Heb je al een team dan? Je hebt Fifa toch pas sinds gisterenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:49 schreef Tjacka het volgende:
ik mis vandermar op dit soort momenten.
ik wil met iemand over fut praten/
Kakkerlakquote:
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Anderhalf jaar geleden gestopt met sporten. Stats zijn rap gedropt ja
vandaag, ja ik deed al handelen toen ik het spel nog niet had.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb je al een team dan? Je hebt Fifa toch pas sinds gisteren
tegen fnoord?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Mandarijnen PELLEN hiahohaohaoha
Neem gewoon Ajax dan please![]()
Ajacied welke Feyenoord inderdaad een mooie en traditionele club vindt. Ik heb meer tegen clubs als PSV, Twente, AZ, Vitesse, etc.quote:
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:50 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ja want ik ben de slechtste gamer ter wereld he, alles ligt gewoon aan mij, ik ben verstandelijk gehandicapt en alle andere spelers zijn chineze monikken die vanaf de geboorte allemaal al gta 5 doen.
vermakelijk dat GTA V topicquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:47 schreef BaajGuardian het volgende:
Begin beetje scheitzat te worden van de community in dit spel, lijkt league of legends wel zo infantiel zijn mensen.. en de ongelijke strijd kots ik ook van.. waarom doet rockstar trouwens deathmatches bij missions in.. ik wil cooperatief spelen geen fucking competieve shootouts..
Net eerst een game waarin iemand expres liep te suiciden zodat we geen slots meer hadden maar een van mn teammaten was wel goed dus wonnen we het door hem, toen zon kut deathmatch waarin hele enemy team beste guns hadden en ik natuurlijk alleen handgun, daarna een race waarin iedereen me van de weg beukte ipv normaal racede, daarna een game met lui die alles behalve de missie doen deden, en zonet een game met 2 fransmannen waarvan ik dacht oh die gaan wel normaal doen want ze praatten rustig, nou daar had ik me goed op verkeken.
Op het eind ik moest politie kwijtraken hun beiden dood, ik moeilijk doen en politie weg moest ik terug naar een huis kwam meteen politie weer achter me aan en ik dood en hun toen in de mic 'idiot idiot' roepen met zwaar frans accent, dus toen zei ik dat paar keer terug met zelfde franse accent en vroeg ze daarna of ze beiden 12 waren om zo achterlijk te reageren, en toen quitte ik.
Nou dat was weer de beste ervaring die ik online kon hebben.
Ik sta niet in de OP dus geldt niet voor mijquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan ben je Persona non grata of zo volgens de OP.
Hij erkent hun bestaan maar begrijpt het niet.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik snap wel & begrijpen zal ik het nooit
Zoek de definitie van pauper op. Betrouwbaar zijn haal je er zelf bij, maar het heeft geen betrekking op de groep waar jij op doelt.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Sinds wanneer zegt al dan niet pauper zijn iets over de betrouwbaarheid van iemand? Tang, varken.
Dan ben je sws wel echt dom bezigquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan ben je Persona non grata of zo volgens de OP.
Vond het zo tegenstrijdig in een zin maar snapte wel wat hij bedoelde hoor.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij erkent hun bestaan maar begrijpt het niet.
[..]
Zoek de definitie van pauper op. Betrouwbaar zijn haal je er zelf bij, maar het heeft geen betrekking op de groep waar jij op doelt.
En nu genoeg. Fifa heeft mij weer een woedeaanval gegeven ik ga eten.
Een van de weinige mensen die niet per definitie al een hekel aan je heeft afvallen, dat noem ik pas domquote:
Mwah, ik kan het wel met 'm eens zijn ergens.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Die kerel heeft echt humor nodig hem anders uit hier.
uh, oke?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Een van de weinige mensen die niet per definitie al een hekel aan je heeft afvallen, dat noem ik pas dom
OMG, jij bent donkerblauw.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mwah, ik kan het wel met 'm eens zijn ergens.
Jij had het over eerlijke hardwerkende mensen die geen pauper zouden kunnen zijn of in jouw ogen niet aan die criteria zouden voldoen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij erkent hun bestaan maar begrijpt het niet.
[..]
Zoek de definitie van pauper op. Betrouwbaar zijn haal je er zelf bij, maar het heeft geen betrekking op de groep waar jij op doelt.
En nu genoeg. Fifa heeft mij weer een woedeaanval gegeven ik ga eten.
Dus je wordt weer user of wa?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:57 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dichterbij het zwart, gewoon zoals het hoort.
Klinkt gevaarlijk. Dus je werkt nu voor Danny?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, dat niet, juist dingen bij gekregen, maar daar kan ik wel wat mee.
Blijft een mbo'er.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Een van de weinige mensen die niet per definitie al een hekel aan je heeft afvallen, dat noem ik pas dom
Keiharde baas uit lang vervlogen tijden of niet? Zie hem alleen maar zeuren over newbiesquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Niet zo makkelijk scoren. Je trapt nu in Dven zijn tactiek om de aandacht van zijn Feyenoord/Ajaxschap af te halenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarvan akte.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ook dat, maar GTA V is in mijn ogen nou niet echt de meest fantastische vorm van multiplayer, zat bende die ik ook liever anders had gezien.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Keiharde baas uit lang vervlogen tijden of niet? Zie hem alleen maar zeuren over newbies.
Bedankt, ik waardeer het.quote:
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Alleen arbeiders kijken daar naar.
ja, kut man.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik moet ook nog een nieuwe jas man
dat draag ik bij voorbaat nietquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:00 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Stone Island ja toch!
Nee even serieus ik ben zeer tevreden over mijn G-star winterjas.
Ik vind jassen voornamelijk erg prijzigquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja, kut man.
ik zie niks leuks nergens.
Zullen we shoppen in adam samen>?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja, kut man.
ik zie niks leuks nergens.
Nee man.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind jassen voornamelijk erg prijzig
Bedankt dat jij je visie over jassen met ons wilde delen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
als mijn ma dat zou betalen zou ik ook zo'n winterjas nemenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:00 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Stone Island ja toch!
dat dragen alleen debielen die in een hype van 4 jaar terug zijn blijven zitten.quote:
Wel een erg niets toevoegende post dit... Tijd voor een TRquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt dat jij je visie over jassen met ons wilde delen.
jaquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
TR gespot.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel een erg niets toevoegende post dit... Tijd voor een TR
LompeHork
Je kunt samen met die LompeHork D3 spelen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel een erg niets toevoegende post dit... Tijd voor een TR
LompeHork
Alleen kleding kopen als het in isquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat dragen alleen debielen die in een hype van 4 jaar terug zijn blijven zitten.
High fivequote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:00 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Stone Island ja toch!
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Geef me je nummer, naam en fb dan.
daarom loop ik elke dag naakt over straat.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Alleen kleding kopen als het in is
Ik wacht wel tot de AH officieel gesloten is. Tot die tijd houd ik het gamen bij een potje Fifa op zijn tijd.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je kunt samen met die LompeHork D3 spelen.
MMO's man. Kom samen char starten.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wacht wel tot de AH officieel gesloten is. Tot die tijd houd ik het gamen bij een potje Fifa op zijn tijd.
Is Diablo geen MMO?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
MMO's man. Kom samen char starten.
Nee man, gewoon een RPG met een multiplayer-ding ingebakken.quote:
WoWquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je snapt heus wel wat ik bedoel met MMO. MMORPG a lá WoW
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |