dat mogelijk is
Maak ff een backup lijstje met een paar namen. Voor het geval sommigen om 21:00 ineens dood zijn.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:01 schreef kensei het volgende:
[..]
we hebben er nu al 16 maar wellicht valt er nog iemand af
Ja precies.. ben benieuwd of iedereen er meteen in kan..vandaar als het kanquote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:24 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Zit vol. Of er moeten mensen ineens op mysterieuze wijze verdwijnen...
Bedankt voor me avatar btwquote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:26 schreef MRN89 het volgende:
[..]
Ja precies.. ben benieuwd of iedereen er meteen in kan..vandaar als het kan
We rijden toch met eigen bak?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:26 schreef ManageTheAnger het volgende:
10 minuten duurt de race.
Tip: Zorg voor een auto met voldoende power!
Wat word het startpunt vanavond eigenlijk?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:32 schreef ManageTheAnger het volgende:
Die race, is trouwens wel fucking nice als je de mooie route pakt
De landingsbaanquote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:33 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
Wat word het startpunt vanavond eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |