Deal. Status uit een auto zal toch vervagen. Achter een sterke man staan is goed voor de lange termijn.quote:
Maar even serieus, de Sauidi-US relatie is toch wel een van de beste voorbeelden hoe hypocriet en verrot mensen zijnquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deal. Status uit een auto zal toch vervagen. Achter een sterke man staan is goed voor de lange termijn.
Misschien is dat inderdaad kortzichtig van mij.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat een flauwekul, gewoon een voorbeeld van iemand zoals er zovelen zijn.
[..]
Kwaliteit van leven is in dezen een rekbaar en subjectief begrip
[..]
Zoals ik eerder al aangaf, hij heeft dat altijd gedaan, ook toen hij geen financiele zekerheid vanuit thuissituatie had. En met busken verdien je gewoon goed hoor. Hij speelt per dag een tot hij eten en drinken kan en wat extra heeft zodat hij eind van de maand zijn huur en dergelijke kan betalen. Vaak is hij binnen een uur weer van de straat
[..]
Volgens mij ben je gewoon een beetje bekrompen en onwetend over dit soort aangelegenheden
Fijn dat je het zelf toegeeft dat je kortzichtig bent. Stellen dat mensen geen toekomst hebben omdat ze het leven hebben dat ze willen en dat toevallig een leven is dat jij je niet voor kan stellen, is echt één van de meest achterlijke dingen die ik ooit heb gehoord. Zoals gezegd, er zijn op de wereld miljoenen mensen die zo leven en er is wat dat betreft niets bijzonders aan buiten dat jij het in je eigen wereldje schijnbaar nog niet tegen bent gekomen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien is dat inderdaad kortzichtig van mij.
Maar ik word altijd een beetje gallisch als mensen met excessen uit hun omgeving aankomen zetten om een veel breder gedragen stelling te weerleggen.
Die broeder van je kan nu zo leven, maar een toekomst heeft hij niet, eens?
Al zal hij zich daar ongetwijfeld geen zorgen over maken want over 5 of 10 jaar als hij zich zou willen settelen kan hij altijd een beroep doen op zijn rijke family.
Dat noem ik geen echte armoede dat is meer een vrijblijvende manier van leven.
de hossel kan niet stoppenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:29 schreef RensAjacied het volgende:
Inso gewoon hosselen op de straten.
Zonder geld is het anders verdomde lastig om een vrouw en kinderen te onderhouden. Niet alleen hier in Nederland maar overal ter wereld.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Fijn dat je het zelf toegeeft dat je kortzichtig bent. Stellen dat mensen geen toekomst hebben omdat ze het leven hebben dat ze willen en dat toevallig een leven is dat jij je niet voor kan stellen, is echt één van de meest achterlijke dingen die ik ooit heb gehoord. Zoals gezegd, er zijn op de wereld miljoenen mensen die zo leven en er is wat dat betreft niets bijzonders aan buiten dat jij het in je eigen wereldje schijnbaar nog niet tegen bent gekomen.
Zonder geld? Nee net genoeg geld. Jij ambieert enkel meer dan een flat, en dan is er meer nodig inderdaad.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Zonder geld is het anders verdomde lastig om een vrouw en kinderen te onderhouden. Niet alleen hier in Nederland maar overal ter wereld.
Heeft ook helemaal niets met materialisme of streven naar rijkdom te maken maar het basisonderhoud kost al een rib uit je lijf.
Als je dus blijft hangen in lage lonen sferen dan ga het moeilijk krijgen.
niet kunnen hosselenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:34 schreef Smoofie het volgende:
Stop eens met het woord hosselen, het komt barbaars en pauper over.
Neverquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Plastische chirurgie voor jou.
Sorry. Ik moest 'm maken.
vrouw en kinderenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Zonder geld is het anders verdomde lastig om een vrouw en kinderen te onderhouden. Niet alleen hier in Nederland maar overal ter wereld.
Heeft ook helemaal niets met materialisme of streven naar rijkdom te maken maar het basisonderhoud kost al een rib uit je lijf.
Kinderen zijn keuzes, vrouw hoef je niet te onderhouden. Het is geen 1930 meerquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Van 1 minimumloon kun je geen gezin onderhouden, echt niet. Zelfs niet op een flat met al die fijne subsidies. Dan nog niet.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zonder geld? Nee net genoeg geld. Jij ambieert enkel meer dan een flat, en dan is er meer nodig inderdaad.
Dit punt is echt al 5x gemaakt maar het gaat er kennelijk niet bij Elan in dat sommige mensen daarmee gelukkig kunnen zijnquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Kinderen zijn keuzes, vrouw hoef je niet te onderhouden. Het is geen 1930 meerJij ambieert schijnbaar meer dan het minimale maar er zijn zat mensen die gewoon graag werken om rond te kunnen komen en daarbuiten gewoon lekker hun vrije tijd hebben om te doen wat ze ook willen. Het is echt niet zo zwartwit als dat je het nu maakt.
Grotere tieten, liposuctie, hoofdverbouwing etc kan helpen bij vrouwen.quote:
Mijn moeder is nooit de rijkste geweest maar heeft altijd goed voor mij, mijn broertje en mijn zusje kunnen zorgen en we kwamen echt niets te kort.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Van 1 minimumloon kun je geen gezin onderhouden, echt niet. Zelfs niet op een flat met al die fijne subsidies. Dan nog niet.
En al zou het je lukken heb je de hele dag stress om geld en is je kwaliteit van leven dus compleet ruk.
Ja ik geef het maar op denk ikquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit punt is echt al 5x gemaakt maar het gaat er kennelijk niet bij Elan in dat sommige mensen daarmee gelukkig kunnen zijn
Jij weet amper hoe ik eruit ziequote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Grotere tieten, liposuctie, hoofdverbouwing etc kan helpen bij vrouwen.
Leven als een pauper nou wat een feest moet dat zijn.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit punt is echt al 5x gemaakt maar het gaat er kennelijk niet bij Elan in dat sommige mensen daarmee gelukkig kunnen zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |