Poutine.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Gatverdamme man wat is dat voor kattenkots.
quote:
Vind je dat echt lekker?quote:Poutine is een gerecht bestaande uit friet bedekt met verse kaas, gedrenkt in jus en eventueel nog extra ingrediënten.
Nou ja zegquote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik hoop dat je met de stofzuigerstang tegen je enkel botst.
Jij leest ook het AD dus.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:07 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb het vermoeden dat Sylvie haar borsten nep zijn. Zouden ze beiden geamputeerd zijn dan toen ze zo ziek was? Vroeger had ze namelijk van die heerlijk vettige jetsers.
Nee hoor, maar ik kan moeilijk schatje zeggenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus jij vermoedt dat Kapi op mannen valt?
Dat vraag ik Legi oen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat ik dat lekker vind?
Ik vind dat dat beetje extra vet haar echt wonderen doet. Ik vind haar zowaar weer richting aantrekkelijk gaan op die strandfoto's.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij leest ook het AD dus.
Dagelijks die foto-update.
Heeft er gewoon aan lopen sleutelen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:07 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb het vermoeden dat Sylvie haar borsten nep zijn. Zouden ze beiden geamputeerd zijn dan toen ze zo ziek was? Vroeger had ze namelijk van die heerlijk vettige jetsers.
Dit is wel weer het andere uiterste he.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik kan moeilijk schatje zeggen
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit is wel weer het andere uiterste he.
Schatjequote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik kan moeilijk schatje zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |