Ik ben om 9 uur ook wel aanwezig.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:08 schreef Divje het volgende:
Hopelijk werkt het een beetje goed die closed crew session
[..]
Maar ff bijgewerkt omdat wrs iedereen weer in GTAO zit
Dat was met mij nog ja. Ging wel lekker, goed cashen ookquote:Op donderdag 10 oktober 2013 16:49 schreef bobbernaut het volgende:
Had net met sws Painore en nog iemand wel lekker 2 potjes Survival gedaan!
1e potje keurig uitgespeeld, hoppa 20.000$ erbij, en die andere in de 10e ronde doodgegaan, 18.000$ erbij
Ohja!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:15 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dat was met mij nog ja. Ging wel lekker, goed cashen ook![]()
In de laatste ronde idd dood gegaan
Nee want ik heb geen zin om 30k te verliezen omdat jullie met zn allen als een 4chan anonomos kindlegertje mij gaan lopen gangbangen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:12 schreef kensei het volgende:
BG kom je ook naar de crew sessie als je klaar bent met ragen?
Flikkerquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:24 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Nee want ik heb geen zin om 30k te verliezen omdat jullie met zn allen als een 4chan anonomos kindlegertje mij gaan lopen gangbangen.
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 16:53 schreef kensei het volgende:
FOK! PS3 Crew only Sessie - 21:00
• Fotoshoot van alle auto's op Airport
• Race van Airport naar Mt Chiliad
• Andere 16p events
Aanwezige FOK!ers
-----------------------------------------------------------
Kensei (Psn: Wiwatron)
eL1337
DivHH
Pico020
miniruis16
Lisker
Painore
FrankHDD
muto010
Dragonfire28
Daar vraag je zelf ook een beetje om. Maar idd gaan wij als crewmembers niet op elkaarquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:24 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Nee want ik heb geen zin om 30k te verliezen omdat jullie met zn allen als een 4chan anonomos kindlegertje mij gaan lopen gangbangen.
Doen ze niet, maar baaj heeft angst voor mensen enzo, autisme enzo, dus hij wilt liever niet met ons gamenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:25 schreef Vexillum1988 het volgende:
Mag er toch vanuit gaan dat crew members niet op elkaar gaan
even aantal TR's gemaaktquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:24 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Succes. Ik doe tenminste normaal in dit topic in tegenstelling tot 'de flash mob' hier.quote:
Kan ik die closed session gewoon joinen zometeen?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:26 schreef Divje het volgende:
We hebben al 10 voor een closed session
xbox ?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:26 schreef Divje het volgende:
We hebben al 10 voor een closed session
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:31 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Kan ik die closed session gewoon joinen zometeen?
Hmmja, volgens mij moet degene die 'm host iedereen uitnodigen.quote:
Voor de PS3?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:32 schreef Divje het volgende:
[..]
[..]
Hmmja, volgens mij moet degene die 'm host iedereen uitnodigen.
En heb eigenlijk zelf geen idee of het werkt![]()
Ik ben er ook bij,quote:Op donderdag 10 oktober 2013 16:53 schreef kensei het volgende:
FOK! PS3 Crew only Sessie - 21:00
• Fotoshoot van alle auto's op Airport
• Race van Airport naar Mt Chiliad
• Andere 16p events
Aanwezige FOK!ers
-----------------------------------------------------------
Kensei (Psn: Wiwatron)
eL1337
DivHH
Pico020
miniruis16
open voor hele crew!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:33 schreef kensei het volgende:
Ik kan hem op invite only zetten of open voor hele crew
En even een duidelijke finishplek.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:36 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik ben er ook bij,
Laten we het wel met een headset regelen. Dus we "linen" allemaal up....
en dan geeft iemand met een headset het startsein.
Iedereen kan dan zijn of haar eigen route bepalen, en met een beetje geluk staan we dan straks met alle toppers bovenop mount chiliad...
Waar we dan met zijn allen weer vanaf kunnen parachutespringen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |