quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Van 1 minimumloon kun je geen gezin onderhouden, echt niet. Zelfs niet op een flat met al die fijne subsidies. Dan nog niet.
En al zou het je lukken heb je de hele dag stress om geld en is je kwaliteit van leven dus compleet ruk.
Hey oude vriend die mij niet meer graag zietquote:
Zo is Tjacka, wij aren ook goed bevriend, opeens is hij afstandelijk tegen je.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Hey oude vriend die mij niet meer graag ziet
Waarom noem jij mensen met een eerlijke baan paupers? Daarmee bewijs je direct alweer hoe bevooroordeeld je bent.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Leven als een pauper nou wat een feest moet dat zijn.
Er zullen vast wel van die tevredenheidsonderzoekjes onder verschillende lagen in de bevolking circuleren die mijn punt wederom bewijzen maar laat maar zitten dan.
Moet je je maar niet als man voordoen smeerlap.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Hey oude vriend die mij niet meer graag ziet
Je snapt toch wel dat dit niets bewijst maar enkel aangeeft dat veel mensen alleen maar meer meer meer willen?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Leven als een pauper nou wat een feest moet dat zijn.
Er zullen vast wel van die tevredenheidsonderzoekjes onder verschillende lagen in de bevolking circuleren die mijn punt wederom bewijzen maar laat maar zitten dan.
Pardon?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Moet je je maar niet als man voordoen smeerlap.
Jaquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat zeg ik wel, maar is dat ook zo?.
Sinds wanneer zegt al dan niet pauper zijn iets over de betrouwbaarheid van iemand? Tang, varken.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom noem jij mensen met een eerlijke baan paupers? Daarmee bewijs je direct alweer hoe bevooroordeeld je bent.
In dat foksters gewaagd en sexy ofzo, had jij foto's van jezelf gepost.quote:
Gewoon Ajaciedquote:
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
In dat foksters gewaagd en sexy ofzo, had jij foto's van jezelf gepost.
wel lekker ben je trouwens.
Anderhalf jaar geleden gestopt met sporten. Stats zijn rap gedropt jaquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:47 schreef Smoofie het volgende:
Dven is wel een mooiboy, no homo. Maar je moet wel even wat meer fitnessen dven.
Mooie club manquote:
Ik snap wel & begrijpen zal ik het nooitquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik snap wel dat er mensen zijn die een minimalistisch leven fijn vinden, begrijpen zal ik dat nooit.
tof, ik ga met fnoord.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:47 schreef Elan het volgende:
Tjacka je staat nu in mijn vriendenlijst.
Niet dat je nu mijn vriend bent maar dan kunnen we Fifa spelen morgen.
Einde bericht.
Heb je al een team dan? Je hebt Fifa toch pas sinds gisterenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:49 schreef Tjacka het volgende:
ik mis vandermar op dit soort momenten.
ik wil met iemand over fut praten/
Kakkerlakquote:
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Anderhalf jaar geleden gestopt met sporten. Stats zijn rap gedropt ja
vandaag, ja ik deed al handelen toen ik het spel nog niet had.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb je al een team dan? Je hebt Fifa toch pas sinds gisteren
tegen fnoord?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Mandarijnen PELLEN hiahohaohaoha
Neem gewoon Ajax dan please![]()
Ajacied welke Feyenoord inderdaad een mooie en traditionele club vindt. Ik heb meer tegen clubs als PSV, Twente, AZ, Vitesse, etc.quote:
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:50 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ja want ik ben de slechtste gamer ter wereld he, alles ligt gewoon aan mij, ik ben verstandelijk gehandicapt en alle andere spelers zijn chineze monikken die vanaf de geboorte allemaal al gta 5 doen.
vermakelijk dat GTA V topicquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:47 schreef BaajGuardian het volgende:
Begin beetje scheitzat te worden van de community in dit spel, lijkt league of legends wel zo infantiel zijn mensen.. en de ongelijke strijd kots ik ook van.. waarom doet rockstar trouwens deathmatches bij missions in.. ik wil cooperatief spelen geen fucking competieve shootouts..
Net eerst een game waarin iemand expres liep te suiciden zodat we geen slots meer hadden maar een van mn teammaten was wel goed dus wonnen we het door hem, toen zon kut deathmatch waarin hele enemy team beste guns hadden en ik natuurlijk alleen handgun, daarna een race waarin iedereen me van de weg beukte ipv normaal racede, daarna een game met lui die alles behalve de missie doen deden, en zonet een game met 2 fransmannen waarvan ik dacht oh die gaan wel normaal doen want ze praatten rustig, nou daar had ik me goed op verkeken.
Op het eind ik moest politie kwijtraken hun beiden dood, ik moeilijk doen en politie weg moest ik terug naar een huis kwam meteen politie weer achter me aan en ik dood en hun toen in de mic 'idiot idiot' roepen met zwaar frans accent, dus toen zei ik dat paar keer terug met zelfde franse accent en vroeg ze daarna of ze beiden 12 waren om zo achterlijk te reageren, en toen quitte ik.
Nou dat was weer de beste ervaring die ik online kon hebben.
Ik sta niet in de OP dus geldt niet voor mijquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan ben je Persona non grata of zo volgens de OP.
Hij erkent hun bestaan maar begrijpt het niet.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik snap wel & begrijpen zal ik het nooit
Zoek de definitie van pauper op. Betrouwbaar zijn haal je er zelf bij, maar het heeft geen betrekking op de groep waar jij op doelt.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Sinds wanneer zegt al dan niet pauper zijn iets over de betrouwbaarheid van iemand? Tang, varken.
Dan ben je sws wel echt dom bezigquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan ben je Persona non grata of zo volgens de OP.
Vond het zo tegenstrijdig in een zin maar snapte wel wat hij bedoelde hoor.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij erkent hun bestaan maar begrijpt het niet.
[..]
Zoek de definitie van pauper op. Betrouwbaar zijn haal je er zelf bij, maar het heeft geen betrekking op de groep waar jij op doelt.
En nu genoeg. Fifa heeft mij weer een woedeaanval gegeven ik ga eten.
Een van de weinige mensen die niet per definitie al een hekel aan je heeft afvallen, dat noem ik pas domquote:
Mwah, ik kan het wel met 'm eens zijn ergens.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Die kerel heeft echt humor nodig hem anders uit hier.
uh, oke?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Een van de weinige mensen die niet per definitie al een hekel aan je heeft afvallen, dat noem ik pas dom
OMG, jij bent donkerblauw.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mwah, ik kan het wel met 'm eens zijn ergens.
Jij had het over eerlijke hardwerkende mensen die geen pauper zouden kunnen zijn of in jouw ogen niet aan die criteria zouden voldoen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij erkent hun bestaan maar begrijpt het niet.
[..]
Zoek de definitie van pauper op. Betrouwbaar zijn haal je er zelf bij, maar het heeft geen betrekking op de groep waar jij op doelt.
En nu genoeg. Fifa heeft mij weer een woedeaanval gegeven ik ga eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |