kneiter groot logootje er op?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:06 schreef Tjacka het volgende:
waarom dragen die gasten van camping powned ralph lauren klern

Waarom kijk je dat überhaupt?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:06 schreef Tjacka het volgende:
waarom dragen die gasten van camping powned ralph lauren klern

Ik wil het best een poging geven hoor, maar zo'n spel heb ik echt al 5 jaar niet aangeraakt dus namen ken ik niet.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je snapt heus wel wat ik bedoel met MMO. MMORPG a lá WoW
.

Hehehe.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:07 schreef Smoofie het volgende:
Tjacka, negeer me maar weer.
En LH, stfu. WoW = life.

Moeten nog uitkomen, wildstar.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wil het best een poging geven hoor, maar zo'n spel heb ik echt al 5 jaar niet aangeraakt dus namen ken ik niet.

negeerquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:07 schreef Smoofie het volgende:
Tjacka, negeer me maar weer.
En LH, stfu. WoW = life.

dat jij nou in kersy woonquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
TV uitzetten en naar buiten naar de ghetto kijken, veel interessanter.

lineage 2quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wil het best een poging geven hoor, maar zo'n spel heb ik echt al 5 jaar niet aangeraakt dus namen ken ik niet.

jij was ook betrokken bij de steekpartij zeker?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jeweet, altijd kogels vegen in de ochtend, hard leventje wel.

Nee, dat was in de binnenstad en dat was gewoon een mongool.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jij was ook betrokken bij de steekpartij zeker?

reageer op mijn dmquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:09 schreef Elan het volgende:
Mijn wizzard character is leven 72 ik maak jullie allemaal kapot.

oh begint die ook weerquote:

Wat? Sprong hij nou in het markermeer ?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, dat was in de binnenstad en dat was gewoon een mongool.
Letterlijk een mongool

Graphics vallen tegen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:11 schreef Adames het volgende:
[..]
oh begint die ook weer
oh hoe zit t met die elder scrolls mmo

Ja, nadat hij zichzelf neerstak, fucking amateur.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:12 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wat? Sprong hij nou in het markermeer ?

hij stak eerst nog een mes in zijn hals tochquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:12 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wat? Sprong hij nou in het markermeer ?

quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, nadat hij zichzelf neerstak, fucking amateur.

Ja leuk zo'n video met de graphics dat zegt weinig over het spel.quote:
Bedankt. Ik twijfelde het een keer te kijken maar nu ben ik er zeker van dat ik het niet hoef te zien.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ben blij dat ie uit expeditie robinson is

Doeltreffend ja tochquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hij stak eerst nog een mes in zijn hals toch

waaromquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja leuk zo'n video met de graphics dat zegt weinig over het spel.
Zeker gezien mijn computer met een beetje geluk alles op low aankan.
[..]
Bedankt. Ik twijfelde het een keer te kijken maar nu ben ik er zeker van dat ik het niet hoef te zien.

binnenkort de AMD 290X kopen dan, alleen moet die aankoop van een nieuwe jas dan echt op de lange baan geschoven wordenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Bedankt. Ik twijfelde het een keer te kijken maar nu ben ik er zeker van dat ik het niet hoef te zien.

quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]

Hij voegde niks toe anders.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hem zien leek mij wel grappig. De rest kan mij niet boeien.

ik had beta key maar hij kwam in mn spamquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wildstar wordt meer als vanilla wow, maar dan wat moderner natuurlijk qua mechanics en graphics.
 ___!
___!

Hier heb je wat aan tenminste. Ziet er wel aardig uit. Ook iets realistischer voor mijn computerquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wildstar wordt meer als vanilla wow, maar dan wat moderner natuurlijk qua mechanics en graphics.

Viel mij ook op ja, nu iedereen jankenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:21 schreef RensAjacied het volgende:
Robert blijft lekker rustig eten terwijl de boel explodeert

Roberbaas is echt een god.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:21 schreef JanCees het volgende:
[..]
Viel mij ook op ja, nu iedereen janken

Roy is ook wel een rare aap.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:21 schreef RensAjacied het volgende:
Robert blijft lekker rustig eten terwijl de boel explodeert

of de SS versiequote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
ik moet hier kanjer hard om lachen.

Hoiquote:

Christian ookquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet echt toepasselijk aangezien het 'best friends'
[..]
Hoi Tyron. Eriksen moet wel in hoofdletters hoor
[ afbeelding ]

bijna altijdquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:41 schreef RensAjacied het volgende:
demonstraties kan je niet serieus nemen.

Mijn klas is nog groterquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Godverdomme dit soort demonstraties kan je niet serieus nemen.

wanneer welquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Godverdomme dit soort demonstraties kan je niet serieus nemen.

ja eigenlijk moet ik dat even veranderenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet echt toepasselijk aangezien het 'best friends'
[..]
Hoi Tyron. Eriksen moet wel in hoofdletters hoor
[ afbeelding ]

Weekendje lekker Eriksen kijken?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:49 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja eigenlijk moet ik dat even veranderen

http://www.volkskrant.nl/(...)atie-Malieveld.dhtmlquote:

Omroepmedewerkers. De opkomst van mensen welke het ondersteunde via de petitie viel erg tegen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:53 schreef Adames het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)atie-Malieveld.dhtml
paar 1000 zeggen ze hier, al begint het ondertussen wel wat laat te worden.

Zelfs 40 - man raidsquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wildstar ziet er wel aardig uit.
 . Gelukkig ook 20 man.
 . Gelukkig ook 20 man.

niets mis meequote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zelfs 40 - man raids. Gelukkig ook 20 man.

Ik ga dood van het lachenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik geniet. Nu komt een briljant item.

Niet zo gek aangezien ze nog geen wedstrijd hebben verloren. Never change a... blablaquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:05 schreef Elan het volgende:
Aldeirwereld nog geen minuut gespeeld bij Atlectico?
Ik ben zowaar Diablo aan het spelen nuquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zelfs 40 - man raids. Gelukkig ook 20 man.

Godin - Miranda zegt genoegquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:05 schreef Elan het volgende:
Aldeirwereld nog geen minuut gespeeld bij Atlectico?

Bepaalde attributen zoals pace/dribbling/shooting gaat omhoog als je speler 9-10 chem heeft hoe lager chem hoe minder extra je krijgt met die chemistrykaartquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:25 schreef Tjacka het volgende:
LR, leg mij uit wat die chemistrykaartjes doen met fut.

dus ik kan van if pelle een nog grotere baas makenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:35 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Bepaalde attributen zoals pace/dribbling/shooting gaat omhoog als je speler 9-10 chem heeft hoe lager chem hoe minder extra je krijgt met die chemistrykaart

quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:28 schreef Elan het volgende:
http://link.marktplaats.nl/729522839
Hoe kan dit nou man.

Ja als hij op 9/10 chem is dan krijgt hij de maximale boost van die chemistrystyle en al de chemistrystylen zijn verschillend maar ik zou voor een sterke spits die de bal kan ophouden hawk gebruiken ik heb zelf ook IF Milito en hij is goddelijkquote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dus ik kan van if pelle een nog grotere baas maken

ah oke,quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:52 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Ja als hij op 9/10 chem is dan krijgt hij de maximale boost van die chemistrystyle en al de chemistrystylen zijn verschillend maar ik zou voor een sterke spits die de bal kan ophouden hawk gebruiken ik heb zelf ook IF Milito en hij is goddelijk

Jaquote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ah oke,
ik vind het wel konko chill dat formation kaartjes weg zijn.

hoe duur kosten ze?quote:

85k-90k samen denk ikquote:Op donderdag 10 oktober 2013 01:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hoe duur kosten ze?
ik heb nu gewoon eredivisie met if pelle dus.
maar heb het spel net vandaag, dus hoop dat het beetje gaat.

Gewoon dat je spelers van fifa 14 in een squad kan doen en als fifa 15 uit is je via generations die spelers van 14 terug kan zien in die squad met hun stats enzo.. Je kan niet met die spelers spelen maar soort van terug blikquote:Op donderdag 10 oktober 2013 01:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wat gaat dat generaties inhouden?

Ajax - Feyenoord dan ook niet.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 08:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Volgens worldsoccermagazine de 25 grootste derbys ter wereld.
1. Real Madrid-Barcelona
2. Boca-River
3. Celtic-Rangers
4. Galatasaray-Fenerbahce
5. Ajax-Feyenoord
6. Lazio-Roma
7. Schalke-Dortmund
8. Al Ahly-Zamalek (Ahly has roots in Egypt's anti-colonial struggle, Zamalek is seen as the club of the priviledged.)
9. Betis-Sevilla
10. Partizan-Red Star
11. Marseille-PSG
12. Juventus-Fiorentina
13. Flamengo-Vasco
14. Olympiakos-Panathanaikos
15. Milan-Inter
16. Bilbao-Sociedad
17. Benfica-Porto
18. Corinthians-Sao Paulo
19. Racing-Independiente
20. America-Chivas
21. Nacional-Penarol
22. Pirouzi-Esteghlal
23. Spartak-CSKA
24. Steaua-Dinamo
25. Kaizer Chiefs-Orlando Pirates
Barcelona - Madrid is toch helemaal geen derby man

quote:Op donderdag 10 oktober 2013 08:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax - Feyenoord dan ook niet.
Sowieso ook wel zeflde regio "randstad". En allemaal zo dicht bij elkaar. In Londen zouden Ajax en Feyenoord nog in dezelfde stad liggen.quote:In de proloog van zijn boek De Derby haalt Menno Pot de bovenstaande Wikipedia-definitie aan. Hij meent dat het woord 'meestal' geschrapt moet worden, omdat een derby die niet beladen is ook geen derby is. Daarnaast beschouwt hij wedstrijden tussen rivalen, zoals de klassieker tussen Ajax en Feyenoord, niet als derby omdat dit niet op dezelfde stad of regio betrekking heeft. Derby's zijn juist zo beladen doordat de aanhangers van beide teams in het dagelijks leven zo dicht bij elkaar staan.

Heb je gelijk in.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 08:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[..]
Sowieso ook wel zeflde regio "randstad". En allemaal zo dicht bij elkaar. In Londen zouden Ajax en Feyenoord nog in dezelfde stad liggen.

Hier net klaarquote:Op donderdag 10 oktober 2013 08:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Opeens keiharde regen hier buiten.

Behalve barca - madrid vind ik top 10 verder wel terecht.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 08:43 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Juventus - Fiorentina is een beladen wedstrijd, maar om het nou een derby te noemen...

Milan - Inter niet eens in de top 10quote:Op donderdag 10 oktober 2013 08:43 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Juventus - Fiorentina is een beladen wedstrijd, maar om het nou een derby te noemen...

Je moet de altijd beladen derby Al Ahly-Zamalek niet onderschatten.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 08:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Milan - Inter niet eens in de top 10

quote:Op donderdag 10 oktober 2013 08:48 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Je moet de altijd beladen derby Al Ahly-Zamalek niet onderschatten.
Langer artikel: http://www.theguardian.com/football/2008/jul/18/alahly.zamalekquote:The world's most violent derby: Al Ahly v ZamalekA clash of nationalism, class and escapism going back 100 years means it's not just fists that fly in the Cairo derby
Al Ahly and Zamalek players tussle for the ball. Photograph: Khaled Desouki/AFP/Getty Images
My Egyptian taxi driver gave me a pitied, concerned look as I handed my cash over at Sharjah Airport. I was on my way to his homeland, to Cairo, and the conversation, as it always tends to do in the Middle East with taxi drivers, turned to football.
"I am Al Ahly, of course," he told me, betraying his allegiance to Egypt's most successful football club. I was flying to Egypt to watch Al Ahly take on Zamalek in the Cairo derby, in the biggest match in Africa, in one of the most violent football fixtures in the history of the game, in front of a 100,000 strong, perfectly partisan crowd. The previously happy taxi driver's demeanour turned dark as he handed me my change. "Do not go," he intoned gravely. "You will be killed."
He was right to be concerned. For the best part of a century Ahly and Zamalek have been fighting out vicious derbies on and off the pitch, causing death, destruction and in at least one case in the early 70s, the entire league to be cancelled. The violence forced the Egyptian government to ban derby games at each club's home ground. Now all games take place at a neutral venue. Such is the reverence and division that even Egypt's referees aren't beyond suspicion – foreign officials are now flown in to ensure impartiality.

Ik keek laatst fifa 96 op youtube en dat zag er in m'n verbeelding echt 15 keer zo mooi uitquote:Op donderdag 10 oktober 2013 08:56 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Jesus christus ze hebben tegenwoordig dat Fifa behoorlijk ingewikkeld gemaakt zo te zien. Back in the day speelde je gewoon met een blanke Edgar Davids in Fifa 97. Kein geloel, fußball spielen.

Begrijp jij iets van die teamgeeststijlen? Ja het haalt specifieke stats omhoog waardoor je dus een team kunt maken dat op elkaar aansluit...quote:Op donderdag 10 oktober 2013 08:56 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Jesus christus ze hebben tegenwoordig dat Fifa behoorlijk ingewikkeld gemaakt zo te zien. Back in the day speelde je gewoon met een blanke Edgar Davids in Fifa 97. Kein geloel, fußball spielen.

quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zozo, dat heb je lang volgehouden hoor.

vaagquote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Verslapen, daarom niet ontbeten en geen koffie op.

Dit zijn geen grappen meer. Zomaar je hele dag in de war.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Verslapen, daarom niet ontbeten en geen koffie op.

Ga eens aan je dag beginnen dan luilak, ipv vreten uit de staatsruif en op je luie gat zitten.quote:

Wat insinueer je hier mee?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien kan Kapiteintje je blij maken.

Weinig.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Begrijp jij iets van die teamgeeststijlen? Ja het haalt specifieke stats omhoog waardoor je dus een team kunt maken dat op elkaar aansluit...
Alleen wat het precies doet met de transferwaarde in FUT weet ik ook niet.

Niets? Jij denkt dat ik verkeerde dingen insinueer. Dat is het probleem.quote:

Nee Stijn ik heb je nodig.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niets? Jij denkt dat ik verkeerde dingen insinueer. Dat is het probleem.
Misschien is het beter dat ik een paar weken niet meer in de SC kom

Er is geen weg terug, Knut.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee Stijn ik heb je nodig.

quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er is geen weg terug, Knut.
Tijd om alles op een rijtje te zetten.

Moet je zelf voor zorgen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoe moet ik het darten dan volgen man?!

Ik kom liever gewoon in real.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoi Tjacka
Waarom kom je niet online

Lijkt me beter ja.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]

Dat denk ik ook.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]

Ik schat jou in op d66.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moet je zelf voor zorgen.
Nu kom ik als een rechts iemand over.

Beter eerlijk rechts dan vals linksquote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moet je zelf voor zorgen.
Nu kom ik als een rechts iemand over.

ik ben al bezig johquote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ga eens aan je dag beginnen dan luilak, ipv vreten uit de staatsruif en op je luie gat zitten.

Goed idee.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]

Kom nou eerst maar gewoon online zien we daarna wel verder.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wie verliest komt een week niet meer in de sc.
Oke?

Brrr. Ik wacht nog wel een maandje of anderhalfquote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
We gaan weer skieen.
[ afbeelding ]
[..]
Nee Stijn ik heb je nodig.

Gadverdamme wat lekkerquote:

Poutine.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Gatverdamme man wat is dat voor kattenkots.

quote:
Vind je dat echt lekker?quote:Poutine is een gerecht bestaande uit friet bedekt met verse kaas, gedrenkt in jus en eventueel nog extra ingrediënten.

Nou ja zegquote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik hoop dat je met de stofzuigerstang tegen je enkel botst.

Jij leest ook het AD dus.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:07 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb het vermoeden dat Sylvie haar borsten nep zijn. Zouden ze beiden geamputeerd zijn dan toen ze zo ziek was? Vroeger had ze namelijk van die heerlijk vettige jetsers.

Nee hoor, maar ik kan moeilijk schatje zeggenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus jij vermoedt dat Kapi op mannen valt?

Dat vraag ik Legi oen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat ik dat lekker vind?

Ik vind dat dat beetje extra vet haar echt wonderen doet. Ik vind haar zowaar weer richting aantrekkelijk gaan op die strandfoto's.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij leest ook het AD dus.
Dagelijks die foto-update.

Heeft er gewoon aan lopen sleutelen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:07 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb het vermoeden dat Sylvie haar borsten nep zijn. Zouden ze beiden geamputeerd zijn dan toen ze zo ziek was? Vroeger had ze namelijk van die heerlijk vettige jetsers.

Dit is wel weer het andere uiterste he.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik kan moeilijk schatje zeggen

quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit is wel weer het andere uiterste he.

Schatjequote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik kan moeilijk schatje zeggen

Het is natuurlijk nooit een echt lelijke vrouw geweest maar wat betreft die borsten dacht ik exact hetzelfde vorige week.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind dat dat beetje extra vet haar echt wonderen doet. Ik vind haar zowaar weer richting aantrekkelijk gaan op die strandfoto's.

quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heeft er gewoon aan lopen sleutelen.

eensquote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:13 schreef kapiteintje het volgende:
Sylvie met een beetje vet is gewoon een lekker wijf ja.

Is toch met alle vrouwen zo. Ik geef helemaal niks om van die gratenpakhuizen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:13 schreef kapiteintje het volgende:

Ik vind dat echt vreselijk lelijk.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is toch met alle vrouwen zo. Ik geef helemaal niks om van die gratenpakhuizen.

Volgens mij 90% van de mannen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind dat echt vreselijk lelijk.

JR is het met me eens. Er moet een beetje vet op de heupen zitten.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Volgens mij 90% van de mannen.

Vriendin van mn vriendin ook. Mooi kopje om te zien hoor, maar zo dunquote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
JR is het met me eens. Er moet een beetje vet op de heupen zitten.
 Heupen gewoon recht naar beneden en cup A max. Over een paar jaar zijn dat van die theezakjes.
 Heupen gewoon recht naar beneden en cup A max. Over een paar jaar zijn dat van die theezakjes.

Een presentatrice.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:21 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Astrid Joosten, zeg het maar jongens.

Altijd bloedgeil dat mokkel. Zou haar keihard raken, zelfs na kamper Rafael dat al gedaan heeftquote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:13 schreef kapiteintje het volgende:

Op de heupen en in de borst. Voor de rest liever niet.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
JR is het met me eens. Er moet een beetje vet op de heupen zitten.

Die scheert zich vast niet.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:21 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Astrid Joosten, zeg het maar jongens.

Dat is voor mij echt een reden om niets in een vrouw te zien. Oppervlakkig he? Maar ik kan daar gewoon echt niet opgewonden van raken.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vriendin van mn vriendin ook. Mooi kopje om te zien hoor, maar zo dunHeupen gewoon recht naar beneden en cup A max. Over een paar jaar zijn dat van die theezakjes.

Tot je wiel door een raam schiet en je boven op de keukentafel ligtquote:

Kont ook wel hoor.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Op de heupen en in de borst. Voor de rest liever niet.
 Beetje overall vetlaagje is in principe ook mooi vind ik. Maar het is een fijne grens altijd.
 Beetje overall vetlaagje is in principe ook mooi vind ik. Maar het is een fijne grens altijd.

Geen enkele borst wordt mooier met de jaren. Wat dat betreft zouden vrouwen na een bepaalde leeftijd verplicht siliconen moeten plaatsenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vriendin van mn vriendin ook. Mooi kopje om te zien hoor, maar zo dunHeupen gewoon recht naar beneden en cup A max. Over een paar jaar zijn dat van die theezakjes.

Nee man. Das toch niks.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Geen enkele borst wordt mooier met de jaren. Wat dat betreft zouden vrouwen na een bepaalde leeftijd verplicht siliconen moeten plaatsen

Tik m aan ouwe.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kont ook wel hoor.Beetje overall vetlaagje is in principe ook mooi vind ik. Maar het is een fijne grens altijd.

Zolang je je schaambeen maar niet op haar venusheuvel of stuitje breekt is het wel goedquote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kont ook wel hoor.Beetje overall vetlaagje is in principe ook mooi vind ik. Maar het is een fijne grens altijd.

Ben je gek ofzo.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Geen enkele borst wordt mooier met de jaren. Wat dat betreft zouden vrouwen na een bepaalde leeftijd verplicht siliconen moeten plaatsen

Nah. Voor mij moet er wel echt een vorm aan een vrouw zitten.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Zolang je je schaambeen maar niet op haar venusheuvel of stuitje breekt is het wel goed

Dat vind ik bij mijn nichtje ook, die heeft dat ook. Maar zij kan het hebben. Gewoon vaag.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Je hebt ook van die type's, in zeeland noemde je die een spekneukertje. Die zijn eigenlijk te dik maar kunnen het hebben zeg maar.

Spekneukertjequote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Je hebt ook van die type's, in zeeland noemde je die een spekneukertje. Die zijn eigenlijk te dik maar kunnen het hebben zeg maar.
 .
  . 

Mooie term.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
 Maar je zou ze idd gewoon geven ja. Ik hou daar wel van.
 Maar je zou ze idd gewoon geven ja. Ik hou daar wel van.

Veel chicks zijn gewoon te mager. Je moet er gewoon 't figuur voor hebben, dus dat betekent vrij brede heupen en in principe ook een normaal bovenlichaam dat niet te smal is zodat het in verhouding blijft.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Spekneukertje.
Te dik is te dik hoor. Beetje vet rond de heupen en billen prima maar als ze echt 15 kilo te zwaar zijn is de lol er snel vanaf.

Ze moeten wel billen hebbenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Op de heupen en in de borst. Voor de rest liever niet.

nee manquote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:25 schreef Dven het volgende:
[..]

Fatty gespotquote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:29 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben wel blij dat de meeste mannen zo denken

Het zegt wel iets over het karakter als zo iemand niet de discipline heeft om haar eigen lichaam een beetje te onderhouden.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Veel chicks zijn gewoon te mager. Je moet er gewoon 't figuur voor hebben, dus dat betekent vrij brede heupen en in principe ook een normaal bovenlichaam dat niet te smal is zodat het in verhouding blijft.
Van die vies dikke studentenwijven met zo'n spekbuik blijf ik echter liever weg.
 .
  .

Ik ben niet mager neequote:

De laatste tijd effe teveel gegeten en gedronken (bier!)
 De laatste tijd effe teveel gegeten en gedronken (bier!)  

Geeft niet hoor, ik ben zelf ook een fattyquote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben niet mager nee
Maar ook niet dik
Gewoon tussen in. Maar er mag wel wat af hoorDe laatste tijd effe teveel gegeten en gedronken (bier!)
Maar ben al weer 3 kilo kwijt

het is 99 van de 100 keer niet fantastic, met kleding aan ziet het er nog wel uit maar zonder niet.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:30 schreef Dven het volgende:
mensen die niet van plastic fantastic houden

quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:30 schreef Dven het volgende:
mensen die niet van plastic fantastic houden

Klopt, tot op zekere hoogte. Je kunt best een klein beetje steviger zijn en toch heel sportief.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Het zegt wel iets over het karakter als zo iemand niet de discipline heeft om haar eigen lichaam een beetje te onderhouden.
Om een keer te neuken prima zelfs die vadsige studentes.

Mooie vrouwen moeten van plastic afblijven ja.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]

Dit doet plastic met je
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ik val ook niet op magere mannenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Geeft niet hoor, ik ben zelf ook een fatty

Daar lijkt het wel op, al zijn pin up modellen meestal klein en curvyquote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:32 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Fotomodellen hebben altijd van die vormeloze jongenslichamen en van die ingevallen gezichtjes. Vermoedelijk komt dit omdat homo's de dienst uitmaken in de mode industrie.

quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik val ook niet op magere mannen
Mag wel een beetje vet aan zitten hoor
 We kunnen vandeweek wel een kroketje scoren ergens
 We kunnen vandeweek wel een kroketje scoren ergens

quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:33 schreef Dven het volgende:
[..]We kunnen vandeweek wel een kroketje scoren ergens

Feeder gespotquote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:33 schreef Dven het volgende:
 .
  .

Hé, dat is mijn tekst boeler.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:33 schreef Dven het volgende:

Zij mag mij wel kroketten voerne. Lang niet gegetenquote:

Oepsquote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hé, dat is mijn tekst boeler.

Schrijnend domme chicks kan ik ook niks mee. Serieus man, ik zou er na 5 minuten al de kracht niet meer voor hebben om haar in bed te praten.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Klopt, tot op zekere hoogte. Je kunt best een klein beetje steviger zijn en toch heel sportief.
Ik vind chicks die niet sporten ook eigenlijk per definitie niet interessant. Dat botst enorm met hoe ik zelf over dat soort dingen denk. Ik snap gewoon niet dat je niet kunt sporten.

Die vriend van dr is ook kanjerlelijk, zegt genoeg. Eerst een man van 60 en dan een debiel met slangen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:34 schreef kapiteintje het volgende:
Hoe kunnen zoveel mannen die Eva Jinek nou een lekker wijf vinden? Echt onbegrijpelijk vind ik dat.

Eens. Ik heb eigenlijk best een eisenlijstje.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Schrijnend domme chicks kan ik ook niks mee. Serieus man, ik zou er na 5 minuten al de kracht niet meer voor hebben om haar in bed te praten.

Misschien is het trouwens omdat nieuwslezeressen de secretaresses van de televisiewereld zijn. Een soort common fantasy ofzo.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:34 schreef kapiteintje het volgende:
Hoe kunnen zoveel mannen die Eva Jinek nou een lekker wijf vinden? Echt onbegrijpelijk vind ik dat.

Ach mijn opa zei altijd tegen me, je hebt een vrouw voor een uur, een dag, een week, een maand, daarna moet je op gaan passen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Eens. Ik heb eigenlijk best een eisenlijstje.

Pics?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:39 schreef charmed_angel het volgende:
Kut...... toch even snel stofzuigen hier

Ik niks. Jij gaat waarschijnlijk een kroket eten.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat gaan we daar aan doen?

Ik snap 'm niet.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ach mijn opa zei altijd tegen me, je hebt een vrouw voor een uur, een dag, een week, een maand, daarna moet je op gaan passen.

nee ik eet pas op varkenoord weer een kroketquote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik niks. Jij gaat waarschijnlijk een kroket eten.

'tik.'quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik snap m ook niet.
Tik m aan kapi.

Jawel ik snap hem welquote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:45 schreef kapiteintje het volgende:
CA doet heel tof alsof ze 'm snapt, maar eigenlijk snapt ze 'm zelf ook niet.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb m'n vrouw alweer 8 jaar. Vind haar nog steeds leuk SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![tumblr_motazs6jtI1qfum5zo2_250.gif]() AFCA!
AFCA!

Ja, het lijkt me vreemder idd wanneer ze het zei toen ze net dood was.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jawel ik snap hem wel
Mijn oma zei het altijd toen ze nog leefde....

Ik heb m'n vrouw alweer 8 jaar. Vind haar nog steeds leuk SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Ik heb m'n vrouw alweer 8 jaar. Vind haar nog steeds leuk Je bent toch niet getrouwd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent toch niet getrouwd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Nouhou kapiquote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, het lijkt me vreemder idd wanneer ze het zei toen ze net dood was.

Dat klopt. Ik zeg ook meestal vriendin, heb onbewust vrouw opgeschrevenquote:

Wat loop je dan tof te doen met je 'vrouw'? Gvd.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik zeg ook meestal vriendin, heb onbewust vrouw opgeschreven
Hou me teguh ik wil niet trouwen

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |