Het is natuurlijk nooit een echt lelijke vrouw geweest maar wat betreft die borsten dacht ik exact hetzelfde vorige week.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind dat dat beetje extra vet haar echt wonderen doet. Ik vind haar zowaar weer richting aantrekkelijk gaan op die strandfoto's.
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heeft er gewoon aan lopen sleutelen.
eensquote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:13 schreef kapiteintje het volgende:
Sylvie met een beetje vet is gewoon een lekker wijf ja.
Is toch met alle vrouwen zo. Ik geef helemaal niks om van die gratenpakhuizen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:13 schreef kapiteintje het volgende:
Ik vind dat echt vreselijk lelijk.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is toch met alle vrouwen zo. Ik geef helemaal niks om van die gratenpakhuizen.
Volgens mij 90% van de mannen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind dat echt vreselijk lelijk.
JR is het met me eens. Er moet een beetje vet op de heupen zitten.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Volgens mij 90% van de mannen.
Vriendin van mn vriendin ook. Mooi kopje om te zien hoor, maar zo dunquote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
JR is het met me eens. Er moet een beetje vet op de heupen zitten.
Een presentatrice.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:21 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Astrid Joosten, zeg het maar jongens.
Altijd bloedgeil dat mokkel. Zou haar keihard raken, zelfs na kamper Rafael dat al gedaan heeftquote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:13 schreef kapiteintje het volgende:
Op de heupen en in de borst. Voor de rest liever niet.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
JR is het met me eens. Er moet een beetje vet op de heupen zitten.
Die scheert zich vast niet.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:21 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Astrid Joosten, zeg het maar jongens.
Dat is voor mij echt een reden om niets in een vrouw te zien. Oppervlakkig he? Maar ik kan daar gewoon echt niet opgewonden van raken.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vriendin van mn vriendin ook. Mooi kopje om te zien hoor, maar zo dunHeupen gewoon recht naar beneden en cup A max. Over een paar jaar zijn dat van die theezakjes.
Tot je wiel door een raam schiet en je boven op de keukentafel ligtquote:
Kont ook wel hoor.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Op de heupen en in de borst. Voor de rest liever niet.
Geen enkele borst wordt mooier met de jaren. Wat dat betreft zouden vrouwen na een bepaalde leeftijd verplicht siliconen moeten plaatsenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vriendin van mn vriendin ook. Mooi kopje om te zien hoor, maar zo dunHeupen gewoon recht naar beneden en cup A max. Over een paar jaar zijn dat van die theezakjes.
Nee man. Das toch niks.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Geen enkele borst wordt mooier met de jaren. Wat dat betreft zouden vrouwen na een bepaalde leeftijd verplicht siliconen moeten plaatsen
Tik m aan ouwe.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kont ook wel hoor.Beetje overall vetlaagje is in principe ook mooi vind ik. Maar het is een fijne grens altijd.
Zolang je je schaambeen maar niet op haar venusheuvel of stuitje breekt is het wel goedquote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kont ook wel hoor.Beetje overall vetlaagje is in principe ook mooi vind ik. Maar het is een fijne grens altijd.
Ben je gek ofzo.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Geen enkele borst wordt mooier met de jaren. Wat dat betreft zouden vrouwen na een bepaalde leeftijd verplicht siliconen moeten plaatsen
Nah. Voor mij moet er wel echt een vorm aan een vrouw zitten.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Zolang je je schaambeen maar niet op haar venusheuvel of stuitje breekt is het wel goed
Dat vind ik bij mijn nichtje ook, die heeft dat ook. Maar zij kan het hebben. Gewoon vaag.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Je hebt ook van die type's, in zeeland noemde je die een spekneukertje. Die zijn eigenlijk te dik maar kunnen het hebben zeg maar.
Spekneukertjequote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Je hebt ook van die type's, in zeeland noemde je die een spekneukertje. Die zijn eigenlijk te dik maar kunnen het hebben zeg maar.
Mooie term.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Veel chicks zijn gewoon te mager. Je moet er gewoon 't figuur voor hebben, dus dat betekent vrij brede heupen en in principe ook een normaal bovenlichaam dat niet te smal is zodat het in verhouding blijft.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Spekneukertje.
Te dik is te dik hoor. Beetje vet rond de heupen en billen prima maar als ze echt 15 kilo te zwaar zijn is de lol er snel vanaf.
Ze moeten wel billen hebbenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Op de heupen en in de borst. Voor de rest liever niet.
nee manquote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Fatty gespotquote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:29 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben wel blij dat de meeste mannen zo denken
Het zegt wel iets over het karakter als zo iemand niet de discipline heeft om haar eigen lichaam een beetje te onderhouden.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Veel chicks zijn gewoon te mager. Je moet er gewoon 't figuur voor hebben, dus dat betekent vrij brede heupen en in principe ook een normaal bovenlichaam dat niet te smal is zodat het in verhouding blijft.
Van die vies dikke studentenwijven met zo'n spekbuik blijf ik echter liever weg.
Ik ben niet mager neequote:
Geeft niet hoor, ik ben zelf ook een fattyquote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben niet mager nee
Maar ook niet dik
Gewoon tussen in. Maar er mag wel wat af hoorDe laatste tijd effe teveel gegeten en gedronken (bier!)
Maar ben al weer 3 kilo kwijt
het is 99 van de 100 keer niet fantastic, met kleding aan ziet het er nog wel uit maar zonder niet.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:30 schreef Dven het volgende:
mensen die niet van plastic fantastic houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |