Nee Stijn ik heb je nodig.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niets? Jij denkt dat ik verkeerde dingen insinueer. Dat is het probleem.
Misschien is het beter dat ik een paar weken niet meer in de SC kom
Er is geen weg terug, Knut.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee Stijn ik heb je nodig.
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er is geen weg terug, Knut.
Tijd om alles op een rijtje te zetten.
Moet je zelf voor zorgen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Hoe moet ik het darten dan volgen man?!
Ik kom liever gewoon in real.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoi Tjacka
Waarom kom je niet online
Lijkt me beter ja.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik schat jou in op d66.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moet je zelf voor zorgen.
Nu kom ik als een rechts iemand over.
Beter eerlijk rechts dan vals linksquote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moet je zelf voor zorgen.
Nu kom ik als een rechts iemand over.
ik ben al bezig johquote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ga eens aan je dag beginnen dan luilak, ipv vreten uit de staatsruif en op je luie gat zitten.
Goed idee.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kom nou eerst maar gewoon online zien we daarna wel verder.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wie verliest komt een week niet meer in de sc.
Oke?
Brrr. Ik wacht nog wel een maandje of anderhalfquote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
We gaan weer skieen.
[ afbeelding ]
[..]
Nee Stijn ik heb je nodig.
Gadverdamme wat lekkerquote:
Poutine.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Gatverdamme man wat is dat voor kattenkots.
quote:
Vind je dat echt lekker?quote:Poutine is een gerecht bestaande uit friet bedekt met verse kaas, gedrenkt in jus en eventueel nog extra ingrediënten.
Nou ja zegquote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik hoop dat je met de stofzuigerstang tegen je enkel botst.
Jij leest ook het AD dus.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:07 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb het vermoeden dat Sylvie haar borsten nep zijn. Zouden ze beiden geamputeerd zijn dan toen ze zo ziek was? Vroeger had ze namelijk van die heerlijk vettige jetsers.
Nee hoor, maar ik kan moeilijk schatje zeggenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus jij vermoedt dat Kapi op mannen valt?
Dat vraag ik Legi oen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat ik dat lekker vind?
Ik vind dat dat beetje extra vet haar echt wonderen doet. Ik vind haar zowaar weer richting aantrekkelijk gaan op die strandfoto's.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij leest ook het AD dus.
Dagelijks die foto-update.
Heeft er gewoon aan lopen sleutelen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:07 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb het vermoeden dat Sylvie haar borsten nep zijn. Zouden ze beiden geamputeerd zijn dan toen ze zo ziek was? Vroeger had ze namelijk van die heerlijk vettige jetsers.
Dit is wel weer het andere uiterste he.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik kan moeilijk schatje zeggen
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit is wel weer het andere uiterste he.
Schatjequote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik kan moeilijk schatje zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |