Ach mijn opa zei altijd tegen me, je hebt een vrouw voor een uur, een dag, een week, een maand, daarna moet je op gaan passen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Eens. Ik heb eigenlijk best een eisenlijstje.
Pics?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:39 schreef charmed_angel het volgende:
Kut...... toch even snel stofzuigen hier
Ik niks. Jij gaat waarschijnlijk een kroket eten.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat gaan we daar aan doen?
Ik snap 'm niet.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ach mijn opa zei altijd tegen me, je hebt een vrouw voor een uur, een dag, een week, een maand, daarna moet je op gaan passen.
nee ik eet pas op varkenoord weer een kroketquote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik niks. Jij gaat waarschijnlijk een kroket eten.
'tik.'quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik snap m ook niet.
Tik m aan kapi.
Jawel ik snap hem welquote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:45 schreef kapiteintje het volgende:
CA doet heel tof alsof ze 'm snapt, maar eigenlijk snapt ze 'm zelf ook niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb m'n vrouw alweer 8 jaar. Vind haar nog steeds leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AFCA!
Ja, het lijkt me vreemder idd wanneer ze het zei toen ze net dood was.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jawel ik snap hem wel
Mijn oma zei het altijd toen ze nog leefde....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je bent toch niet getrouwd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nouhou kapiquote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, het lijkt me vreemder idd wanneer ze het zei toen ze net dood was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |