Het is natuurlijk nooit een echt lelijke vrouw geweest maar wat betreft die borsten dacht ik exact hetzelfde vorige week.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind dat dat beetje extra vet haar echt wonderen doet. Ik vind haar zowaar weer richting aantrekkelijk gaan op die strandfoto's.
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heeft er gewoon aan lopen sleutelen.
eensquote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:13 schreef kapiteintje het volgende:
Sylvie met een beetje vet is gewoon een lekker wijf ja.
Is toch met alle vrouwen zo. Ik geef helemaal niks om van die gratenpakhuizen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:13 schreef kapiteintje het volgende:
Ik vind dat echt vreselijk lelijk.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is toch met alle vrouwen zo. Ik geef helemaal niks om van die gratenpakhuizen.
Volgens mij 90% van de mannen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind dat echt vreselijk lelijk.
JR is het met me eens. Er moet een beetje vet op de heupen zitten.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Volgens mij 90% van de mannen.
Vriendin van mn vriendin ook. Mooi kopje om te zien hoor, maar zo dunquote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
JR is het met me eens. Er moet een beetje vet op de heupen zitten.
Een presentatrice.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:21 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Astrid Joosten, zeg het maar jongens.
Altijd bloedgeil dat mokkel. Zou haar keihard raken, zelfs na kamper Rafael dat al gedaan heeftquote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:13 schreef kapiteintje het volgende:
Op de heupen en in de borst. Voor de rest liever niet.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
JR is het met me eens. Er moet een beetje vet op de heupen zitten.
Die scheert zich vast niet.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:21 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Astrid Joosten, zeg het maar jongens.
Dat is voor mij echt een reden om niets in een vrouw te zien. Oppervlakkig he? Maar ik kan daar gewoon echt niet opgewonden van raken.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vriendin van mn vriendin ook. Mooi kopje om te zien hoor, maar zo dunHeupen gewoon recht naar beneden en cup A max. Over een paar jaar zijn dat van die theezakjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |