Ja als hij op 9/10 chem is dan krijgt hij de maximale boost van die chemistrystyle en al de chemistrystylen zijn verschillend maar ik zou voor een sterke spits die de bal kan ophouden hawk gebruiken ik heb zelf ook IF Milito en hij is goddelijkquote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dus ik kan van if pelle een nog grotere baas maken
ah oke,quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:52 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Ja als hij op 9/10 chem is dan krijgt hij de maximale boost van die chemistrystyle en al de chemistrystylen zijn verschillend maar ik zou voor een sterke spits die de bal kan ophouden hawk gebruiken ik heb zelf ook IF Milito en hij is goddelijk
Jaquote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ah oke,
ik vind het wel konko chill dat formation kaartjes weg zijn.
hoe duur kosten ze?quote:
85k-90k samen denk ikquote:Op donderdag 10 oktober 2013 01:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hoe duur kosten ze?
ik heb nu gewoon eredivisie met if pelle dus.
maar heb het spel net vandaag, dus hoop dat het beetje gaat.
Gewoon dat je spelers van fifa 14 in een squad kan doen en als fifa 15 uit is je via generations die spelers van 14 terug kan zien in die squad met hun stats enzo.. Je kan niet met die spelers spelen maar soort van terug blikquote:Op donderdag 10 oktober 2013 01:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wat gaat dat generaties inhouden?
Ajax - Feyenoord dan ook niet.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 08:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Volgens worldsoccermagazine de 25 grootste derbys ter wereld.
1. Real Madrid-Barcelona
2. Boca-River
3. Celtic-Rangers
4. Galatasaray-Fenerbahce
5. Ajax-Feyenoord
6. Lazio-Roma
7. Schalke-Dortmund
8. Al Ahly-Zamalek (Ahly has roots in Egypt's anti-colonial struggle, Zamalek is seen as the club of the priviledged.)
9. Betis-Sevilla
10. Partizan-Red Star
11. Marseille-PSG
12. Juventus-Fiorentina
13. Flamengo-Vasco
14. Olympiakos-Panathanaikos
15. Milan-Inter
16. Bilbao-Sociedad
17. Benfica-Porto
18. Corinthians-Sao Paulo
19. Racing-Independiente
20. America-Chivas
21. Nacional-Penarol
22. Pirouzi-Esteghlal
23. Spartak-CSKA
24. Steaua-Dinamo
25. Kaizer Chiefs-Orlando Pirates
Barcelona - Madrid is toch helemaal geen derby man
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 08:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax - Feyenoord dan ook niet.
Sowieso ook wel zeflde regio "randstad". En allemaal zo dicht bij elkaar. In Londen zouden Ajax en Feyenoord nog in dezelfde stad liggen.quote:In de proloog van zijn boek De Derby haalt Menno Pot de bovenstaande Wikipedia-definitie aan. Hij meent dat het woord 'meestal' geschrapt moet worden, omdat een derby die niet beladen is ook geen derby is. Daarnaast beschouwt hij wedstrijden tussen rivalen, zoals de klassieker tussen Ajax en Feyenoord, niet als derby omdat dit niet op dezelfde stad of regio betrekking heeft. Derby's zijn juist zo beladen doordat de aanhangers van beide teams in het dagelijks leven zo dicht bij elkaar staan.
Heb je gelijk in.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 08:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[..]
Sowieso ook wel zeflde regio "randstad". En allemaal zo dicht bij elkaar. In Londen zouden Ajax en Feyenoord nog in dezelfde stad liggen.
Hier net klaarquote:Op donderdag 10 oktober 2013 08:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Opeens keiharde regen hier buiten.
Behalve barca - madrid vind ik top 10 verder wel terecht.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 08:43 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Juventus - Fiorentina is een beladen wedstrijd, maar om het nou een derby te noemen...
Milan - Inter niet eens in de top 10quote:Op donderdag 10 oktober 2013 08:43 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Juventus - Fiorentina is een beladen wedstrijd, maar om het nou een derby te noemen...
Je moet de altijd beladen derby Al Ahly-Zamalek niet onderschatten.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 08:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Milan - Inter niet eens in de top 10
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 08:48 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Je moet de altijd beladen derby Al Ahly-Zamalek niet onderschatten.
Langer artikel: http://www.theguardian.com/football/2008/jul/18/alahly.zamalekquote:The world's most violent derby: Al Ahly v ZamalekA clash of nationalism, class and escapism going back 100 years means it's not just fists that fly in the Cairo derby
Al Ahly and Zamalek players tussle for the ball. Photograph: Khaled Desouki/AFP/Getty Images
My Egyptian taxi driver gave me a pitied, concerned look as I handed my cash over at Sharjah Airport. I was on my way to his homeland, to Cairo, and the conversation, as it always tends to do in the Middle East with taxi drivers, turned to football.
"I am Al Ahly, of course," he told me, betraying his allegiance to Egypt's most successful football club. I was flying to Egypt to watch Al Ahly take on Zamalek in the Cairo derby, in the biggest match in Africa, in one of the most violent football fixtures in the history of the game, in front of a 100,000 strong, perfectly partisan crowd. The previously happy taxi driver's demeanour turned dark as he handed me my change. "Do not go," he intoned gravely. "You will be killed."
He was right to be concerned. For the best part of a century Ahly and Zamalek have been fighting out vicious derbies on and off the pitch, causing death, destruction and in at least one case in the early 70s, the entire league to be cancelled. The violence forced the Egyptian government to ban derby games at each club's home ground. Now all games take place at a neutral venue. Such is the reverence and division that even Egypt's referees aren't beyond suspicion – foreign officials are now flown in to ensure impartiality.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |